4.čast

147 9 4
                                    

Nikča se rozběhla za klukama. Já na ni počkej nebo mě jebne :D. Nikča zastavila a řekla pomalu pojď nebo se nás leknou. Já se zasmála když jsme byli u nich. Oni se na mě taky usmáli. Byl to Chris a Lukes. A Nikča jim řekla "Ahojte kluci" kluci nám řekli Ahojte holky my jsme se tam stali jako tvrdý y. Kluci se nás zeptali jestli je známe a Nikča vyhrkla a řekla vy jste Lukáš Cestr a Christopher Mumba z New Element. Chris řekl woow ta je dobrá ta ví všechno :) Nikča ještě aby ne jen já jsem stála jak blbec nevěděla jsem co říct. Tak jsem řekla kde máte Ondru a Vojtu? No Luky řekl když se otočíš dozvíš se to! Jéj řekla jsem Ahojte a Nikča taky. Kluci nám řekli taky Ahojte. Usmála jsem se na ně. Vojta se na mě taky usmál. A Ondra se usmál na Nikču :D (náhoda hmm). Řekla jsem jestli si snama neudělají fotky. Kluci řekli ano a rádi. Vytahli je mobili a udělali s každým selfie. Pak jsem si stoupla do prostřed a řekla že chci společnou kluci řekli dobře Nikči jsem dala mobil a řekla ať nás vyfoti Nikča nás vyfotila pak se začala smát jak tydyt já ji řekla co je? Nikč dobře kluci se tam ksichtí :D pak jsem řekla že chci i normalní tak tam se kluci usmívali uplně sexy. Pak jame se s Nikčou vyměnili první byli ksichty a pak usměv. Tak jsme jim řekli že už jim necháme prostor a že pujdem do vody. Kluci řekli dobře bežte a divně se usmáli. Jsem si řekla v duchu jaj oni něco koumají. Bylo asi 15:00. Šli jsme s Nikčou do bazénu a dělali ktaviny a jezdili na tobogánu atd.. pak jsem dostala žízeň Nikča taky tak jsme si šli dát ledovou tříšť. A koupili jsme si Mochyto. Pak jsme šli znovu do Bazénu a dělali jsme tam kravinky jako vždy :D pak nám někdo skočil k zádum já jsem se lekla ale mega a najednou se vynořili kluci s vody. Já jsem se začala smála jak pominutá a řekla jsem jim že tohle nemám ráda když mě někdo leká začali se omlouvat já na ně nic se neděje a Nikča.......................................................... Najednou skočila na Chrise ze zadu a řekla mu baf :D Chris se lekl a řekl sakra to jsem se lek :D my jsme se začali smát jak hlupaci . No já řekla že už musíme jít bylo totiž už asi 21:00 a koupaliště se zavíralo tak jsme klukům řekl Ahojte kluci a rádi jsme vás potkali kluci nám řekli Ahojte holky. A my šli se převlíct a učesat se. Pak jsme vyšli z koupalište a já na Nikču Niky měla jsi pravdu!! Nikča a včem prosim tě já no kluci jsou uplně užasní. Já jsem ti to říkala řekla Nikča :D já na Nikču njn. Dívala jsem se okolo jestli je ještě neuvidíme a najednou vidím kluky jak sedají da červeného auta. Ale Chris si nás všiml a zakřičel na nás ať jdem nachvilku knim tak jsme šli ještě chvilku. Vojta se mě zeptal jestli mu dám číslo na sebe samodřejmě že ja jsem byla už připravena tak jsem vytahla z peněženky moji vyzitku Vojta řekl paráda a šel si sednou a pak došel Chris a Luky že chtějí moje číslo tak jsem jim dala taky vyzitku. A Nikča koukala pak za ni dešel Lukes a Oňa že chcou číslo a Nikča jim je nadiktovala. Kluci řekli že uděláme společně selfie sněma. My řekli dobře. Já,Vojta,Nikča,Chris,Luky a Ondra. Udělali jsme blísk a kluci už byli fuč. A my se loudáme jak hlemýždi. Byli jsme v hotelu. Bylo asi 22:30 a my jsme došli domů :). Vytahli jsme si notebooky a šli na fb vyděli jsme tam 4 žadosti o přtelství byl to Chris,Vojta,Ondra a Luky :) potvrdili jsme to :) pak jak kluci mají oficialní stránku New Element tak jsme viděli jak tam dali společnou fotku náš 6 řekla jsem si paráda to je pokrok. A popisek byl "potkali jsme dvě užasné holky snad se sněma potkáme ještě" podpis a Chris <3 Nikča wooooow paráda ♥♥ Nikča to okomentovala a napsala tam "si pište že nás potkáte zase" a Já tam napsala že "dnešek byl pardní vás potkat a ráda vás potkám jestě" máme vás radi podpis Nika a Maky . Dali jsme tam fotky z dneška Kluci nám to lajkli řeklk jsme si aw to jsou kanci. Nikča si dala profilku s Ondrou a já si udělala kolaž se všema a na uvodku jsem si dala fotku s Vojtím. A napsala jsem tam "Byl to nejlepší den s vama kluci" No já jsem řekla Nik už je 00:00 že jdu spat Nikča řekla že já taky už jsem unavená jak malý štěně. Řekli jsme že jdem spat a za 10 minut jsme byli obě tuhé....

Snad se tento díl líbil :) vím je to katastrofa :D.

Začatek prazdninKde žijí příběhy. Začni objevovat