Byl první prázdninový den a já jsem vztavala v 10:00. Šla jsem se naobědvat.Bylo asi 11:00 tak jsem si řekla že jsi pujde jěště lehnou.Usnula jsem.Bylo asi 14:00 probudila jsem se a koukala jsem se na televizi na očko byli tam dva srandovní kluci.Musela jsem se zasmát jak blbec protože tam mluvili takový kraviny.Mezitím slyším jak někdo na mě zvoní řekla jsem si kdo to může být a byla to moje nejlepší kamarádka (Nikča) ptala se mě jestli bych nešla do kina řekla jsem ano klidně.Šla jsem se oblíct a vyrazili jsme.Byli jsme už u kina a do kina jsme šli na "nějakou ktavinu" samodřejně že tak se jmenoval ten film.Hrozně jsme se u toho filmu nasmáli.Bylo asi 21:00 a nám se nechtělo domů tak jsme si zašli na 5D "metro" tam jsme šli asi 10x po sobě ale vždy na něco jinýho.Bylo už asi 22:00 a my byli ještě na Bubble Tea (Nikča) jsi dala Mangové a já (Maky) jsem si dala Hroznové. Pak jsme si mega dlouho povídali a řekli jsme si že už pujdem domů. Šli jsmw domů a cestou jsme potkali pár lidí z naší třídy. Došli jsme domů byla asi 23:30 a my z Nikčou jsme si psali na facebooku. Psali jsme si asi až do 3:00 rána. Nikču napadlo že by jsme mohli jet zítra do Prahy na výlet souhlasila jsem stím tak jsme se domlouvali atd..... byli už 4:00 hodiny ráno a my šli spat..
Doufám že se první díl líbil snad bude pokračování :)