2. Bölüm

113 4 0
                                    

Multimedya:Burak Arsal. (E. Mert Daymaz)

Buraaaaakk!

Yine mi sen ufaklık. Sana bir daha karşıma çıkmamanı söylememiş miydim ? Sen ne cürretle bana çarparsın. Önüne bakmayı denesene!

K-kusura b-bakma. B-bu a-aralar kafam çok dalgın. B-ben. Gerçekten çok özür dilerim. :(

Bir daha olmasın ufaklık. Sana bu kadar tölerans tanıdığım yeter. Eğer bir daha olursa (göz kırparak) anladın mı.

A-anladım. Çok özür dilerim. Çok çok çoookkk.

Hadi şimdi kaybol.

Gerizekalı Eslim mal Eslim salak Eslim.! Ne vardı önüne bakarak yürüsen ne vardı herşeyi de en ince ayrıntısına kadar düşünmesen.. Off. O çocuk bunu gerçekten yanıma bırakmaz. Beni rezil ederdi. Galiba bugün fazlasıyla iyi gününde.

Derken sınıfa gittim. Goder gitmezde Seval in yanına koştum.

Sevaall. Çok özür dilerim. Beni tanıyorsun. Öyle demek istememiştim.

Hıhı.

Ya Seval. Tamam anlatıcam.

Dinliyorum Eslim.

Annemle kavga ettik sabah.

Aaa. Nedense hiç şaşırmadım Eslim. O kadar asi davranıyorsun ki ters ters cevap veriyorsun.

Haklısın galba.

Hadi anneni ara.

Tamam canım hemen konuşup geliyorum.

Sınıfta rahat konuşamicam için sınıftan çıktım. Pencerenin orda annemin numarasını tuşladım.

Alo anne?

Yavrum. Hayırdır birsey mi oldu.

Anne .. Ben .. Sabah için özür dilerim. İlke haklı galiba. Sanırım ben ergenligi hala atlatamadım.

Kuzum. Ben seni affettim bile. Hem olur böyle şeyler arada. Sen bunları takma kafana. Derslerine ver kendini ilerde benin yerime oturucaksın.

Her ne kadar annemin bunu demesinden nefret etsemde sesimi çıkarmadım.

Peki annem. Tekrar özür dilerim.
Güzel kızım benim. Özrün kabul edilmiştir. Hadi bakalım derse.

Tamam annem. Hadi sana da kolay gelsin.

Görüşürüz bitanem.

Telefonu kapattıktan sonra özür dilemem gereken biri daha oldugu geldi aklıma.

Alo Eslim.

Ozan?

Eslim.

Ozan :-) :-) :-)

Dalga gecmeyi kes Eslim ne istiyorsun.

Bişey istemiyorum abicik. Senden özür dilemek için aradım.

Eslim?

Efendim abi?

Düşmedin ya da kafanı bir yere vurmadın değil mi ?

Hayır Ozan?

Bana hicte öyleymiş gibi gelmiyor?

Off.. Senden özür dileyende var kabahat. Hadi kapatıyorum derse giricem.

Tamam ufaklık özr-

Telefonu suratına kapattım. Gerizekalı. Her seferinde iyi niyetimi suistimal ediyor. Tam arkamı hızla dönmüştüm ki, dönmemle yere yapışmam bir oldu.

Napıyorsun be!!

Kusura bakmayın küçük hanım. O kadar küçüksünüz ki sizi göremedim.

Salak şey bir de dalga geçiyor.

Seninle uğraşacak vaktim yok benim.

Tam sınıfa doğru yol almıştım ki birisi sıkıca kolumu kavradı.

A a a a a. Cık cık cık. Bunu size yakıştıramadım. Özrümü kabul etmiycek misin.

Hahahahh Burak Arsal koskoca Arsal holdingin oğlu benden özür diliyor. Bu çocuğun kafasına bugün gercekten birsey düşmüş olmalı.

Öyle aval aval bakmaya devam edecek misin yoksa özrümü kabul edip gidecek misin.

Tamam. Tamam sorun değil.

Tekrardan gitmeye yeltenmiştim ki yine ve yine kolumu tuttu.

Yine noldu be?!!?

Bu olay aramızda ufaklık. Eğer tek bir kişinin bile ağzından Burak Arsal özur dilemis diye duyarsam canını yakarım.

Şuan zaten yakıyorsun. Bırak kolumu.

Kolumu kurtardıktan sonra sınıfa yöneldim. Ayaklarım sinirden beni taşımıyordu.

Ne oldu Eslim çok sinirlisin. Yoksa annenle tekrardan kavga mı ettiniz ?

Yok hayır. Annemle konuşmam gayet iyi gecti.

O zaman bu halin ne ?

O-o-ozan yaa. Salak saçma konuşup canımı sıktı.

Seval bana bunu yemedim bakışı atarken aynı zamanda bana cevap vermeyi de ihmal etmedi.

Peki bakalım Eslim hanım. Sen bunlara pek takılmazsın ama. Yedim say.

Diyip göz kırptı. Biz hoca gelmeyince konuşmaya devam ettik. Hafta sonu neler yaptıgımızı anlattık birbirimize. O sırada kapı açıldı. Oçeri giren kişiyle gözlerim mümkünmüşcesine daha da açılırken Seval ağzının suyunu akıta akıta bana döndü.

Burak Arsal ..

İşte şimdi ayvayı yedik ..

Bir Liselinin MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin