Top: Jungkook
Bot: Jimin—
Jimin POV
Uyandım ve yanıma baktığımda saatin 2.45 olduğunu gördüm. Diğer tarafıma baktım uyuyan bir tavşan gördüğümde tüm yorgunluğum gitmişti. Ona bakarken aklıma bir fikrin gelmesiyle sırıttım. Bu eğlenceli olacak.Ayağa kalkıp kucağına oturdum ve küçük Kookie'yi görmek için pantolonunu ve boxerını aşağı indirdim. Zor değildi ama onunla işim bittiğinde öyle olacak.
Kendimi toplayıp birkaç kez okşadım ve ucunu yaladım, bir süre sonra iniltiler duyarak hepsini ağzıma aldım.
"A-Ahhhh, siktir" diye kıvranıyordu ama yine de başımı aşağı yukarı hareket ettirmeyi başardım ve öğürmediğim için her şeyi yalayarak aldım. Tanrıya şükür öğürme refleksim yoktu.
Jungkook POV
Garipti çünkü birinin sikimi emdiği bir rüya görüyorum ama çok gerçek hissettim."S-siktir" diye inledim. Tamam nasıl?? Gerçek olup olmadığını görmek istiyorum çünkü bunu kim yapıyor? Uyandım ve Jimin oradaydı... sikimi emiyordu.
"Ahhh! B-Bebeğim, bu sefer neden ayaktasın?" diye mırıldanarak sordum. Bir pop sesiyle sikimi ağzından çıkardı ve bana bakarak okşadı.
"Uyandım ve ne yapacağımı bilemedim, bu yüzden sana baktım ve seni uyandırdım" dedi tatlı bir sesle beni tekrar bütünce almadan önce.
"Ahhh bebeğim, saat sabahın 3'ü, dur dur" durdu ve bir pop sesiyle yavaşça tekrar ağzından çıkardı ve olduğu gibi orada oturdu.
"Gel buraya" yanıma geldi ve beni öptü. Onu kendime doğru çekerken ellerimi beline dolayarak geri öptüm.
"B-Babacık, lütfen beni sik" dedi boynuma inleyerek. Güldüm ve bizi ters çevirdim.
"Ah, babacık!" Jimin heyecanla söyledi, bacaklarını kaldırdı
"Ahh evet bebeğim, babacık burada" heyecanla bacağını açtı ve ben sırıttım.
"Yeterince geniş değilsin birinin genişletmesi gerekiyor gibi görünüyor" diye sızlandı.
"Şu anda Kookie'yi istemiyorum, babacığa ihtiyacım var! Nerede o?! Genişletmen umrumda değil, sikini sıkı kıçıma sok" dedi başka yöne bakarak.
Bu doğru... bu çok doğru.
Sikimi yağladım ve girişine ucunu değdirerek onunla oynadım."Hmmm, sanırım biri sabırsız, tamam, sana istediğini vereceğim" diye sertçe içeri girdim.
"AHHH! E-EVET BA-BACIK! İŞTE S-SİKTİR!" Yüksek sesle inledi.
"Doğru, adımı inle, herkese kime ait olduğunu söyle, sabahın 3'ünde sürtüğüm olmak istiyorsun ha? Ohhh e-evet" sözlerime inledi. Yaklaşıyordum, bu yüzden daha da hızlandım.
"B-Babacık! Yaklaşıyorum, y-ya-yaklaşıyorum!" Bir kahkaha patlattım.
"Benim için gel bebeğim, babacık için gel bebeğim" Tatlı noktasına defalarca vurduğumda bacaklarını daha da açtım ve sertçe geldim.
Onu meyve sularımla doldurdum ve birlikte inledik.
—
.