Okuldaki Zorba~🖤🦋 7.

135 11 4
                                    

Chan: Noldu Hyunjin?

Hyunjin: ...

Chan Hyunjin'e yakınlaştı. Oda baktığında şoka uğradı.

Chan: Bu Moon mu?

Hyunjin: E-ewet bu Moon ama kim kim ona bunu yapıyor?!

Seungmin: Biri ne olduğunu açıklıya bilir mi?

Chan: Moonu bir sandalyeye bağlamışlar! Hele üstelik üstünde bomba bağlanıb!!!

Hyunjin: Bunu hangi ş€r€fs!z yaptı lan! Bulursam o p!ci bu dünya da sağ bırakmam!

Birden Hyunjin'in telefonu çalmaya başladı. O hemin bilinmeyen numara idi. Hyunjin açtı.

Hyunjin: Seni p!ç herif sen benim sevgilimi nasıl kaçırıp bunları yapa bilirsin?!!!

Kai: (p!ç gibi gülmeye başladı) Ksksksksk senin peki benim ablama yaptıkların?! Onlar nolucak?!

Hyunjin: Senin ablana yaptıklarım? M@l mısın? Kimsin sen lan?!

Kai: O çok sevdiyin Kai.

Hyunjin: Kai? Sen misin o? Seni elime geçirirsem sağ çıkmayacaksın!

Kai: Hah güleyimde geçsin! Senin benim ablama yaptıkların boş kalmayacak!

Hyunjin: Ben senin ablana hiç bir şey yapmadım! Bunu anlamayan sadece sensin!

Kai: Ablam senin yüzünden kendisini ö!dürdü!

Hyunjin: Kskss salak mısın?

Kai: Değilim! Eğer ablam senin yüzünden ö!mediyse(!) O zaman neden ablamı hamile bıraktın ondan sonra başka kızla sevgili oldu?!

Hyunjin: Ne?! Ne hamilesi? 1. Ben ondan ayrıldım! 2. Ben kimseyi namussuzca hamile bırakmam! Çok sevidiyim sevgilimle bile daha öpüşmemişken (tube tube hdhshch) ben gidip birini niye hamile bırakayım!

Kai: Şimdi yaptığından sıyrılmaya mı çalılıyorsun?

Hyunjin: Ben hiç bir şeyden sıyrılmıyorum! Eğer yapsaydım böyle bir ş€r€fs!zliyi o zaman senin o ablanla birlikte olaradım sevmesem bile ona sahip çıkardım! Senin ablan bana hamile olduğunu bşle dememişti ve ben onunla hiç yakınlaşmadım!

Kai: Acaba ben beni seven ablama mı inanayım? Yoksa p!ç ve yalançı olan birine mi?

Hyunjin: Dur ya sen kimsin bana piç ve yalançı diyorsun? Asıl p!ç ve yalançı sensin @mın@ k@yduğum.

Kai: Neyse kendimi çok sinirlendirmeyecem eğer o biricik sevgilini kurtarmak istiyorsan sana attığım konuma gel. Eğer yanında başka adamlarda olsa o zaman o bombayı patlatırım.

Hyunjin: Tamam.

Hyunjin çabucak ayağa kalktı.

I.N: Gel biz de gelelim.

Hyunjin: Hayır! Kimse gelmesin! Bu işi kendim yapıcam hemde eğer yanımda adam olursa o bombayı patlatır. Ben çıkıyorum.

Hepsi: Tamam.

Hyunjin'den
Çabucak bana attığı konuma baktım. Bu konum bana tanış geliyordu. Neyse. Çabucak arabama bindim. Hızlı sürmeye başladım. Bana attığı konuma geldim. Yanımda hem silah hem de bıçak vardı. Her şeye karşı önlem almalıydım. Bir büyük depo vardı. Çabucak içeri girdim.
Çabucak içeri girdim. Bu kadar büyük depo mu olur. Acele ediyordum. Çünkü Moon'u çok teklikye atmak istemiyordum. Birinin arkamda olduğunu hiss etdim. Arkaya döndüğümdeyse başıma biri sopayla vurdu. Çok sert vurmuştu. Ayaklarım titremeye gözlerim kararmaya başladı. Başımı tutmuştum çok sert vurmuştu. Ve bayıldım...

Hyunjin "Okuldaki Zorba~🖤🦋"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin