Nisan Ayı

25 2 1
                                    


İlk baharın ışığında uyandım yeni aya girmiştik Nisan ayına ben yine kahvaltıyı hazırlamak için erken kalktım elimi yüzümü yıkadım aşağı indim annemde uyanmıştı "günaydın meleğim " "günaydın kızçem " "anne ne zaman bana böyle demekten vazgeçceksin " "her zaman dicem sen benim kızçemsin " "ya anne ben çocuk değilim ünüversiteye başlıcam deme sakın arkadaşlarımın yanında bana böyle hitap etme " "tamam kızçem " annem beni sinir etmek için elinden geleni yapardı tabi kendisi mutlu olcakya "sen iyiki varsın koca yürekli annem " "hadi hadi sen bu gün mü gitceksin üniversiteyi görmeye " "evet bu gün gitcem "

kahavaltıyı hazırladık herkes masaya geldi kahvaltımı yaptım odama çıktım dolabımı açtım beyaz buluz ve kırmızı etek giydim saçımı düzleştirdim biraz makyaj yapıp odadan çıktım aşağı indim Merih yanıma geldi " o abla bu halin ne " "sanane Merih hadi git odana" "seni anneme diycem" "Merih ablacım annem biliyor gidip de yorulmana hiç gerek yok " ayakkabımı giydim  evden çıktım yolun ağzında metro bindim metre çok kalabalıktı oturulacak yer yoktu bende üsteki tutacakların biri tuttum  birisini konuşmasın misafir oldum "şu kızın elbisesi çok tatlı acaba nereye gitmek için giydi " "Ela onlara sakın giymiyosun sana yasak onlar " biliyorum o kardeşin yasakladı " " o seninde kardeşin demi " " ama birisi kardeşine böyle davranırmı sen öylemisin bak şimdi üniversitede bi oğlan bana baksa gider onun gözlerini oyar " "evet ama sana bir oğlan bakamaz cimcime bende oyarım gözlerini " "ya Berk sendemi " "yok cimcime ben öyle yapmam ben direk döverim "

Dedi bu kızın zorba bir kardeşimi vardı ya ne kötü metro durdu indim onlarda inmişti merdivenleri çıktım okulun önünde inmiştim hemen girdim onlarda girdi nasıl onlardamı bu okulda okuyacaklardı okulun içine girdim müdürün odasına girdim kaydımı yaptırıp çıktım onlarda girdiler ben okulu gezmeye başladım onları gözden kaybettim okulu gezdikten sonra okulun yakınlarındaki kafeye oturdum kahve söyledim tam karşı masama onlarda oturmuşlardı kız bana baktı gülümsedi bende gülümsedim kız ayağa kalkıp yanıma geldi " merhaba rahatsız etmiyorum değilmi " "hayır " "şey giyimin çok güzel çok renkli giyiniyosun bana da nasıl böyle giyindiğini söylermisin" dediği cümle şaşırtmıştı "tabi aslında ben çok renkli giyinmeyi çok severim sen şimdi renkli giyim sayfasının şifresini veriyim öyle giyine bilirsin " kıza şifreyi verdim "ismini alabilirmiyim " "tabi ismim Haziran " "bende Ela tanıştığıma memenun oldum " "bende tanıştığıma memnun oldum Ela " " telefon numarımı versem konuşsak hiç arkadaşım yokta sende farklı birşey var çok güzelsin mesela " "tamam heycandan ne diyeceğini bilmiyosun galiba yaz 05******* " bende onun telefonunu aldım gitti kahvemi içip bende kafeden çıktım eve geçtim annemle konuşup odama çıktım kıyafetlerimi çıkarıp rahat bişeyler giydim yatağıma yattım telefonuma mesaj geldi baktım Ela'dandı "Haziran benim Ela " "efendim Ela bişey mi oldu " "  ben kıyafetlere baktım ve eses aldım atsam hangisi yakışıyo bakarmısın " " ama ben senin nasıl kıyafet giydiğini bilmiyorum ama metroda konuştuklarınıza kulak misafiri oldum etek tarzını giymiyosun sanırsam " mesaj yazmıyodu acaba yanlış bişey mi dedim.

