Multimedya:Eslim Yakut(Ezgi Eyüboğlu)Kahretsin yine mi geç kaldım .. Off okul neden bu kadar erken olmak zorunda ki? Daha kargalar bile bokunu yememişken neden ben Allah'ım neden neden.!! Kendi kendime söylenmeyi bırakıp hazırlanmak için banyoya yöneldim. Saçımı yaptıktan sonra aynaya baktım. Imm güzel görünüyordum. Hafif bi göz kalemi ve rimelle gözlerimi belirginleştirerek tekrar aynaya baktım. Harika hazırım. Ah Eslim salak Eslim.! Hazırsın değil mi.?? Hani okul forman nerede, böyle mi gitmeyi planlıyorsun.? İçimdeki savaşa iki dakikalık barış ilan ederek giyinmeye başlamıştım ki iyiki başladım diye tekrardan kendime söylenmeye başladım. Neden hep aksilikler beni bulur ki.!!! Neden bulmasın ki diyerek sözümü değiştirdim. O kadar sakardım ki ev yıkılsa kendimden şüphelenirdim.
Eslim.!! Kahvaltı hazır davetiye mi bekliyorsun???
Geliyorummmm.!!
Annem benim. Canım annem melek annem. Neden saatinde kaldırmayıp sonra birde azarlıyorsun ki.? Haa doğru senin benden önemli işlerin var değil mi. Şirket gibi, büyük kızın ve oğlun gibi .. Neyse tekrar annemi bağırtmadan aşağıya ineyim.
......
Eslim ne kadar malsın ya. Hergün geç kalıyorsun. Ben senin okul müdürün olsam kesin seni çoktan okuldan postalamıştım.
Masada bir kahkaha yükseldi.
Kes sesini Ozan yoksa ben kesmesini bilirim!
Oooo asiliğimiz üzerimizde anlat bana küçüğüm neyin varr ??
Ozan hiç dalganın sırası değil. Ve seninle uğraşacak vaktimde yok.
Dedikten sonra portakal suyumu içip masadan kalktım.
Nereye Eslim kahvaltını bitirmedin daha otur çabuk.
Aa sağol annecim ben karnımı Ozan ve İlke'nin laflarıyla doyurdum.
Eslim sana otur dedim!
Bende sana doydum dedim anne beni zorlama.
Bugün seninle tartışmak istemiyorum.Kapıyı çarpıp hızla dışarı çıktım. Bahçedekilere başımla selam verdikten sonra Güven abinin yanına gittim.
Bana bi taksi çağırır mısın Güven abi?
Tabi küçük hanım. Fakat neden arabanızla gitmiyorsunuz? Ya da isterseniz ben bırakabilirim.
Sağol Güven abi. Arabamın bugün bakıma gitmesi gerekiyor sen onu götürür müsün.? Ben taksiyle giderim. Ha bir de çıkış saatimde sen gel beni almaya taksiyle uğraştırma yorgun argın.
Tabi küçük hanım.
Eslim.
Efendim?
Adım Eslim Güven abi küçük hanım dememeni söylemiştim.
Tabi küçü- Eslim
Hah şöyle.
O sırada taksi geldi ve taksiye bindim. Okulun adresini verdikten sonra telefonumu çıkardım. Mesaj vardı.
Gönderen:OzanSeni terbiyesiz. Anneme nasıl bağırırsın. O kadın sadece senin iyiliğin için o kadar ısrar etti.
Hıhı tabi kesin ondandır zaten.
Gönderilen:OzanFazla sesin çıkmasın kısarım. Beni rahatsız etme bir daha seni ahmak!!.
Ozan a mesaj yazarken okula geldigimizi fark ettim. Taksiciye ücretini ödeyip indim.
Esliiiimmm
Sevaaall
Ay hafta sonu seni çok özlemişim.
Yaa sorma bendee.
Hiç öyle durmuyorsun ama
Ay ne yapayım? Seval i özledim diye bağırayım mı ? Amuda mı kalkayım ? Takla mı atayım napayım yani napayım?
Anlaşılan sen bugün tersinden kalkmışsın.
Seval iki dakika diye git ve bugün gözüme gözükme..
Tamam çok ararsın sen beni ama gelirsem yüzüme tükür.
Dedikten sonra hızla yanımdan uzaklaşıp gitti. Fazla mı abartmıştım acaba . O benim en yakın arkadaşımdı. Neden ben son zamanlarda herkese böyle davranıyorum. Acaba İlke haklı mı ben daha ergenligi atlatamadım mı? Acaba ve neden soruları beynimi kemirirken sınıfa doğru yol almaya başladım. Ne kadar da karışık bi okul lan burası.
İlk dersin ne olduğunu hatırlamaya çalışırken duvara çarptım. Ama duvarda parfüm kokmaz ki. Bi insanda duvar kadar sert olamaz ama dimi. Yok yok ben kesin duvara çarptım. Başımı yerden kaldırmaya utanıyordum. Ama sonsuza kadar da böyle kalacak değildim. Hafifçe başımı kaldırdığım da o eşsiz manzarayı gördüm karşımda.Buraaaaaakk!
Hadi Bismillah diyerek başlıyorum. Sayın okuyucular. Bu benim ilk hikayem. Bu konuda daha yeni sayılırım umarım beğenirsiniz demek isterdim ama ilk bölümden belli olmaz böyle şeyler. Neyse fazla uzatmak istemiyorum. İyi okumalar :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Liselinin Masalı
Teen FictionEslim ve Burak. Onlar birbirlerinden ne kadar nefret etselerde aşkın içinde buldular kendilerini.