Söz 19. Bölüm

5 2 0
                                    

Engellendiğimi görünce şok oldum Bora bana bunu nasıl yapar niye soğuk davrandı bana Can'ı aradım.

"Can hemen benim odama gel hızlı ol ablacım " dedim kapadım iki dakika sonra kapım tıktıklandı hemen açtım.

"Abla ne oldu " " Bora'yı ara ablacım " dedim "abla ne oldu ki sen niye aramıyosun  " " bunu sorma sen ara" dedim arıyodu Bora açmıyodu "abla açmıyor Berk abigili ara " telefonu çıkartıp Ela'yı hemen açtı.

"Ela Bora iyimi " ses gelmiyodu "Ela Bora'ya bişey mi oldu nerde " "Haziran Bora trafik kazsı geçirdi hastanedeyiz" dedi telefon elimden kayıp düştü Can kolumdan tuttu "abla ne oldu " "Can çabuk arabayı ayarlamalarını söyle çabuk " dedim Can odadan çıktı. Bende üstümü değiştirip çıktım.

Birden karşıma Saya çıktı "bişey oldu sen ağluyor " "Saya yok bişey annemgil sorarsa hastaneye gitmek zorunda kalmış dersin" "ne oldu sen niye hastaneye gidiyo" "bişey yok Saya hadi sen çık yat " dedim hemen evden çıktım. 

Arabaya binip hastaneye gittim danışmaya nerde olduğunu sordum hemen dörtdüncü hikata çıktım Elagil ordaydı hemen yanlarına gittim Ela çok kötü görünüyodu "Ela nasıl oldu kim çarpmış " dedim sesim titriyodu "bilmiyorum Haziran ama çok kötü durumdaydı umarım bizden gitmez ben onsuz yapamam " "bende onsuz yapamam " dedim biz beklerken birden arkadan ses geldi "Haziran sen iyi " Saya'nın sesiydi arkamı döndüm Ferit abim Lock ve Saya vardı.

Hemşire ameliyataneden çıktı yanımıza geldi " A Rh pozitif kana ihtiyacımız var  yakınlarınızdan ilaç kullanmayan hastalığı olmayan kan vere bilir " benim kan grubun aynı hemen öne çıktım. "Benim kanım uyumlu  "dedim.

Hemşireyle gittim kanı verdim geri Berkgilin yanına gittim biz mutlu olamıcakmıyız ya  biraz vakit geçti ama daha çıkmadı

"Haziran abicim hadi eve git biraz dinlen gözlerin kırp kırmızı olmuş" "Bora'nın uyandığını görmeden gitmem daha ameliyateneden çıkmadı abi o iyi olur değilmi beni bırakmaz" "bırakmaz abicim seni çok seviyor burakırmı " abime sarıldım ameliyetanenin kapısı açıldı doktor çıktı "hastanız zor bir ameliyat geçirdi birazdan yoğum bakıma lcağız uyanmasını bekliceğiz " dedi gitti

(1 hafta sonra )

Evet Bora uyandı şuan eve geçiyoruz "aşkım iyisin değilmi " "canım bir tanem sorup durma artık iyim sen yanımdasın ya " gülümsedim"he Bora biz burda neyiz eşşek başımı senin her istediğini biz yapak sevgilin alkış alsın " "Berk çeneni kapat onun yeri bende ayrı kalbimin tap ortasında " dedi.

Benim yanklarım kızarmaya başladı bana baktı yanağımdan öptü daha çok kızardım " ya sen utandın mı " "ya tamam utandırmayın benim yengemi " "Haziran ben evlenme teklifini ettim abine söyle bir haftaya istemeye geliriz " ne istememi " Bora abim bunu duysun evlenme teklifine zaten burun kırın etti ya ne zaman evlenceği ozaman abilerin izin vermezse ben ölürüm aşkımdan herhalde ondan sonra izin verirler "

" ya ağzınsan yel aļsın ölmek deme tamam abilerimle konuşurum"  dedim evin önüne gelmiştik arabadan indik Bora'yı koltuğa oturturduk "Bora ben gidiyom " "nerer gidiyon " "ya şöyle konuşmayın ne gidiyon mi diyon deyip duruyonuz varya Bora senin çocuğun sana benzemesin benim gibi olsun amcasının gülü aha Allah söyletti çocuğunuz olursa kesin kız olcak " "Berk bir dur motorun soğusun"  dedim "ben giyorum Allaha emanet olun " dedim evden çıktım.

