Evlilik Teklifi 17. Bölüm

4 2 0
                                    

"Oh be sonunda geldin"

Gördüğüm kişiyi tanımıyofum kimdi acaba "sen kimsin acaba" "beni tanımadın mı lise son dan Çağan " yine tanımamıştım "ah yine mi tanımadın " Bora çocuğu dövecekmiş gibi bakıyodu elini tuttum bana baktı gülümsedim " Çağan bak neden geldiğini ve kim olduğunu bilmiyorum " dedim yüzünün asıldığını gördüm.

"Çağan iyimisin " "tanısaydın daha iyi olurdum " dedi birden annemgil kapıdan içeti girdi beni görünce hemen bana sarıldı "seni çok merak ettik " dedi geri ayrıldı.

kulağıma "Bora olmasa seni belki bulamazdık damadım çok iyi biri onun kıymetini bil " dedi biliyodu Bora'yı gülümsedim kafamı salladım salona geçtik sohbet ediyoduk Çağan annemgille tanıştı anılatı anlatınca hatırladım Bora çocuğa çok pis bakıyodu "sevgilim gel hadi biz bahçeye çıkalım ha bu arada Berk'le Ela'yıda ara onlarda gelsin" dedim.

Bahçeye çıktık  koltuğa oturduk Bora"nın göğsüne başımı dayadım gözlerimi kapafım kalbi hızlı atıyodu "ne o neden kalbin hızlı atıyor " "başımı döndürüyosun ondandır " dedi gülümsedim bahçeye bir kaç kişi  girdi hemen kalktım "e Bora bey siz nerden biliyodunuz " dedi Ferit abim

"şey abicim beni biliyor o bide mesaj atmış olabilirim " "yani bize değil buna mı atıyorsun " "abi bu dediğin kişinin bir adı var " dedim kafasını salladı "e Çağan sen nasıldın ve beni nerden buldun " "seni aslında bulmadım Merve teyzemin yeğeniyim ben " dedi kafamı salladım Bora elimi tuttu "hayatım hadi gel dışarı çıkalım "dedi  "Bora otur yemek yiyeceğiz " "Abi benimle bi gelirmisin önemli "dedim.

Boragilin oldu yerden uzaklaştık "ne oldu söyle bakalım " "Bora'ya nedn ters davranıyosun " dedim bir anda "ters davranmıyorum kardeşimi kıskanıyorum" dediğine güldüm "ya ama öyle davranma bak belki damadınız olur annem kabullenmiş " "ne damek annem kabullenmiş " "dediki damadımın kıymetini bil " abimin azı açık kalırken ben gülüyodum "e hadi evlenme teklifi ettimi böyle diyonda " "abi daha biz sevgiliyiz ama ederse sana derim kıskanma beni bak hepiniz kıskanırsanız Bora ozaman bitti " dedim güldü "yok hadi gel yemeğe gidelim  "dedi abimle eve girdik Berk'le Ela'da vardı.

"hoş geldiniz " dedim "hoş bulduk " dedi Ela yemeğe oturduk birden telefonum çaldı babam arıyodu "efendim " "kızım Defne ağlıyor ablam neden gitti diyor durmuyor gelirmisin " "gelemem şuan, bir saat sonra Anka parka gelin "dedim kapadım herkes bana bakıyodu Bora'nın kulağına "benimle yemekten sonra Anka parka gelirmisin " dedim gözünü  evet anlamında kırptı.

Yemeği yedik odama gittim üstüme kısa mavi tişörtümü giydim altıma siyah pantolonumu giydim saçımı atkuyruğu yaptım odadan çıktım aşağıya 
indim bir anda Çağan karşıma çıktı yerimden sıçradım "özür dilerim korkuttum galiba "dedi bir anda Bora geldi.

"Haziran hadi gidelim " "nereye gidiyosunuz " dedi Çağan , a pordonda  sanane "seni ilgilendirmez " dedi Bora , ay canım sevgilim ne güzel dedin Bora elini bana uzattı bende tuttum evden çıktık.

"şu Çağana sinir oluyorum " "tamam Bora onu mu konuşacağız " "baban aradı değil mi " kafamı salladım "Defne ağlıyomuş benimle konuşmak istiyomuş " "kardeşin olduğunu biliyomuydun " kafamı salladım "belgelerin içinde kağıt vardı yarısını okudum bir anda elimden çekildi kağıt gerisi kaldı " dedim parkın içine girdik Defne beni görünce koşarak yanıma geldi , bana sarıldı kucağıma aldım.

"nasılsın ablacım " dedim "iyiyim abla neden gittin " "annem çağırdı gittim " "babam öyle demedi " "ne dedi baban " "bizi burakıp gittiğini bir daha gelmeyeceğini beni sevmediğini " dedi yüzüne baktım onu üzemezdim " gitmiyeceğim ablacım ama arara görüşeceğiz bak bu abide benim hayatım " dedim

Bora'ya dikkatlice bakıyodu "bu senin nasıl hayatın ki " güldüm "yani benim sevgilim " dedim "yani benim eniştem " "sen bunu nerden biliyosun " "arada annemi görüyorum teyzemin kocasına da enişte diyorum " "hımm " dedim "hadi sen parka git oyna tatlım bizde biraz babanla konuşalım " kafasını sallayıp oyun alanına gitti babamın yanına gittik

"sen kızımın yanından ne zaman ayrılcaksın acaba "dedi babam Bora'nın elinden tuttum "hiç bir zaman gitmicek " dedim Bora bana baktı gözü kırptım "Defne"yi annesine gösteriyormussun onu annesi ver senle kalmasın " dedim "kızımı onlara bırakmam onlar bakamaz " "sende bakamazsın " "bakarım kızım " dedi "bana kızım deme senle şimdi sadece Defne için görüşeceğiz " dedim hemen ordan ayrıldık Defne"nin yanına gittik

"Defne ablacım biz gidiyoruz " boynunu büktü "neden hemen gidiyosunuz " "seni gördük hem bizim de işlerimiz var ama seni geri görmeye gelicez "dedim ordan uzaklaştık "seni bir yere götüreceğim " dedi Bora "nereye diyeceğim süprüz diyeceksin " kafasını salladı Bora'nın dediği yere geldik gözlerimi eliyle kapadı beni yürüttü biraz geri durdu "ben gözlerini aç deyince aç olurmu " dedi kafamı salladı "aç " dedi açtım elinde yüzükle karşımda duruyordu.

Bitti


selam evet evlilik teklifi etti Bora ne cevap vermeli sizce ben "evet " desin diyorum siz ne dersiniz yorumlara bekliyorum cevapları diyer bölümde görüşmek üzere .

Oyunun İçinde ~~~TAMAMLANDI~~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin