Okuldaki Zorba~🖤🦋 4.

152 11 1
                                    

Moon: (ağlayışlı şekilde) N-N-NE?!

X: Evet malesef hanımefendi.

Moon: N-nerdesiniz siz?! Bana konumu yolluya bilirmisiniz?

X: Tabi ama numaranızı verirseniz tabi.

Moon: Tamam. (Numarasını söyler)

X: Tamam o zaman atıyorum.

Moon: Lütfen bir az çabuk.

Moon'dan
(Ağlayışlı halde) Yaa nasıl ola bilir ama bu???! Benim Hyunjinim ne yaptı?! Ağğağağ Allah'ım. Bana cevap veren adam konumu bana yollamıştı. Çabucak evden çıktım. Anneme bile söylemeden. Bir taksi durdurdum. Konumu gösterdim. O da arabayı çalıştırmaya başladı.

Moon: L-lütfen bir az çabuk gide bilirmiyiz?

Taksi bir az hızlı sürmeye başladı. Bense demek oluyordu ki artık göz yaşlarımı tuta bilmiyordum. Ağlamaya başladım. Taksi hastahaneye vardı. Parasını verdim. Çabucak hastahaneye girdim.

Moon: Selam. Lütfen Hwang Hyunjini hangi otağa yayırdığınızı söyler misiniz?

(D~>doktor gibi kullanıcam hani o kimin nerde olduğunu soruyorlar ya işte onun gibi anladınız umarım sjssjsj)

D: Siz onun neyi oluyorsunuz?

Moon: Yakınıyım yani sevgilisiyim. Çabuk söyler misiniz?

D: Tabi (işte nerde olduğunu söyler aklıma gelmedi)

Moon: Teşekkürler.

Çabucak gitmeye başladım.

Luna'dan
Bu gün ne Hyunjin ne de Moon geldi. Yoksa Hyunjin fotoğrafları gördümü ki acaba? Offf. Bunu yalnız böyle öğrene bilirim. Moonu arayım.

Moon'dan
Telefonuma baktığımda Luna arıyordu. Tabi açmadım. Ama tekrar arıyınca açtım.

Moon: Ne var Luna?!

Luna: Ne?! Noldu sana sesin niye böyle?!

Luna içten ' Kesin Hyunjin bunu görmüş ve bunlar ayrılmışlar. Tabi benim planım bu. Olmuyacak gibi bir olasığı yok ki?!'

Moon: H-Hyunjin...

Luna: Hyunjin ne?

Moon: H-Hyunjin.

Luna: Moon söylüyecek misin artık?!

Moon: O-o trafik kazası geçirdi.🥺😭

Luna: N-N-NE?! Yalan yalan söylüyorsun. Değil mi? Bunun olma ihtimali yok?!

Moon: Luna salakmısın?! Sana niye yalan söylüyecem?! Cidden doğru bu. (Söylüye söylüye ağlamaya başladı)

Luna: Hayır ya yalan sana yanlış söylemişler. Yanlış biliyorsundur!

Moon: Hiç bir şeyi yanlış bilmiyorum. Doğru bu. Keşke olmasaydı!!!😭

Luna: T-tamam o zaman bana konumu at!

Moon: Tamam🥺.

Luna'dan
Moon bana konumu attı. Cidden böyle şeyi beklemiyordum. Umarım bu olanlar benim planım yüzünden değildir. Dur niye benim planım yüzünden olsun ki?! Anlamsız olurdu. Hyunjin bir tane Moona göre kazamı geçirecek?! Hayır tabi ki de! Ama benim yüzümden olursa. Yok yok bunun olma ihtimali yok! Asla olamaz!
Çabucak okuldan çıktım. Hoca beni tutup.

Hoca: Kızım nereye gidiyorsun? Okuldasın bilmiyormusun? Bir azdan benim dersim başlayacak. Benim Dersim'de senin başka yerlerde olmanı istemiyorum. Hadi sınıfa.

Hyunjin "Okuldaki Zorba~🖤🦋"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin