4.Bölüm

55 3 0
                                    

Multimedya: Selim-Merve Yakut
(Anıl Çelik)

-Yaa ölüyorum aşkından. Sorma.

-Eslim sende hic saka kaldırmıyorsun ya.

Ben seni bir kaldırcam o olucak.

-Sınıfa gidiyorum. Beni bir daha bu sekilde dışarı cıkarma Burak Arsal!

Sınıfa dogru gittim. Neyse ki zil çalmıştı. Eşyalarımı toplayıp sınıftan çıktım bugün Selim ve Merve abla bize gelicekti. Nasıl unutyum ben bunu yaa. Telefonumu çıkartıp Selim i aradım.

-Naber Selim?

-İyidir Eslim. Hayırdır gelene kadarsabredemedin mi.

-Yok ya ne zaman geliceksiniz diye soracaktım.

-Biz sizdeyiz zaten güzellik asıl sen ne zaman geliceksin?

-Ciddi misin!??

-Hiç olmadığım kadar güzellik. Seni almaya geleyim mi? İster misin?

-Sağol kuzen. Arabam yanımda.

-Peki bakalım güzellik. Gazlaaa..

-Geldim Selim beklee.

Telefonu kapatıp arabama bindim. Eve geldiğim de Önce Selim i gördüm kapıda. Direk kucağına atladim.

-Canım, canım, canımmmmmmmmm. Seni çok çok çok özledim. Kuzenim benim. :)

-Bende seni çok özledim Eslim ama öyle sıkmaya devam edersen seni özleyen Selim diye bir kuzenin olmicak.

-Çok afedersin. Mutluluktan ne yaptığımı farkedemedim :)

-Hadi gel iceri girelim. Merve ve Özlem teyze bizi bekliyor.

-Tamam hadi gidelim. Annemi ve Merve ablayı bekletmeyelim.

Kapıdan girer girmez bu sefer sıkıca Merve ablaya sarıldım.

-Canım kuzen ablam benimm. Seni de çok özlemişim.

-Dur kız. Bende seni çok özledim. Ahh yenge bu kız hic büyümiycek :)

-Haklısın Mervecim. Biz onu büyütemedik bi. Evin en küçüğü olduğundan kendini hep küçük sanıyor.

-Anneeeee.

-Tamam, tamam. Benim kızım küçük falan değil ablası. ;)

-Görmedim sanmaa anneee :)

-Neyse canım ben mutfağa gidiyorum. Aysu ya söyleyeyim birseyler hazırlasın.

-Tamam yengecim. Biz de biraz hasret giderelim. Dimi kuzucum :)

Merve ablamla saatlerce sohbet ettik. En son annem bizi aksam yemegi icin çagırdı. Sohbetimize yemekte de drvam ettik. Sonra kahvelerimizi icip fallarımıza baktık.( tamamen uydurma olan fallarımıza.) :).

-Kuzucum. Dökül bakalım neyin var.?

-Ne. Hı ? Ha. Bişeyim yok ablacm dalmısım.

-Nasıl dalmak bu. Kime aşıksn. Anlat bakalm.

-Ask degil abla ya.

-Peki ne kuzucum?

-Hiç abla ya boşver. Bunları konuşmak için mi geldin New York tan :).  Konuşcak o kadar cok seyimiz var ki bunlarla vakit kaybetmeyelim.

-kuzucum. Biz aslnda Selim le kesin dönüş yaptık. Selim sana söylediğimi duyarsa beni öldüreck ama sana değer. :)

-Haddi canım. Şaka yapıyorsun. Ciddi degilsin dimi ablaların bi tanesi. :)

-Ciddiyim kuzum. Annemle babam burda nasıl olsa. Ee Selim in okulu da gecen yıl bitti. Bizi oraya bağlayan hiç bisey kalmadı. Bizde kuzenlerimizden ayrı kalmayalım dedik.

-Bak işte simdi cok cok cok cok coooooooooooookk mutlu oldum. Canlarım benim. Ee birkaç gün bizde kalırsınız artık.

-Bakalım tatlım ama nasl Olsa hep burdayız artk sık sık görüşürüz. :)

-Haklısn ablacm.

-Oooo saat baya gec olmus güzellik biz kalkalım artık.

-Selim sen hic bizimle sohbet etmedin ama. Simdi ablamı götürmeye mi calışıyorsun. Döverim seni.

Dedim şakacıktan sinir olmus gibi bakarak ona.

-Ben sohbet hakkımı amcamla doldurdum güzellik. Seninle başka zaman konusuruz artık. Naslsa bir hafta burdayız.

-Ama siz temelli dön- yani dönmeyi düşünmüyor musunuz ??

-Ah Merve ah. Tutamadn gene çeneni dimi. Evet güzellik kesin dönüs yaptk. Aslnda sana sürpriz yapcaktk ama görüyorum ki biri yine kendini tutamayıp ötmüş.

Dedi öldürücü bakışlarını Merve ablaya yollayarak. Ben de ortamı yumusatmak icin lafa daldım.

-Aaa sizi bugün hic bir yere brakmam. Burda kalıcaksnz. Beraber kahvaltı yapıcaz. Sonra istediğiniz yere gidersiniz ;)

Dedim ikisinede göz kırparak. Böyle ben sevimli olunca hemende kabul ediyorlar. :D bana kim hayır diyebilir ki zaten.

Ben Eslim Yakut. Yakut moda tasarımın sahibi annem. Yakut tekstil fabrikasının sahibi de babam. Henüz 18 yaşındayım. Lise son okuyorum. Selim Yakut kuzenim. Benden 4 yaş büyük. Merve Yakut onun ablası. O da Selim den 3 yaş büyük. Selim le beraber büyüdüğümüz için ona abi demem. O da bana nerdeyse hic ismimle seslenmez. Serkan Yakut babam. 38 yaşında. Özlem Yakut annem. Oda 37 yaşında. Annem çizer babam diker ve tekrar annem sergiler. Bizde işler böyle.

Şimdilik bu kadar açıklama yeter. İlerleyen bölümlerde zaten hayatımın içinde olacaksınız. :)

İyi okumalar. Hoşça kalın. Kendinize cici bakın :)

Bir Liselinin MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin