Best Friend

2.6K 41 2
                                    

Top: Jungkook
Bot: Jimin

Jimin POV
"SİKTİR GİT! LÜKS HAYATIMDA SENİN GİBİ HİÇBİR GÖT HERİFE İHTİYACIM YOK!" Eski sevgilime bağırdım.

İstediğim şeyleri alıp kıyafetlerinin geri kalanını ona fırlatırken gözlerim büyüdü.

"Bu ucuz kıyafetlerini ucuz kız arkadaşın için saklayabilirsin... en iyi arkadaşım bile senden daha zengin ve daha yakışıklı" Ben ön kapıyı çarparken şok içinde nefesi kesildi.

Gözyaşlarım yanağımdan aşağı düşmeye başladı ama onları çabucak sildim, böyle bir adam için ağlamama gerek yok-siktir?! Ve karakteri çok boktan..... ve ben boktan insanları sevmiyorum.

Arabamı, olmak istediğim tüm yerler arasında ilk yer olduğu için Jungkook'un evine sürdüm. Aslında dürüst olmak gerekirse ona yarı aşığım.... O çok yakışıklı.....ve sevimli.....uzun siyah saçları her şeyi tamamlıyor.

Evine geldim ve kapıyı açmak için yedek anahtarımı kullandım.
"EN İYİ ARKADAŞIM!!" Beni duyması için bağırdım.
"Buradayım!"

Koridorda yürüdüm, kapıyı açtım ve Jungkook'un üstsüz bir video oyunu oynadığını gördüm. Muhtemelen fazla izledim.
"Canım arkadaşımmmm" Ona doğru yürürken çantamı bıraktım.

"Sorun ne?" Yukarı bakmadan sordu. Oynamasına bakarken yanına gittim. O kazandı.
"Kookiiiiiieeeee" Önüne geçme şansını kullanarak tekrar sızlandım.

"Awwww, sorun ne?" Kulaklığını çıkarmasını istedim. Her zamanki gibi kucağına oturdum ve başımı omzuna koydum.

"Bir şey mi oldu?" Elinde tuttuğu telefonu bırakırken beni kucağına aldı.
"Jackson beni aldattı"
"NE!?" Kızacağını biliyordum.

"Ne sikim dönüyor Jimin-kiminle?!" diye bağırdı.
"Bir sürtükle" anahtarlarını alarak beni üstünden kaldırdı ve başına bir tişört geçirdi. Altı tane baklavası vardı, bu yüzden giydiğinde biraz üzüldüm.

"O orospu çoçuklarına bir ders vereceğiz" anahtarlarını bana fırlattı.
"Neden?..." Beni hafifçe iterek kapıdan dışarı çıkardı ve arkasından kapattı.

"Onlara daha iyi olduğunu göstereceğiz... ve seni destekleyecek hırslı bir adam var." İkimiz de arabaya binerken kızardım. Dışarı çıktığımızda garaj kapısını kapattığımda, garajdan geri geri çıkarken içeri girdi.

Şimdi telefonum GPS'i gösteren telefonunda olduğu için otoyoldaydık.
"Jimin iyi misin?" Elini omzuma koyarak sordu. Yüzüm tamamen ona dönükken iç çektim.

"Evet...bende daha iyi biri var" bana baktı ve sırıttı.
"Bu kim olurdu?" dönüp sordu.

"En iyi arkadaşım...başka kim olabilir" dedim sevgiyle gülümseyerek. Bana döndü ve kıkırdayarak gülümsedi.
"Bu doğru - bana her zaman sahipsin bunu biliyorsun" Hâlâ uyluğumdaki ele bakarken başımı salladım.
Aklımı Jackson'dan uzaklaştırmasını istiyorum... çok hoş bir şekilde.

Hızla arabadan indik. Çenemi omzuna dayadığımda Jungkook önüme geçerek kapıyı çaldı. Kapı açıldı ve arkasında o kaltağı olan Jackson'dı.

"Sen kimsin?" Kollarımı Jungkook'un boynuna doladım ve ona soğuk bakışlarını gönderdi.
"Merhaba...sen eski erkek arkadaşı mısın?" Jungkook derinden gelen sesiyle sordu. Jackson yavaşça başını salladı.
"S- sen kimi oluyosun?" Jackson gergin bir şekilde sordu.

"En iyi arkadaşım" dedi Jungkook kayıtsızca.
"N-En iyi arkadaşın kim?"
"Merhaba orospu" dedim ona dil çıkararak.
"J-Jimin?! Bu-" Başımı salladım.
"Ve seni becerecek" dedim önüne geçerken sırıtarak.

ONESHOTS | 𝑱𝑰𝑲𝑶𝑶𝑲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin