Multimedya:Ozan Yakut(Özgür Çevik)
Olabilir mi.? Gerçekten kaydını bizim sınıfa mı yaptırmıştı. Bizim şirketimizi batırmak isteyen, dost gibi görünüp aslında düşmanımız olan Adnan Arsal ın oğlu sırf benle uğraşmak için bu sınıfa mı kayıt yaptırmıştı. Yok artık. Gerçekten yok artık. Tam düşüncelere öyle derinlemesine dalmışım ki Seval in kolumu koparırcasına durtüklemesiyle kendime geldim.
Eslim iyi misin?
Hı? Haa iyiyim iyiyim sen naslsın?
Dalgayı bırak su yakısıklı sınıfa girer girmez yüzün kireç gibi oldu.
Kim o yakışıklı. Bur-. Bu mu yakışıklı.
Eslim sen bu çocugu tanıyorsun.
Yok canım ne alakası var. Nerd-
Eslim Yakut. Bugün yanınıza ben oturabilir miyim.
Seval bana hani tanımıyordun bakışı attı ve yüzün pis bir gülümsemeyle kitaplarını kucagına aldı ve Burak a döndü.
Tabiki oturabilirsiniz. Zaten benimde şu arkadaşla işim vardı. Size iyi kaynaşnalar.
Sırıta sırıta Büşra nın yanına gitti.
Bunu bilerek mi yapıyorsun ??
Neyi?
Mesela bu sınıfa bilerek mi geliyorsun, bilerek mi her seferinde bana çarpıyorsun gibi gibi...
Babalarımızın düsman olması bizim de düşman olmamız gerekmez dimi ufaklık. Hem her seferinde çarpan sendin ve çok inek olduğunu duydum belki bana yardımcı olmak istersin ;-) ;-)
Ne saçmalıyorsun sen. Ben inek falan değilim. Sen yanlış yere geldin bak taa en öne gideceksin.
En arkada rahat ufaklık. Neden beni tanımadığım insanların kollarına atıyorsun.?
Offfff..! Çekil şurdan çekil.!
Kalktığım gibi sinirden kendimi tuvalete attım. Yüzüme buz gibi su çarptım. Biraz sakinledim. Tekrar sınıfa doğru yol aldım.
Bu çocuk beni sinirden öldürcek galiba bu sene ..Sınıfa girdiğim de Burak ın yüzündeki pis sırıtmayı fark ettim. Bu yine benim yanıma oturmak zorunda kaldın. Seni delirticem der gibi bir sırıtmaydı.
Sınıfa şöyle bir göz gezdirdim. Gerçekten sınıfta tek boş yer onun yanıydı ..
El mecbur diyerek gittim yanına.
Bana bak mecbur olduğum için oturuyorum derste sakın konusmaya kalkma.
Anlaştık küçük.
Eslim.
??
Eslim Yakut.
Ee banane bundan.?
Kücük ya da küçük hanım demeyi kes. Bu kelimelerden hiç hoşlanmam.
Peki küç- Eslim. Eslim Yakut.
Dedi sesimi taklit ederek. Neyse ki daha fazla konuşamadan hoca gelmişti. Elinde ki kalemde kagıda birseyler yazdıgını fark ettim. Kagıdı önüme atıp bana gülümsedi.
Hoca geldi diye benden kurtulacagını mı sanıyorsun. Seninle her daim uğrasmak benim için zevk Eslim Yakut.
Kağıdı buruşturup önüne attım. Yeni bir kagıt daha çıkarıp tekrar birseyler yazmaya basladı.
Hadi ama Eslim. Neden böyle asi ve hırçın davranıyorsun. Yoksa İlke haklı mı ? Ergenligi henüz atlatamadın mı? :D :D
Telefon konusmamı dinlemis olamazsın!
Hah şöyle ufaklık. Dinlemedim zaten kulak misafiri oldum ;)
Sen ne kad-
Çocuklar ne yapıyorsunuz siz orda ??
Şey hocamm.
Ben matematikten pek anlamıyorum da hocam Eslim in de matematiği iyiymiş çıkışta beni çalıştırır mı diye soruyordum.
Konuşmalarınızı ve ya yazışmalarınızı daha sonraya bırakın. Şuan ders işliyorum ve ikiniz benim dikkatimi dagıtıyorsunuz. Eğer cok konusmak istiyorsanız dışarı çıkabilirsiniz.
Utancla basımı yere eydim. O sırada Burak ın sözleriyle bedenime soğuk su çarpılmış gibi hissettim.
Siz dersinizi işleyin hocam biz dışarda konuşuruz. Dimi Eslim.
Dedi. Dehşetle bir sınıfa birde Burak a bakıyordum. Şuan utanctan yer yarılsa da icine girsem dkye düşünürken birseyin beni sürüklemesiyle kendime geldim. Sınıftan çıktıgımızı farkettigimde hızla Burak a döndüm.
Ne yapıyorsun sen ya. Senin matematiğin kötü diye beni de dersten çıkaramazsın. Bu hakkı sana kim veriyor ha kim veriyor .!?!!!?
Bu hakkına bana ben veriyorum küçük.
Eslim diyceksin anladın mı Eslim?!!
Tamam Eslim.
Bu çocuk nasıl bu kadar hızlı değişebildi hala şoktayım. Sabah bana tekrar karsıma cıkma seni rezil ederim demisti daha sonra telefon konusmamı dinlemis ve bana kendisi carpmıstı. Simdi de beni sınıftan yaka paça çıkarmıştı.
Ne oldu Eslim beni mi düşünüyorsun.? :) ;)
Kısmen.
Ne kısmen mi Allah beni kahretmesin ben ne demistim. Salaklıkla harbiden sınır tanımıyorum bu aralar. Şimdi beni herkese rezil edicek. Kendi kendime düsünürken Burak tekrar konustu.
Bana mı aşıksın. O yüzden mi beni düşünüyorsun ;) :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Liselinin Masalı
Teen FictionEslim ve Burak. Onlar birbirlerinden ne kadar nefret etselerde aşkın içinde buldular kendilerini.