🅢︎🅔︎🅛︎🅐︎🅜︎ umarım beyenirsiniz
Kahvaltı yapıp eve döndük hemen odama çıktım telefonu elime aldım babamı aradım gideceğim yeri söyledi arabayla aldırmasını söyledi reddetmiştim hemen aşağıya indim kimseye görünmeden çıktım taksiye binip babamın konum attığı yere gittim kapının önünde korumalar vardı kapıdan gircektim korumalar durdurdu.
"pardon hanım efendi buraya giremessiniz" dedi
"Ömer Taşkıranla görüşecektim kızıyım " dedim hemen kapıyı açıp beni babamın yanına götürdüler babam yanıma geldi bana tam bana sarılacakken kendimi çektim.
"baba evdekilerin haberi yok söyle ne diceksin " "kızım ilk önce otur "
koltuğa oturdum
"biz annenle ayrıldığımızda siz küçüktünüz bende sizi büyütemiyodum tek başıma belki evlenirsem size bakacak biri olur dedim, sonra bir kaza oldu ben yanlışlıkla bir arabaya çarptım sinirliydim öfkeliydim "
"baba sen önceden böyle değildin özel korumaların sen kötü biri değildin baba Merih öldü gelmedin hataymışsın gelmdin bizi sormadın bir kız ne ister babası arkasında kaya gibi dursun baba sen benim arkamdan iş çevirdin "
"kızım ben hep senin arkanda durdum sizden haber aldım "
"saklanarak mı bizi koruyodun arkamızda duruyodun belki sen olsaydın böyle olmazdı ama sen oyunlar oynadın baba ben çok yoruldum yeter artık ben burda durmak istemiyorum "
dedim tam çıkacakken iki adam beni tuttu birisife koluma iğne yaptı gözletim kapanıyodu .
Uyandığımda bir yatağın üsteydim nerdeyim ben çantamdaki telefona bakındım yoktu kapıyı açmaya çalıştım kilitliydi
"baba aç kapıyı ne olur aç " dedim
hava kararıyordu ne yapcaktım
"baba aç kapıyı bak korkuyorum " dedim.
Ses gelmiyodu ne yapacaktım burda tıkıldım kaldım
"baba hava kararıyor aç kapıyı lütfen baba " birden kapı açıldı bir adam geldi " yürü baban bekliyor " dedi.
ah baba ben konuşmaya geldim sen ne yapıyosun ya bir odaya girdim babam bir kız çocukla oturuyodu çocuk abla deyip yanıma geldi ne yani bizi bunun için mi terketti.
" kızım kardeşin Defne, Defte bu güzel kişi de ablan Haziran " dedi.
"merhaba abla iyimisin ağladın mı sen "
"hayır ağlamadım gözüme toz kaçtı bende ufeledim kızarmış " dedim.
"Defne kızım şimdi Sedat abinle git ben ablanla bişeyler konuşacağım " dedi.
Benim de var Defne gitti babam bana baktı.
"evet kızım şimdi anneni arayıp ben babamla kalcağım bundan sonra diceksin "
Güldüm baya baya gülüyodum sinirim bozulmuştu.
"sen benim böyle bişey yapmayacağımı biliyosun baba " "evet biliyorum ama yapacaksın kardeşin için yani Merih için " dedi.
Nasıl ya ne Merih'i "baba Merih öldü ne Merih'i baba " "Merih ölmedi kızım " dedi ne nasıl ölmedi gözlerim doluyoduğunu hissediyodum
"ne diyosun baba en büyük oyunu sen oynumışsın bana kardeşim nerde " "hastanede tedevi görüyor " "nasıl tedavi götüyor baba ben Merih'i göremicem diye çok ağladım neden baba neden böyle bişey yaptın neden "
"kızım dediğimi yap kardeşini sana göstereyim " inanmamalıyım "sana inanmıyorum Merih'in öldü baba gördüm ben kardeşimin mezarına gittim "
"sana resmini göstereyim " telefondaki resme baktım " bu fotoğrafı ben biliyotum "dedim.
"nasıl "
"baba oyun oynama yeter bırak gidiyim" "ara anneni gelmicem babamda kalcam de "
"baba ben kaç defa dicem kalmıcam burda " "ona ben karar veririm şimfi anneni arada boşuna telaşlanmasın " "ha yani o kadar düşünüyodun neden terk ettin annemi "dedim.
Bir den kapı açıldı küçük kız odaya girdi "baba benim canım sıkıldı parka götürsene beni " dedi.
"tamam kızım git hazırlan hemen geliyorum" dedi.
Defne odadan çıktı bana döndü "sende iyi düşün kararını ver ama burdan çıkamıcaksın "
"bizi neden buraktın " "ben sizi bırakmadım ben annenle anlaşamadım boşandım " "ya ama dışardan bakan derki " "bu baba çocuklarına babalık yapmamış uzaktan sadece seyretmiş der " dedim.
Tam lafa başlıcakken sözünü kestim "sen bizi yok saydın baba Merih öldü üzüldün mü " "tabi üzüldüm " "peki baba şimdi ben seni oyunlarınla baş başa bırakayım kapıyı aç Bora içeri girsin ve ben burdan gitmek istiyorum "
"onun geldiğini nerden biliyosun " "onu tanıyorum beni burda bırakmayacağını benden haber alamayınca nerde olacağımı biliyor " "ailene söylemediğini bu çocuğa söyledin " "bu seni ilgilendirmez " "ilgilendirir kiminle görüştüğünü bilmem gerek " "baba gibi davranıyosun şimdide "
"ben zaten hep babandım " "evet babamdın ama öyle davranmıyordun burak gidiyim benim iyiliğimi düşünüyosan " "tamam ama şartım var Defne seni görmek isteyince gelceksin " "onun içinse gelirim " dedim.
Hemen odadan çıktım kapının oraya geldim Bora'yı gördüm koşarak yanına gittim boynuna sarıldım oda hemen bana sarıldı "çok korktum sana bişey oldu sandım " "teşekkür ederim " dedim.
Sarılmayı burakıp bana baktı "sen çok ağladın hep gül sana gülmek yakışıyor yaz mevsimi " "ya piskopatım hadi gidelim yoksa ev halkı beni göremeyince çıldırmış ola bilir " dedim.
Gülümsedim arabaya geçtik yolculuk sesiz geçmişti evin önüne geldim kapıyı çaldım. Merve abla kapıyı açtı "kız sen nerdesin herkes seni arıyor " dedi "oh be sonunda geldin " diyen biri çıktı karşıma.
ՏOᑎ
Arkadaşlar bu aralar memlekete gittiğimiz için bölüm atamadım umarım beyenmişsinizdir .
"oh be sonun da geldin "deyen kişi kim acaba diğer bölümde görüşmek üzere.
oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunun İçinde ~~~TAMAMLANDI~~~
General FictionOyunun içinde olan bir kız var bu kızda oyun oynayanları bilmeden yardım ediyor sizlerde okuyunca görceksiniz iyi okumalar umarım beyenirsiniz