Top: Jimin
Bot: jungkook—
"KOOKKKKIEEEE!" Baktım ve en iyi arkadaşım Tae'nin somurtarak bana baktığını gördüm.
"Tae? Ne saçmalıyorsun?" Yanından kalktım."Lütfeeeeen dışarı çıkabilir miyiz?! Bugün Cumartesi!" Mutfağa giderken gözlerimi devirdim. Bir su alıp içmeye başladım.
"Peki nereye gidicez?" Bacaklarımı çaprazlayarak tezgahta otururken sordum. Düşünerek iç geçirdi. Yüzü aydınlandı. Ah o.
"GAY CLUB! Seul'deki en ünlü kulüp! 20 dakika uzaklıkta!" Heyecanla söyledi.Tek kaşımı kaldırarak düşündüm. Bir kulüp? Uzun zamandır bir tanesine gitmedim.
"Hadi yapalım" diye alkışladı."Ya birini bulursak?" Tek kaşını kaldırarak sordu. Güldüm.
"Sevimli olup olmadığına bağlı" diye tekrar söyledi ve odamıza geçip üstümüzü değiştirdik.
"Bekle Kook! Hadi iyi görünelim." Ona baktım."Şey... Kısa siyah şortumu ve v yakalı siyah kısa bluzumu muhtemelen giyebilirim, kırmızı uçlu saçlarımda böyle kalsın" dedim gülümseyerek.
"Tamam o zaman bende, siyah bir şort ve siyah kapüşonlu, siyah yüksek çoraplar ve siyah Jordans giyerim ve kıvırcık saçlarımı salıveririm." Gülümseyerek başımı salladım.
"Kook, ya birini bulursan?" O sordu. İç çektim.
"Pekala.....o zaman sabah görüşürüz" güldük ve giyindik. İçimde bir his var...... bu gece hakkında iyi bir his var.
Jimin POV
"Jimin, bu evden çıkmamız gerek." Haklı olduğunu bilerek Hoseok'a baktım.
"Ama nereye? Nere-bir dakika, Gay Club, buradaki en ünlüsü!" yanına giderek dedim. Bana baktı."Kulüp? Yani... bazı erkek bebeklerin bulunup bulunmadığına bağlı." Başımı salladım.
Son bebeğimden ayrıldığımdan beri gerçek bebeğimi bulmak istiyorum. Beni sadece para için istiyordu ve bundan bıkmıştım. Bu yüzden bir şey söylemesine izin vermeden onu kovdum.
Evet zenginim ve Hoseok benim 1. sınıftan beri en iyi arkadaşım.
"Sabah görüşürüz" dedi sırtımı sıvazlayarak ve hazırlanmak için yukarı koştuk. Bu gece ne olacağını çok merak ediyordum.
Jungkook POV
Tae bana döndüğünde arabadaydık.
"Kook, hiç bir erkek arkadaş bulmak istedin mi?" O bana sordu. Düşünerek iç geçirdim. Aslında bir tane istiyorum, çok sıkıldım- şey tabi Tae var.Ama Tae'nin de birini bulmasını ve sabahları bize sarılan kaslı insanlar olmadığı için sıkılmasını istemiyorum.
"Aslında istedim ve senin de istediğini biliyorum. Bir babacık bulabilir ve başka bir kötü çocuk onları kapmadan önce onları kaparsak, bu skorbordda bir puandır" beşlik çaktık ve ışıklar yeşile döndüğünde yola çıktık.
—————————————————————
Arabayı park ettik. Cüzdanlarımızı ve telefonlarımızı alarak arabadan indik. Güvenliğe kimliğimizi gösterdik ve içeri girdik.
Dışarı çıkan insanlar. Benim ve Tae'nin görmek bile istemediğimiz tüm o iğrenç şeyler. Bara gittik ve sandalyelerimizi yaklaştırarak yan yana oturduk.
"Düşündüğümüzden daha kalabalık." Gülerek başımı salladım."Size ne getireyim çocuklar?" Bir adam bize gülümseyerek sordu.
"2 votka shot" başını salladı ve gitti.
"Herhangi biri var mı?" Tae bana sordu. Etrafa bakarken içeri giren 2 adamla göz göze geldik.