5.čast

84 9 0
                                    

Dokoukala jsem se na oficiální stránku kluku. Odhlasila jsem se. Nikča spala a mě se spát nechtělo tak jsem se šla do dalšího pokoje dívat na film. Zkoukla jsem film a šla jsem si lehnout do postele. Vzala jsem si mobil a šla na fb. Koukla jsem se na oficiální stránku kluku a na tu naši fotku. Bylo tam asi 556 Lajku a 25 komentářu. Na jednom znich byla. Máte něco s klukama? A Chrisi označ ty holky! Bylo to tam asi dvě hodiny ten komentář a Chris sice neodpověděl na komentář ale fakt on nás tam označil Řekla jsem si ježiši marja to dopadne špatně ještě že je 1:15 ráno nechci to vidět ráno odhlasila jsem se dala mobil na nabiječku a šla spát. Ráno jsme se probudili asi kolem 9:37 šli jsme se nasnídat dali jsme si tousty ze selámem a sýrem a byla tam ještě zelenina rajče okurek atd. Posnídali jsme a řekli jsme si že dneska budeme mít volný den. Tak jsme šli zkouknou pár filmu. Z ničeho nic mi někdo zavolal neznáme číslo. Nikča řekla kdo to je? Já ji řekla nevím volá mi neznámé číslo. Zvedla jsem to a ozvalo se kde jste v jakým hotelu? Řekla jsem jsme v hotelu "hvězda" kousek od Václavaku :) Řekl ok a položil to! Nikča kdo to byl? Já jsem řekla jak já to mám vědět neřekl jméno ale byl to kluk Nikča no toš to je dobré ;) . My nevěděli kdo to je ale byl to Chris :) Řekli jsme si to toš to je fakt dobrý. Zkoukli jsme další film. A zase mi někdo zavolal. Tentokrát řekl- vyjděte před hotel nějak se oblečte ale pozor je venku teplo!! A položil to. Nika kdo to zese byl? Já nevím ale máme jít před hotel prej a je tam vedro :D Nika třeba to je nějaký sexy kluk :D Já jěžiši ty jsi debíííl na co myslíš? Já nevím :D . Nic oblíkli jsme se zamkly dveře a šli před hotel. Stali jsme tam asi hodinu a byli jsme pěkně naštvaný. Chtěli jsme jít zpátky do hotelu a najednou mi zase někdo zavolal! Řekla jsem že to už není vtipný hrozným hlasem. Ten dotičný řekl dojďete na Václavák a položil to! Řekla jsem Nikči že máme jít na Václavák šli jsme asi 15 minut k Václaváku. Sedli jsme si na lavičku a zničeho nic přijela červená dodávka. Viděla jsem ji a nic neříkala a nic netušila. Červeně auto zaparkovala ale to jsem neviděla. Najednou jsem viděla jak jdou k Václaváku 4 kluci že nevíte kdo to byl? Byl to Vojta,Chris,Luky a Ondra :) <3 rozběhla jsem se a skočila Vojtovi do náruče on to nečekal ale Chris to čekal nachystal mobil a vyfotil to ale já jsem to nevnímala ani neviděla. Vojta mi řekl wow ty jsi rychlá a řekl mi Ahojky :) <3 a hodil na mě ten jeho sladký usměv :* pak jsem řekla všem klukum Ahojte kluci a kluci jednohlasně řekli mi Ahoj. Pak řekl Luky kde máš kamarádku? Já mu řekla tamhle je ➡➡ ukazala jsem Vojta tys běžela takovou rychlost a takovou dálku jen abys na mě mohla sločit? Zeptal se! Já mu řekla ano <3 Došli jsme k Nikči :D Nikča na kluky Ahojte co vy tady? Nikča dořekla a Chris no já jsem některé s vás volal že páte jít jsem na Václavák! Já jsem se zasmála a řekla tos byl ty cos mi volál? Chris ano. Já jsem řekla myslela jsem si že si se mě někdo dělá srandu . Chris řekl nene objala jsem ho a prozněnu to vyfotil Vojta :D Nikča přišla za mnou a řekla že chce obejnout Ondru a že to mám vyfotit já protože Nikča měla "divný mobil :D" tak jsem vzala mobil a nachystala foták :) ale Nikča se stiděla to říct Ondrovi tak jsem mu řekla "Ondro Nikča se chce s tebou vyfotit jak se objímate" Ondra řekla dobře tak pojď jsem :) objali se a já je vyfotila. Chris se zeptal jestli nechceme jít do kina na nějaký film? My jsme souhlasili. Chris vytáhl mobil a udělali jsme selfie na Václaváku. Pak šel ke mě Vojta vytahl mobil a udělal jen se mnou selfíí <3 tak teda já jsem vytáhla taky mobil první jsem udělala fotky s Vojtou jak mu davám pusu na tvář :) a pak ze všema i s Nikčou. Šli jsme a po Cestě jsme s Nikčou udělali jen me dvě selfie a dala jsem to na facebook :) :D. Došli jsme k červenému autu a nasedli jsme do něho? Luky vzal mobil a uděla "auto selfie" začala jsem se smát a on mě vyfotil a ktomu on tam byl taky a uděla výraz jak strč mi ho tam :D a dal to na fb a označil mě tam. Já jsem mu řekla že ho zabiju. Jeli jsme autem byla to asi hodina od Vaclávaku. Bylo asi 15:30. A pořád jsme jeli. Já šla rychle na facebook protože jsem měla data v mobil jedna výhoda :D koukla jsem se a tam byla fotka s tím Lukym. Bylo tam hodně lajku i komentářu. Ale jedna holka napsala "vám to tak sluší byl by s vás krásný pár" vyděla jsem to a radši jsem s tama vyjela. Chris,Vojta,Ondra a Luky byli tak na mobilu. Nikča se na nás podívala vzala svůj mobil a vyfotila nás. Nikdo jsme si toho nevšimli! :D pak jsem si prohlížela fb a najednou tam dal Ondra fotky s auta. Jeho popisek byl "jedem do kina" jasně že jsem ji lajkla jako první. Ondra to viděl že jsem to já a přidal si mě. Pak jsi mě přidal Vojta a Luky. A pak Chris :) Já jsem jim to potvrdila hnedka. Nikču jsi taky přidali ale Nika to potvrdí jak bude doma v hotelu :) byli jsme na místě už u kina. Honza Gojdoš "jejich hudební prducent" zaprkoval a my vystoupili a Honza odjel pryč! My šli do kina na film :) Šli jsme na film "Vandeta" tak kde hraje Ondra :) řekli jsme oki a šli jsme. Já seděla vedle Vojty a Chrise u Chrise seděl Luky u Lukyho Nikča a jesně vedle Nikči Ondra :) dokoukali jsme se na film šli jsme před kino. Před kinem jsme udělali selfie a Chris zavolal Honzovi že má pro ně přijet. Honza přijel za 5 minut. Bylo asi 22:57 a my byli už unavené. Tak nás Honza s klukama odvezli k Hotelu. Rozloučili jsme se s něma já udělala poslední selfie s Vojtou a Chrisem dohromady :D Ondra udělali selfie s Nikčou a Lukym! A šli jsme do hotelu.

Tak snad se tento díl líbil. Je to trošku selfie díl :D

Začatek prazdninKde žijí příběhy. Začni objevovat