🅢︎🅔︎🅛︎🅐︎🅜︎ umarım beyenirsiniz.
Elindeki yüzüğe bakıyodum " seni çok üzdüm ama şimdi seni bir ömür mutlu etmek istiyorum benimle evlenirmisin yaz mevsimi " dedi mutluydum hemde çok mutluydum "seninle bir ömür mutlu olmaya varım evet evet evet " dedim yüzüğü parmağıma taktı birden dans şarkısı çaldı dans etmeye başladık.
Gönlüm huzur buldu gözlerinde
Ben karar verdim şimdi sıra sende
Gönlüm huzur buldu gözlerinde
Ben karar verdim şimdi sıra sendeBenimle bir hayat kurar mısın ?
Öykümüzü baştan yazarmısın ?
Sonsuza dek benimle yaşarmısın ?
Hoş geldin ömrüme gözümün bebeğiKalbimin sahibi kanatsız meleğim
şarkı son buldu çok mutluydum uçacak gibi hissediyodum "sen bunları ne ara hazırladın " dedim "boş ver sen bunu hadi gel şuraya oturalım güneşin doğumunu izleyelim " dedi onayladım yere oturduk Ankara burdan çok güzel gözüküyodu başımı Bora'nın omzuna yasladım yüzüğüme baktım çok güzel bir andı umarım bozulmaz ay abimgil ben ne diceğim.
"Bora abimgil..." dedim lafımı kesti "merak atme onu Berk'le Ela halletti" "nasıl halletti" "işte halletti ya boş ver anın tadını çıkar bak güneş doğuyor " dedi güneşin doğusu çok güzel uykum geliyodu gözlerim kapandı.
Sesler geliyodu Ferit abim Bora'ya bağrıyodu galiba aşağı inmeye başladım daha iyi duyuyodum " Bora Haziran niye senin kucağındaydı nerdeydiniz " dedi.
"uyaya kaldı bende uyandırmaya kıyamadım kucağımda getirdim " dedi ay aşkımya bana kıyamamış ay Haziran Bora orda ne çekiyor sen ne diyosun hemen ortaya çıktım "abicim nasılsın ve diyer ailem sizler nasılsınız " dedim.
Ferit abim bana baktı sonra gözü elime indi " evet abicim evlilik teklifini aldım demiştin ya söyle diye " dedim hemen Bora'ya baktı "tebrik ederim haberim var ama " dedi "kimden haber aldım demicem Ela " dedim herkes Ela'ya baktı.
Ela utanmış gibi başını öne eydi hemen araya Ozan abim girdi "ya kıza öyle bakmayın " Ozan abime ne oldu Elayı koruyor ay bunlar olur gerçekten güzel sevgili olurlar "peki bize niye söylemedin Ela " dedi annem "şey ben Ferit abi kızmasın diye ona dedim ama size Bora abim dicekti " dedi.
"Anne kız Ferit abime diye bilmiş üstüne gitmeyin " dedi Ozancığım "Ozanım sana ne oluyor kızı korumalar hayırdır " dedi Rüzgar abim "yok abi bişey sadece kızın üstüne gidildi aman banane ben gidiyotum Haziran gel benimle " dedi ne yapacak benimle ya bu oğlan gerçekten delirdi "ne yapcan benimle ya " "Haziran gel " dedi bağırdımı o bana ne ye sinirlendi peşinden gittim.
Odasına gitdi bende girdim "ne oldu Ozan " "Haziran sen gerçekten evlencekmisin " güldüm "bunun için mi çağırdın bende önemli bişey diceksin sandım " "bundan önemli ne olabilir Haziran iyi hadi tamam git hadi " dedi dil çıkartıp odadan çıktım kendi odama girdim Berk, Ela, Bora ,Can odamdaydı "neden aşağıda oturmuyosunuzda benim odamda oturuyosunuz "bende dedim bunlara olsun bizde gelelim dediler " dedi Bora, Bora'nın yanına oturdum beni kendine çekti sarıldı.
"Ihı ıhım " diye ses geldi hemen Bora'ya sarılmayı bıraktım. "Ne oldu Berk " dedi Bora "benim sevgilim yok sende sevgilinle sarılamazsın " "bir kere Haziran benim sevgilim değil nişanlım sayılır " "ama sayılır diyosun Bora abi " dedi Can , ya Can sendemi " abla Murat abimin arkadaşları gelcek sana dedi mi " dedi Can "hayır kim gelcek " " Saya ve Lock " dedi " yabancımı ikiside " "evet yurt dışına gitmişti orda tanışmış " dedi kafamı salladım benim uykum vardı daha Bora'nın omzuna başımı koydum gözlerim kapandı kapı kapanma sesi duydum.
Bora beni kucağına aldı yatağıma koydu "iyi geceler nişanlım " deyip gitti ben de iyice kendimi uykuya bıraktım uyandığımda hava kararmıştı hemen kalkıp banyoya gittim işimi halletip çıktım kıyafet odasına gittim dolabıın kapağını açtım.
Mavi çiçeklielbisemi giydim beyaz sandaletimi giyip aşağı indim yüzüğüm parmağımda çok güzel gözüküyodu aynadan kendime baktım çok güzel görünüyodum.
Aşağıya indim kimse yoktu salonda bahçeye orda oturyolardı yanlarına gittim "o prensesimiz kış uykusundan kalkmış " dedi Can "sen bana ayı mı diyon lan " "yok anlaya Prenses dedimya " güldüm Can'ın yanına oturdum Boragil gitmişti.
Karşımda tanımadığım kişiler vardı "siz Murat'ın arkadaşızınız sanırsam " "evet biz Murat arkadaş "dedi Saya "türkçeyi biliyosun değil mi" " evet biraz biliyor biz " dedi Lock kafamı salladım "sen evli parmak yüzük var " dedi Saya "yok sadece evlilik teklifi aldım " dedim.
" evliklik teklif eden burada mı " "yok onlar gitmişler " dedim Lock bana bakıyodu bunu Rüzgar abim farketti hemen söze girdi "e Lock ne iş yapıyosun " "ben hukuk okuyor " "iyi sen ne okuyosun Saya " " ben yemekle uğraşıyor " dedi "a bende aşçıyım " dedi Rüzgar abim Lock bana hala bakıyodu acaba birisine mi benzetti "Lock birisine mi benzettin " dedim.
"a evet Serkan tanıyor sen " "evet tanıyorum çok yakın arkadaşım " "o bizimde arkadaş seni bize anlattı o çok iyi biri ve çok iyi Hakim olcak " dedi "evet çok iyi biridir benim arkadaşım " dedim "geri gelecek o seni çok özlediğini söyledi " "bende özledim" dedim sohbet ettik biraz daha herkes odasına dağıldı pijamalarımı giydim yatağıma yattım telefondan Bora'ya mesaj attım umarım uyandırmam
Siz: Bora uyudun mu
piskopatım yazıyor ....
Piskopatım : uyumadım sevgilim
Siz: yeni misafirler geldi.
Piskopatım: iyi nasıl kişiler bakalım
Siz: iyiler Lock Serkanı tanıyomuş
Piskopatım : iyi peki
Siz: Bora sen de bişey var bana neden soğuk davranıyosun
Engellendinizzz.....
Hikaye nasıldı umarım beyenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunun İçinde ~~~TAMAMLANDI~~~
General FictionOyunun içinde olan bir kız var bu kızda oyun oynayanları bilmeden yardım ediyor sizlerde okuyunca görceksiniz iyi okumalar umarım beyenirsiniz