Taksiye binip eve geldim abimgilin yanına gittim "abilerim ve kardeşlerim nasılsınız " dedim herkes bana baktı geri kafalarını çevirdi ne oluyo ya "neden böyle davranıyosunuz " "ablacım senin evin yok mu " "ama Bora hastenedeydi ve evleneceğim adamın yanında durdum ha bu arada abicim bu hafta istemeye gelcekler " "ne nasıl ya yok gelmesinler musait değiliz " "ya abi yalan söyleme " "tamam gelsinler " dedi gitti bemde odama çıktım çok yorulmuştum duşa girdim çıktım üstümü giyinip yatağıma yattığım gibi uyudum.

Telefon sesiyle uyandım Ela arıyodu "efendim" "Haziran abimin dikişleri patladı gitmem diyor konuşurmusun kan kaybediyor " "telefonu ona ver yada dur hapörlere al " dedim "aldım" "Bora ya gidersin yada beni unutursun "dedim kapadım geri uykuya daldım telefonun çalışıyla geri uyandım " gitti mi hastaneye " "gitti şimdide çıldırmış gibi nasıl onu unuturum diyor " "ya ben onu bir uykuyla söyledim " "tamam ben derim hadi sende dinlen" dedi kapadım Bora'ya mesaj attım.

Siz: Bora iyisin değilmi ben özür dilerim ben sana iyi eş olamam değilmi ben aslında öyle demek istemedim lütfen kızma ben sadece uyku sersemiydim birde sen gitmiyorum deyince ne yapıyım bende öyle dedim özür dilerim yarın görüşürüz nişanlım

dedim.

(Söz Günü)

Evet sözleniyorum bu gün gelcekler biz dün alışverişe çıktık mavi tüllü bir elbise almıştım ve birazdan kapı çalabilir zil sesi geldi hemen koşup baktım önde Berk vardı elinde üç tane gül vardı birini bana verdi diyerlerini annemle Meriç'e verdi sonra Ela gözüktü elindeki çikolatakı uzattı aldım karşıma o çıktı kalbimin sahibi "çok güzelsin yaz mevsimi " dedi çiçeği uazttı herkes içeri geçti bende kahveleri yapmak için mutfağı gittim Ela'yla Meriç'te geldi.

"Abla tuzla acıyı karıştır " "hayır ben tamamen tatlı yapcağım belki azda acı " dedim kahveleri yaptım götürdüm Bora'ya geldim kahveyi aldı bana baktı bir dikişte içti öksürmeye başladı suyundan içti Berk konuyu açtı "sebebi ziyaretimiz belli Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınız Haziran'nı oğlumuz Boraya istiyoruz " "kızımıza soralım gönlü varmı " "sen nasıl uygun görürsen abi " dedim "bende versem mi acaba hadi verdim gitti"

Abimgilin elini öptük yüzükleri getirdiler yüzükleri parmağımıza taktık Bora'ya baktım oda bana bakıyodu "evet Bora abi makas kesmiyor " "keser keser hadi Meriç kes " "kesmiyor ama " dedi Bora cüzdanını çıkardı iki yüz lira verdi Meriç kurdaleyi kesti evet artık biz tam bir nişanlıyız.



Son










Evet biraz uzun oldu bölümü atamyalı ama finale yakınız evleniyolar sonunda evlemmeleri okul bittince olcak

umarım beyenmişsinizdir oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın




Oyunun İçinde ~~~TAMAMLANDI~~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin