Aradan 1 yıl geçmişti. Hyunjin ile sevgililiyimizin yıl dönü gelmişti. (Millette evlilik bunlarda sevgililik ahdhshdsh). Acaba Hyunjin hatırlıyacak mıydı? O yüzden onu aradım.
Hyunjin: Efendim Moon?
Moon: Nasılsın aşkım?
Hyunjin: Sadece bunun için mi aradın?
Moon: Ne? Şey yani halini hatrını soramaz mıyım?
Hyunjin: Yok yani belki bizimde işimiz vardır önemli?
Moon: Hyunjin noldu sana dünden beri bana böyle tavırla sergileniyorsun? Artık usandım he.
Hyunjin: Sergilemiyorum. Sadece yalnız nasılsın kelimesi için arıyorsun. Önemli zaman sadece arasana.
Moon: Offf tamam, tamam. Kapatıyorum artık kusura bakmazsınız umarım Hyunjin bey sizi artık rahatsız etmiyecem.
Hyunjin: İyi bence de böyle olsun.
Moon: Hıh?!
Hyunjin telefonu kapattı. Ama bu tavırda ne artık resmen bıktım. Dünden beri böyle arıyorum sadece soğuk karşılıyor. Yoksa acaba bana olan sevgisi azaldı mı?
Cidden endişelenmeye başlamıştım. Neyse. Bu fikirleri boş verip kulakcığı kulağıma takıp müzik dinlemeye başladım. En çok sevdiğim grup olan BTS'in yeni şarkısı olan Yet To Come'u dinliyordum. Bu şarkı cidden tüm stresimi dindiriyordu. Rahatlatıyordu beni.Hyunjin'den
Ksksksksk Moon'a böyle dawranmağımın nedeni sadece kendimden bir azcık soğutmaktı. Yani soğutmak demiyelimde sinirlendirmek ve üzdürmekti. Bu gün onunla sevgili olduğumuzun yıl dönümü. Biliyorum aslında beni aramağının nedeni buydu. Ona bir sürpriz yapıcaktım. Ama tabi şimdilik onu sinirlendirip üzücem bir az.
Planım buydu. Akşam onu evden götürmeye gidicem ama sert davranıcam. Onu telaşlandırıp üzücem sonra ona düzenlendirdiğim bu yere getirecem sonra da ona bu yüzüğü takıcam. Ona evlilik teklifi edicem. Offf kalbim yerinden çıkıcak gibi acaba ne diyecek. Onu çok seviyorum. Artık benimle evlenmesini istiyorum ondan uzak yaşaya bilmiyorum.
Aslında Ewet evlilik için bir az erken. Ama bizim aşkımız yaşa bakmaz değil mi? Neyse aşırı heyecanlıyım! Umarım herşey iyi olur.~Akşam~
Moon'dan
Evde oturmuştum. Çok üzgündüm. Sevgili olduğumuz günü hatırlamıyor. Resmen umudumu itirmiştim. Birden kapı dövüldü.M/a: Kızım bir kapıya bak.
Moon: Tamam anne.
Gidip kapıyı açtım. Kapıda duran Hyunjindi ve çok sinirliydi. Kaşları çatmıştı. (Tube kız kaç herşey yapa bilir ajdsjshd).
M/a: Kızım gelen kim?
Moon: H-Hyunjin anne.
M/a: Yaa hoşgekdin oğlum.
Hyunjin: Hoşbulduk canım annecim ama bir zahmet Moon'u şimdilik götüre bilir miyim çok geç olmadan döneceğiz söz.
M/a: Ama dikkatli olun tamam mi kızım sana emanet çok geç gelme
Hyunjin: Tabi annecim siz hiç merak etmeyin hoşçakalın.
M/a: Sizde çocuklar.
Hyunjin elimi sıkıca tutup beni dışarı çıkarttı ve kapıyı örttü.
Moon: Sen yapıyorsun! Resmen elim acıdı!
Hyunjin: Bana tek kelime bile etme! Senin yüzünden herşey tüm hayatım bozuldu! (çok iyi yalancı ahdshsha)
Moon: Ne? Ben hiç birşey yapmadım! Ne hakkında konuştuğunuysa hiç anlamıyorum!
Hyunjin: Anlamıyorsun demek he? O zaman çabukca benimle geliyorsun beni sinirlendirme!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin "Okuldaki Zorba~🖤🦋"
Romance"Okuldaki zorba" çokta zorba olmasa bile takmayın isim bulamadım