10. Rész: Barátom

0 0 0
                                    

Vasárnap van, holnap indulunk 8 órakor a sulitól busszal és már ott mindenkinek a párjával kell lennie. Ó jaj!

Eljött ez a nap is hétfõ reggel 7:30 van. Mindjárt kezdõdik életem eddigi legnehezebben kivitelezhetõ napja és hete is egyben.

7:50 van. Most sétálok be az iskola udvarán ahol már mindenki a buszhoz sorakozott.

Jó reggelt!

Jó reggelt Joey! Kérlek állj a párodhoz!- mondta a tanárunk

Na jó mély levegõ!- mantráztam magamban aztán odavonszoltam magam Lucashoz aki egyébként vagy nem vette észre hogy oda mentem mellé vagy nem érdekelte. Felszálltunk a buszra és leültünk egymás mellé én ültem kívülre. Egy negyed órát csöndben utaztunk amikor is hozzám szólt.

Szia a nevem Lucas Cyrus!- és odanyújtotta a kezét

Két másodpercig néztem aztán viszonoztam a kézfogását és hirtelen valami bizsergést éreztem ami egész úton kitartott valószínûleg sokat ettem na mindegy én is bemutatkoztam.

Szia az én nevem Joey Hunt!

És utána egész úton beszélgettünk megtudtam hogy úgy költöztek el és nincs sok barátja pont az iskolaváltoztatások miatt, szereti a kutyákat és van egy kishúga Lizzy aki 8 éves. És Lucas egyébként egy évvel idõsebb mint én 17 éves. Én is meséltem neki az életemrõl de nem mondtam el az átkomat. Ma egy csomót sétáltunk de nem volt unalmas mert egy csomót beszélgettünk. Lehet nem kéne vele ennyit beszélgetnem holnap inkább kerülöm.

Kedd lett és ma kerültem amit szerintem észre is vett mert a vége felé megragadta a kezem mire melegség töltött el és visszarántott

Megbántottalak?

Nem de nem szabad jóban lenned veled

Miért?

Bonyolult

Szerintem annyira nem és nem engedte el a kezemet

Rendben és elmesélem a problémámat és már az is haladás hogy nem futott el.

Rendben értem de barátok azért lehetünk?

Te ezek után még barátkoznál velem?

Persze örülök hogy van aki egyáltalán hozzám akar szólni

Renden akkor barátok és elengedte a kezem.

A nap további részében jól éreztem magam sokat szórakoztunk csak ez a fura bizsergés ne lenne.

Nem tudom mit érzek Where stories live. Discover now