7.čast

90 8 0
                                    

Zbývalo půl hodiny do koncertu. A my tam seděli a čekali než otevřou klub. Seděli jsme tam a najednou k nám došli 4 holčiny. Jménovali se Miška,Tinka,Alíí a Markét :) Oni se nás zeptali jestli se můžou připojit k nám my řekli jasně aspoň nás bude víc ;) holky se nás zeptal jak se jmenujem my řekli Nikča a Maky. A najednou Markét řekla jééé my máme stejný jména. Tak jsme se tam všechny smáli ;) holky se nás zeptali jestli jsme už kluky viděli. My řekli že ano dvákrát! Holky jejda zavist. My se zeptali jestli kolikrát je viděli? Holky že ani jednou dneska poprví jinak Markét řekla že je jednou viděla v Ustí nad Labem. My řekli supr ;). Zbývalo 15 minut do poštění do klubu. My řekli holkám jestli chcou s klukama mooc fotek tak ať se drží u nás a řekla jsem jim že nás dostane až do předu k podium ;) Holky se začali rodovat byli uplně nadšené a nemusí se strachovat že budou vzadu. Zbývalo 7 minut do poštění. A najednou přišel Honza a měli jsme s Nikčou jít za nim my jsme šli. Ale já holkám řekla ať tu počkají že je tam dostanu i když odejdem. Šli jsme za klukama. A kluci nám řekli že budou často jezdin na koncerty jestli nechceme být jejich fanklub? My jsme se usmáli a štěstně řekli že určitě budem ;) Kluci řekli paráda a šli se nachystat na vystoupení šli do kabinky a holky se hrnuli chtěli být u podia ale my jsme se tam nahrnuli zavolali jsme Markét,Mišku,Tinu a Alíí. Holky byli uplně ve předu a my sněma taky. Protože holky tan nechtěli být sami tak jsme tam zůstali. Čekali jsme na kluky asi 10 minut a kluci pořád nikde jak to? Holky se ptali kde jsou kluci mají spozdění!! Já jsem řekla no to mají počkejte tu jdu to zjistit. Šla jsem trošku do zadu a našla jsem Honzu šla za ním a ptalo co se děje kluci mají spozdění! Honza řekl Lukymu se udělalo špatně tak jsme museli počkat ale už mi je dobře už je čilý jako rybička :D řekla jsem oki já to řeknu všem! Vlezla jsem na podium a řekla holky Lukymu se udělalo špatně tak se čekalo :) ale do 5 minut je máte na podium ani jsem to nedořekla a kluci stáli na podium. Já sešla dolů pod podium a koukala na kluky s Nikčou Miškou Tinou Markét a Alíí. Čím kluci začali byl první Intro kluci tančili. Pak se přivítali a řekli všem Ahoj. Ale všichni kdo tam byl tak se stiděli a nic neříkali. Tak Ondra znova Ahoj. Zase nic. Tak Vojta je tu někdo jestli ne tak my jedem pryč. Zase ani slovo. Tak jsem já zařvala Ahooojte kluci a to se ke mě přidali holky a ještě pár holek za náma. Luky se usmál a řekl znova Ahojte a pak už všichni zařvali Ahoj. Pak začali už zpívat pevní pisnička byla Sdílení všichni začali pištět Chris zařval pojďte zpívat snama my začali zpíva "Na na na nau na na na naou na na na nau na na nao já znám tvý slova zatím bohužel nic víc do noci mi tu svítíš nejsem sám" kluci zpívali a všichni koukali. Další pisnička byla Jak to říct. Další byla Za žadnou tě nevyměním,Svědomí. Pak kluci dělali vtípky jako vždy a řekli že si vezmou na podium čtyři holky. Chris si vybral Mišku. Vojta Markét. Ondra holky ze zadu za námi. A Luky vybral Nikču. Vzala jsem si rychle mobil abych to natočila a pak poslala holkám. Kluci začali zpívat pisničku Víc než krásná. Kluci se točili kolem holek na podium zpívali a obímali se z holkama. Pak skončila pisnička a holky šli dolů. Já jim řekla že jsem to všechno natočila a že jim to přes fb pošlu tak ať si mě přidají. Pak kluci zpívli pisničky echoes of you