" Ela yanlış bişey mi dedim " " ha yok abim geldide odama " " hım hangisi Berk mi" "yok diyeri zorba olan sende bildiğin gibi " " özel değilse ne dedi kızdımı" "yok kızmadı yani kiminle kinuşuyosun dedi bende kız arkadaśım dedim sadece oda tamam deyip çıktı " "sana kızıyormu " "yani fazla kızmaz ama yasaklarını çiğnersem kızar " "tamam eyer kızarsa bana söyle olurmu " "tamam derim sen çok iyi birisin keşke karşıma önceden çıksaydın ha bide sen ne okuyodun " " iç mimarlık sen " "bende dış mimarlık " "hım aynı okuldayız görüşelim bende seni çok sevdim " " iyi geceler Haziran " "sanada Ela " dedim telefonu kapattım uykuya kendimi attım alarımın çalmasıyla uyandım elimi yüzümü yıkadım dolabımı açtım beyaz gömlek siyah etek giydim ayağıma sihah kısa topuklu ayakkabı giydim aşağı indim kimse uyanmamıştı hemen evden çıktım metreya binip okula geldim sınıfıma girdim herkes bana bakıyodu sanki ilk defa insan görüyolardı bir yere oturdum telefonu elime aldım Ela aradı açtım "Ela iyiki aradın " "ne oldu" "sınıfa geldim tanıdığım kimse yok " "hoca geldimi sınıfa " "gelmedi " " kapıya gel o zaman " "kapının öndemisin " "evet yani sayılır hadi " aşağıya indim koruma gibi birileri vardı yanıma geldiler " Haziran Hanım sizmisiniz " "evet benim " "bizi Bora Bey gönderdi sizi Ela Hanımın yanına götüreceğiz " "tabi pardonda nereye gidiyoruz iki sınıf ileriye gideceğiz bune ya korumalar" "bizde emeir kuluyuz Haziran Hanım " Ela'nın yanına geldim " Ela bunu gerçekten sana yapıyomu abin " " evet beni sanki birisi kaçıracak ne yapsınlar beni " "şu abine de bari okulda yapmasın zaten Berk yani kardeşin bu okulda değilmi " "Haziran o da burda okuyo ama takıntılı bir piskopat abim var benim " "sinir oldum ya neyse ben sınıfa gidiyim hoca gelir ilk dersten geç kalmayalım "

Ela'nın yanından çıktım sınıfa geldim yerime oturcaktım yerimi bir almıştı eşyalarım ordaydı gittim " pardon yerime oturmuşsunuz " bişey demiyodu "pardon yerime oturmuşsunuz diyorum duyuyormusunuz " "duyuyorum ama buraya artık ben oturdum başka yere oturun " "ama bakın burda eşyalarım var ben buraya daha önce oturmuşum değilmi siz başka yere geçmeniz gerek " " ama başımda beklemeyin geçmem " "ha öylemi tamam geçene kadar bekleyim ozaman " hoca sınıfa girdi  "gençler yerlerimize geçelim " "hocam arkadaş oturduğum yere oturdu ben burdaki bilgisayara bişeyler çizmiştim " "evet başkaların yerlerine geçmeyelim sende bir yanına otur hadi oğlum geç yerine " dedi hoca hemen kalktı benim yan sırama oturdu ona bakarak güldüm bana okadar sinirli bakıyoduki sanki beni dövmek istermiş gibi yerime geçtim ders bitti sınıftan çıktım oda arkadan geldi arkamdan seslendi " sen çok şımarık birisin " arkamı döndüm "sende çok piskopat birisin "

Oyunun İçinde ~~~TAMAMLANDI~~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin