Emmayla sınıfımıza döndük. Sıramıza geçip oturduk. Bir az geçtikten sonra Hyunjinde gelmişti. Resmen okuldaki tüm kızların ilgisini çekmeyi başarmışdı. En gıcığımada dokunan o oldu ki, bir çok kız Hyunjini görmek için sınıfımıza geliyor. Aishh sanki hayatlarlnda hiç erkek görmemişler. Ee tabi bu da çoğu erkekin gıcığına dokunmuştu. Diğer dersimiz başlamıştı. Dersimiz biolojiydi. İçeri müdür girdi. Hepimiz ayağa durduk. Keşke gelmemiş olsaydı. Yanındada gıcık olduğum Luna vardı. Resmen Hyunjin için sınıfını değiştirmişti y@vş@k.
Müdür: Selam çoçuklar. Bundan sonra Lunada sizinle bu sınıfta okuyacak.
Luna: Çok sağolun müdürüm. Zaten kendimi tanıtmağa hiç gerek görmüyorum her kes beni tanır.
B/h~> Bioloji hocası
B/h: Lunacım boş bir yere otura bilirsin
Luna: Ya hocam boş bir yere oturmak istemiyorum. Ben Hyunjinin yanına oturmak istiyorum.
Emma: Baksana başladı y@vş@klığa.
Moon: Aynen ya. Bu nasıl bir kız
B/h: Tamam kızım. Felix sen Hyunjinin yanından dur. Luna kızım sen de hadi otur
Felix: Yağh hocam ben neden yerimden oluyorum bu kızın sözüyle?!
Luna: Sen hocanın sözüne karşımı geliyorsun ayıp cidden.
B/h: Felix! Dur hadi sözüme karşı gelme. Sana o hakkı kimse tanımadı!
Felix: Offf hocam ya offf
Moon: Hayatımda bu kadar s¥rt¥k bir kız görmedim
Emma: Haklısın knk. Bu ne be
Bioloji dersi bitmişti. Bundan sonra fizik dersi olucaktı. Aishh nefret ediyorum bu derslerden.
Ben ve Emma okulun bahçesine düştük. Hyunjinde arkamızcan geldi. Bu salak bizi mi takip ediyordu. Ayh yok canım daha da neler.
Emma: Kanka kankaaaaaaaaa
Moon: Ne var?!
Emma: Baksana oraya gör kim varr
Moon: offf kim olcak lanğ
Baktığımda resmen öyle dona kaldım. Aishh hayır bu olamazdı. Eski sevgilim olan Mark okulun bahçesinde geziyordu. Ve beni gören gibi konuşmaya başladı.
Mark: WoaW kimler varmış buradaaaaa!
Moon: Ya sen nerden geldin?!
Mark: Yaağh öyle demesene canım sevgilimi özledim onu görmeye geldim
Dedi bana yaklaşıp sarılmak isterken
Emma: Hooop hoop sen kimsin kankama sevgilim mevgilim diyorsun?!
Mark: Off başlamasa Emma. Zaten seni hiç sevmiyorum.
Emma: Korkma canım duygularımız karşılıklı
Mark: Sevgilim seni çok özledim kokunu daha çook.
Moon: M@lmısın?! Gitsene lan işine. Senden tiksiniyorum.
Mark: Amma olmadı ya aşkım bunlar. Ne çabuk birlikte geçirdiğimiz günleri unuta bildin?
Moon: Sana da geçirdiğimiz günlerede. Olm git başımın etini tökme
Dedim ordan gitmek isterken Mark kolumdan tuttu.
Mark: Hoop ama öyle kolay değil ki benden çekip gitmek tatlım.
Emma: Yaa bıraksana kankamın kolunuğ.
Emma beni o ş€r€fsizden kurtamaya çalışırken Mark onu itti. Emma yere düştü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin "Okuldaki Zorba~🖤🦋"
Romance"Okuldaki zorba" çokta zorba olmasa bile takmayın isim bulamadım