a put your hands up. A pak řekli že zazpívají poslední pisničku a pak bude autogramiada. Poslední pisnička byla Znamení a zase se zpívalo. "Dnes pocit mám že vzdám se padám do sití když oči tvý do těch mej zasvítí mám sto chutí ti říct že už tě moc dobře znám" Kluci odešli. My se šli nachystát ke stolům na podpisy fotky atd... Kluci nám přišli a my z Nikčou šli do zadu čekat na holky a na focení. Holky přišli a řekli že maj8 podpisy a že jim chybí Luky. Tak jsem vzala čtyři podpisky a šla za Lukynem ale cpali se tam moc holek tak jsem jim řekla holky necpěte se každý má jeden podpis tak bežte když už mate. Půlka holek odešli protože podpis už mělo došla jsem za Lukym a řekla Ahoj Lukes prosím tě hoď mi jsem čtyři podpisy pro holky nestihli tě. Lukášek řekl dobře podepsal se. Pak jsem chtěla jít a dat to holkám. Ale Luky mě zastavil a řekl že kluci chcou jít zítra na pouť jestli chcem jít sněma. Já řekla určitě. A šla jsem jsem dát holkám podpisy. Holky byli uplně šťastný. A řekli děkujeme mooc Maky. Já řekla nemáte zač. Tak kluci se zvedli a šli se fotit já jsem byla fotograf a fotila jsem holky a nás atd.. Takže první byl Chris. Miška,Tina,Markět,Alíí,Nikča a poslední vygotili mě. Pak Miška chtěla vyfotit jak Chrisovi dáva pusu na tvář šla jsem a vyfotila jsem to. Pak byl Lukes. Tina,Alíí,Miška,Markét,Nikča a zase poslední fotka se mnou. Pak byl Ondra. Alíí,Nikča,Markét,Tina,Miška a zase Já. Pak jsme šli k Vojtovi. První byla Miška,Markět,Tina,Alíí,Nikča a poslední já ale já mám ráda Vojtu tal jsem udělala normal fotku,objímaní a pusa na tvář. Dohromady tři fotky jsem měla. A uplně stejný co já chtěla Tina a Markét tak jsem to vyfotila. A pak byli skupinovky. První byla Nikča,Tina,Markét,Miška,Alíí a poslední zase já ;) první byla normál fotka a kde se všichni usmívají a pak byla fotka kde se všichni ksichtili. Byli uplně top. Pak jsem šla za Honzou a dotáhla ho ať se vyfotí. První fotka kdo se fotil byla Alíí pak Tina,Miška,Markét,Nikča a já. Honza chtěl odejít ale já jsem ho zastavila a řekla mu ať nás vyfotí takže se fotili. Já,MiškaNikča,Alíí,Markét a Tina. Byla to naše společna fotka. Pak jsme zavolali kluky ať se vyfotí. A fotilo se. Vojta,Já,Tina,Markét,Ondra,Nikča,Alíí,Lukes,Chris,Miška a ještě Honza. A vyfotil nás teda Pavel. Pak šli všichni pryč. Všichni byli fuč. A my šli ven s klukama tam jsme udělali skupimovky. Kluci odjeli. A my tam zustali sami. Já,Nikča a holky. Bylo už pozdě protože se to všechno protáhlo mělo to být na 2 hodiny ale bylo to na 4 a půl hodiny. Bylo asi 22:15 a my šli holky doprvodit. Tina a Miška jeli domů autobusem takže jsme je šli doprovodit na autobusové nádraží. Rozloučili jsme se. A holky řekli jestli jim pošlu fotky já řekla určitě ale až zítra. Holky řekli ok a jeli autobusem. My zamávali a šli jsme. Pak jsme šli doprovidit Markét a Alíí obě bydleli za Prahou. Šli jsme je doprovodit a my šli z Nikčou do hotelu. Došli jsme do hotelu v 23:45. Oblíkli jsme se do čistého prádla. A chtěli jít spat. Ale najednou jsem si vzpoměla na Lukase jak mi řekl že se jede na pouť zítra. Řekla jsem to Nikči. Nikča super těším se. Pak si lehli. A do pěti minut jsme byli tuhé. A spali jsme jak miminka.

Tak snad se další díl líbil. Je trošku delší ale to snad nevadí. Jsou tam nové postavy jak jsem říkala. I nové postavy tam budou nadále. A oběví se časem další. Tak znova snad se tento díl bude líbit. :)

Začatek prazdninKde žijí příběhy. Začni objevovat