Introducere

199 5 5
                                    

Salut, numele meu e Erick Swag. Stiu, e un nume ciudat, dar m-am obisnuit cu el. Am 14 ani, si traiesc in secolul 1, anul 75 d.a. (dupa apocalipsa), luand in calcul si anii de dinainte, este anul 2087. Parintii mei sunt lideri de triburi (da, oamenii traiesc in triburi, dar nu triburi ca si ale indienilor care au trait candva pe Terra). Fiecare persoana selecteaza un trib in ziua in care face 14 ani. Exista si o exceptie... De cand oamenii au colonizat planeta noastra, Pandora, in anul 2011, nou-nascutii incepeau sa aiba mutatii genetice. Nu va ganditi ca aratau ciudat, erau ca orice alti oameni, dar aveau o inteligenta superioara si abilitatea de a muta orice obiect cu mintea. Aceasta mutatie se numeste SNP(Supra Natural People). Liderii se tem de acesti oameni, asa ca ii omoara in momentul in care ii descopera. Cei care au aceasta mutatie sunt ascunsi de catre oamenii care nu au trib (oricine e exclus, sau nu intra in trib), fiindca niciun parinte nu si-ar omora copilul.

Sa va explic putin din istoria noastra. Acum cateva milenii, civilizatia Maya a prezis sfarsitul lumii in anul 2012 d.Hr. , dar nu toata lumea credea acest lucru. Totusi, multi oameni de stiinta s-au gandit ca poate fi adevarat, si au cautat tot felul de solutii. Pana la urma, nemaiavand ce sa faca, au decis ca singura solutie este sa civilizeze alta planeta. La inceput au crezut ca Marte ar fi o planeta buna, dar nu au reusit sa finalizeze acest proiect. In anul 2010 s-a descoperit o noua planeta (planeta pe care traim acum, Pandora), care avea oxigen, apa, copaci, exact ca si Terra, dar de 2 ori mai mica. Transportul oamenilor pe aceasta planeta era gratuit, dar nu toti au crezut in sfarsitul lumii. Momentan suntem 3.5 miliarde pe Pandora si inca mai cautam supravietuitori pe Terra.

Cateodata imi mai intreb bunicii cum era viata pe Terra, iar acestia imi raspund: "-Nu prea imi amintesc, dar era frumos, aveam de toate, erau anotimpuri, existau tot felul de animale, aveam sarbatori, zapada.." Iar eu ii intrerup: "-Ce e aia zapada?" Iar ei nu imi mai pot explica... Totusi eu cred ca avem o viata buna aici.

Nu avem masini, folosim doar platforme zburatoare, si trenuri care merg pe campuri magnetice. Nu ne hranim cu carne, legea ne interzice sa omoram animalele. Si restul.. Din cate am inteles, orasele seamana cu cele de pe Terra.

Si cam atat am sa va spun.. Asta e tot ce era de zis.

2087Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum