Došli jsme na pokoj do hotelu. Bylo asi 23:05 tak jsme si šli lehnout. Nikča byla za 5 minut tuhá a trošičku zase chrápala :D ale já zese nemohla usnout :/ vzala jsem si svůj notebook a šla na facebook "jak jinak" "ano jsem zavislák" tak jsem si z mobilu do notebooku přetáhla fotky. Jak jsem dělala selfie s Vojtou a davala jsem mu pusu na tvář tu jsem si dala jako profilovou fotku byla uplně tak proč ne ji dat na profil :) pujčila jsem si Nikčin mobil když spala a tu fotku jak nás fotila s těma mobilama jsem si přeposlala na blutu (nevím jak se to píše) pak jsem si ji dala do notebooku. A pak šla na uvodní fotku. Popisek byl "jela jsem s klukama do kina a všichni jsme zavislí na mobilech" foto by Nikča <3 chvili jsem byla na fb ostatní co je mam v přátelích to začali lajkovat a zavidět ty kometře mě dostávali :p byli typu "krasní" "vážně vám to spolu sluší" "byli by jste dokonalý pár! Krásní" atd. Však to znáte!! Já jsem jim napsala že "děkujem moc" najednou co se nestalo? Vojta to lajknul uplně jsem byla štěstím bez sebe <3 Love you Vojta <3 a pak to ji okomentoval :* "já jsem si řekla no tě pic co budou říkat ostatní :/" no ale nic koukla jsem se co napsal a bylo tam že "ta pusa byla sladká musíme zopakovat" uběhlo asi 5 minut a Vojta mi napsal do Chatu <3 uplně jsem se rozplívala :D.
Vojta: Ahoj jak ses dneska bavila?
Já: Uplně nejvíc dokonalý svama <3
Vojta: Joj tak to mě teší <3 musíme zopakovat ;)
Já: Si piš že musíme ;)
Vojta: Potřeboval jsem ti něco důležitýho říct!
Já: A copak?
Vojta: promiň dneska už musím zítra máme koncert tak ať jsem ready :)
Já: Dobře bež. Sladký sny Vojti mám tě ráda :*
Vojta: I tobě :* já tebe taky. Zítra můžete přijít s kamoškou ;)
Já: Určitě přijdem :) a kde to je?
Vojta: v klubu Hany Bany! Kousek od Paládia ;)
Já: jojo my to najdem a v kolik to je?
Vojta: V 6 večer :)
Já: jasan budem tam :* ;) promiň Vojti už jdu spat jsem unavená tak papa zase zítra :* <3 myslím na tebe <3
Vojta: Tak ahoj a pěkný sny :*
Já: děkuji i ty!
A odhlasila jsem se bylo asi 1:15 a já šla teprve spat. Bylo asi 10:45 a Nikča se probudila ale já ještě spala :D Nikča šla posnídat bylo asi 11:15 a já ještě spala :D Nikča mě šla zbudit a co neviděla otevřený notebook s chatem Vojty viděla čas 1:13 a řekla si aha naše Maky randila až do jedné ráno no to je debíííl :) ale nedalo ji to a chtěla si to přečíst dala to nahoru začatek v chatu a najednou...... (jsem se probudila) heej co jako děláš? Ježiši ty jsi mě lekla nic co bych dělala! Ty jsi čteš moje zprávy? Ne jen mi něco spadlk na zem ;) aha řekla jsem :) když už jsme u toho kluci mají dneska koncert a Vojta nás tam pozval řekla jsem Nikči :) Nikča řekla no super uvidím Ondru mega se na něho těším :) bylo asi 12:00 a my šli na oběd do KFC :D pojedli jsme a šli si koupit ledovou tříšť :). Bylo asi 15:00 koukla jsem se na hodiny a řekla to je hodin měli by jsme se jít nachystat šli jsme dom trvalo to asi 30 minut ;) takže bylo 15:30 Nikča se šla připravit namalovat atd. Ty holčičí věci no :) a já čekala než bude. Najednou mo zabzučel mobil a byl to Vojta v sms stálo!
Vojta: už jste připravené? My s klukama jsme na místě ;)
Já: jojo už se chystáme zachvilku vyrážíme před klub ;)
Vojta: Super těším se na tebe!
Já: já na tebe taky nic jdu se nachystat páá
Vojta: pá
Nikča přišla a řekla bež. Řekla jsem oki. Nika tam byla 30 minut tuďíž jsem musela pohnout :D šla jsem si dat jen řasenku na udělat kudrlinu na vlasy ale to zabralo dlouhou dobu asi 15 minut :D bylo už 16:30 a my už zamkly a šli jsme před Paládio ;) klub se otevíral v 17:30 takže jsme měli hodinu čas :) tak jsme si zašli na Bubble tea. Mňam mňamka no :D zase jsme byli u Paladia. Bylo asi 17:00 takže jsme měli půl hodiny nacpali jsme se uplně dopředu :D a čekali jsme tam.Snad se vám další díl líbíl :) potřebovala bych dvě holky s kterýma se setkáme před Paladiem tak neváhejte a pište sem nebo do komentu vyberu si vás ;)