8.Bölüm

33 4 1
                                    

Multimedya:Parti saçları
1-Seval'in saçı
2-Eslim'in saçı
3-İlke'nin saçı(çıt çıt takılı)
4-Merve'nin saçı.

Burak ..

Hızla Burak a dogru yürüdüm.

-Senin ne işin var burada.
Kim davet etti seni! ne cüretle buraya gelirsin. Okulda canımı sıktığın yetmedi bir de burda mı sıkmaya geldin. Hiç yakıştıramadım sana Burak Arsal.! Koskoca Burak bi kızın pesinde kosuyor.!

Burak'tan.

Koskoca Burak bi kızın peşinde koşuyor.

Bu cümle beynimde şimşekler çaktırırken haklı olduğunu da düsünüyordum. Ben ki tek gecelik ilişkiler dışında hiç ciddi ilişkisi olmayan Burak Arsal. Şuan da dalga gectigim kızın peşinden koşuyorum. Hem de şu an gerçekten artık ona aşık olduğumu bilerek.

Ah oğlum Burak.! Lan sen ne b.k yiceksin simdi. Hadi cvp ver bakalm şu kıza.

-Senin peşinde koştuğumu da nerden çıkardın Eslim. Kendini bu kadar umursama lütfen. Ben Selim Yakut'un davetlisiyim. Hem senin pesinden neden kosayım ki sen benim neyimsin..!

Az önceye göre sesim daha yüksek cıkıyordu. Yüksek müzikli ortamın bunda az da olsa etkisi vardı ama asıl büyük etki şuan kendime sinir olmamdı.

-Benim peşimde koştuğunu söylemedim ki Burak. İlke icin gelmissindir belki.

-Ne İlke si ya ne İlkesi başlarım lan İlke ye yürü benimle.!

Eslim'den

Burak kolumu tuttuğu gibi sürüklemeye başladı beni. Dışarı çıktıgımız da bana bağırmaya baslamıstı.

-Ne İlkesi lan ne ilkesi. İlke de kim laaaaann.! Seni seviyorum lan ben anladn mı.? Tek gecelik iliski dısinda ilişki yasamayan Burak Arsal sana asık anladn mı lan..! Senin saf tavırlarına ses tonuna yürüyüşüne hasta bu heriff.! Senin saflığının temizliginin asi tavırlarının yanında ilkee kiimmmm.? Söyledim lan iste sonun aşığım lan sana aşıgımmm.!

Son cümlesinden sonra dudaklarıma yapıştı. Şaşkınlıkla gözlerim açılırken biraz sonra bende ona yavaşca karsılık verdim. O benim ilk öpüştüğüm insandı.

İkimizde nefessiz kalınca ayrıldı dudaklarımız. Alnını alnıma dayadı ve sessizce devam etti. 'Bu aptal herife ömrünü adar mısın?'

Geçiş bölümü gibi bişey olarak düşünün. Öncelikle okunma sayısı 330 olmasına rağmen vote ya da yorum hiç yok. Bu olay karşısında benim de günden güne hevesim kırılıyor. Yazasım gelmiyo. Böyle devam ederse ya hikayeye Devam etmiycem ya da şuana kadar yayınladığım tüm bölümleri kaldırıp artık kitap yazma hevesimi bi rafa kaldırıcam.

Lütfen hayalet okuyucu olmayın. Desteklerinizi bekliyorum ... :(

Not:Üzgün yazarınız :( :( :(

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Liselinin MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin