Mark: Çekil önümden Moon!
Hyunjin yerden kalktı.
Hyunjin: Ksksksksk bu yumruğun bana yarayacağını mı düşündün? Yazık!
Hyunjin Marka çok sert bir yumruk koydu. (Awk bu ne herkes birbirine yumruk atıyor sjdjsjs)
Mark yere düştü. Hyunjin onun üzerine çıkıp ard arda yumruklar yapıştırıyordu. Markın yüzü kan oldu. Çevredki insanlar onu ayırmağa çalışıyordu ama Hyunjin ondan ayrılmak bilmiyordu (Moon yalan oldu Mark doğru ajdjsjdh).Hyunjin: Seni bir de sevgilimin yanında görersem seni diğer dünyaya aparırım!
Sonunda Hyunjini Marktan ayıra bildiler.
Moon: Hyunjin delirdin mi?! Manyak mısın? (Aklıma Maniac geldi sjfjshsha). Marka ne yaptın!
Hyunjin: Woaw bakıyorum da nasıl da umursadın onu? Noldu yoksa ona yeniden mi aşık oldun?!
Ayağa kalkıp Hyunjine tokat atdım.
Moon: Delirdin mi?! Ne aşık olması?! Sanırım beynin kaçmış! Sadece arkadaşcasına görüşmüştük!
Hyunjin: Tıch yaa evet, evet Moon o yüzden burda sana malca sözler diyordu? Öyle değil mi?!
Moon: O-ola bilir. Burda salakca sözler söylemiş ola bilir ama ben onun söylediklerini ciddiye aldım mı?! Hayır tabi ki de!
Hyunjin: Tabi efendim öyledir kesin!
Moon: Hyunjin beni sınama! Biliyor musun? Aslında Mark doğru söylüyor! Böyle bir düşündüm de gerek aslında onunla birlikte olaydım!
O sırada Mark konuşmaya başladı.
Mark: Daha yeni mi farkına vardın bunun? Tabi ki de benimle birlikte olmalısın! Benimle birlikte olsan seni o kadar mutlu ederim ki bu p!cden daha fazla!
Moon: Mark i-iyi misin?
Hyunjin resmen şoklar içersinde bana bakıyordu. Bense Marka yardım etmeye gittim.
Moon: Gel seni hastahaneye götürelim!
Mark: Yok lazım değil.
Moon: A-ama yüzün çok kötü halde!
Mark: Lazım değil dedim ya sen benim için endişelen me. Bazı YABANCILARA göre! Ama bana biri yardım etse iyi olur benimle benim evime gelir misin? Olur mu bebeğim?
Moon: Tama-
Hyunjin: Hayır! Gelmiyor! Sen kimsin ki benim sevgilime bebeğim diyorsun lan ş€r€fs!z!
Hyunjin yeniden onun üstüne geldi. Ama önünü ben kestim.
Moon: Hyunjin! Uzak dur Marktan! Bıktım senin bu haraketlerinden. Resmen kendini bana karşı iğrendiriyorsun! Rahat bırak artık beni! Anladın mı?! RA-HAT! Markta bana istediği gibi hitap ede bilir! Bu sana kalmış bir mesele değil!
Hyunjin: N-ne?! Çıldırdın mı sen?! Sen benim sevgilimsin ve sana kimse başka isimle hitap ede bilmez!
Moon: Sevgili? Oha biz mi? Ne zaman olduk haberim yokta! Hyunjin sen benden ay-rıl-dın! Bitti bizim ilişkimiz bitti! Anla bunu!
Mark: Moon'u duydun! Bence bu kadar gösteri yeter!
Hyunjin: Tamam Moon hanım öyle olsun! Ama bunu unutma bana yeniden dönüceksin!
Moon: Sen öyle san!
Mark: Moon kafanı bu salakla yorma. Gel biz gidelim.
Hyunjin: Şeytan diyor tut bunu diğer dünyaya apar ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin "Okuldaki Zorba~🖤🦋"
Romance"Okuldaki zorba" çokta zorba olmasa bile takmayın isim bulamadım