Ráno jsme se probudili v 9 hodin. A to se dá co říct na dvě ochrapy :D Udělali jsme si takovou lahčí snídani protož jsme neměli moc hlad ale pojedli jsme. Nikča se chtěla koukat na film ale mě se moc nechtělo. Tak Nika se dívala na film a já jsem šla na notebook. A přihlásila jsem se na facebook. Tak jsem měla asi 55 žadostí o přátelství. Byli to všechno od holek co včera byli na koncertě kluku. Tak jsem jim to potvrdila. Jinak tam byli 4 zprávi od Mišky,Tiny,Markét a Alíí. A chtěli poslat fotke z koncertu. Každé jsem to poslala. Holky za všechno děkovali za včerejšek i za fotky pořád děkovali. Já jsem každé napsala to samé že vůbec nemají zač. A Tina se mě zeptala jestli jedu za 14 dní na kluky v Hany Bany. Já jsem ji odpověděla že na 100% tam budem. Tina byla štastná. Nic holky už šli. No a my jsme se měli chystat na pouť s klukama. Ale najednou mi došla sms od Vojty.
Vojta:Ahoj prosim tě nechodťe na Václavák na žádnou pouť dneska nejedem. Musíme s klukama pracovat na novém klipu.
Já: v pohodě ;) můžem zajít někdy jindy.
Vojta: Ale zase vás chceme v novém klipě. Takže dneska nás čekejte ve 2 před vašim Hotelem.
Já: Dobře budem ptám. A napsala jsem mu že se na něho mooc těším.
Vojta: Taky se na tebe těším. Až tě uvidím potřebuji ti něco říct.
Já: Jsem zvědavá. Pak řekneš jdem se nachystat <3
Vojta: Dobře :*
Dopsala jsem si s Vojtou. A Nikči jsem řekla že na žadnou pouť nejedem. Že kluci budou točit klip. Že nás tam chcou mít. Nikča řekla tak to se mi bude líbit. Nika koukala na film ještě a já jsem se šla nachystat do koupelny Namalovat se jen řesanku a na vlasy si udělat kudrliny. Byla jsem v koulece půl hodiny. Nika se dokoukala na film a šla se taky nachystát.Nevím co tam dělala protože ji nešlo vubec slyšet. Šla jsem se kouknout na facebook. A tam byla zpráva od Ondry a stálo tam. Ahoj Vojta mám pro tebe velké překvapení. A je s toho celý nervozní.. Já jsem Ondry odepsala co na mě chystá? Ondra no nech se překvapit. Já dobře nic už budem vycházet. Ondra dobře za 5 minut jsme tam. Dopsala jsem si z Ondrou. A byla jsem hodně zvědavá co na mě Vojta chystá a byla jsem taky trochu nervozní co to bude. Nika se nachystala. Ještě než jsem zaklapla netobook tak mi přišla jedna zpráva na facebooku. Byla od Vojty. A stalo tam: MLIT. Napsala jsem mu co to znamená? Vojta nech se překvapit. Už jsme před Hotelem. Já už jdeme a zaklapla jsem netebook a vzala jsem si mobil. Vyšli jsme před Hotel a tam fakt byli už kluci. Nasedli jsme do auta. Pozdravili jsme kluky. A nasedli jsme. Kluci nevěděli kam se jede ani my to nevěděli. A Honza najednou řekl že se jede za Prahu na takové místo kde se bude natáčet klip. Nasedli jsme a jeli. Já jsem si šla sednout vedle Vojty. A zeptala jsem se Vojty co to znamená MLIT? Dozvíš se až na místě. Dobře ale nenapínej mě nemám to ráda. Dojeli jsme do Karlových Varů. Vojtova farma. Zeptala jsem se zvědavě tady se bude nátáčet ten klip? Honza řekl ano a ještě má Vojta pro tebe překvapení. Já jsem se malem rozbrečela řekla jsem sakra co všeci mate stím překvapení? Vojta se zarazil! Uviděla jsem to a omluvila jsem se mu. A řekla jsem mu nemám ráda překvapení ještě vzlášť od tebe. Vojta řekl v pohodě. Všichni odcházeli i Vojta. Ale Chris mě chytl za ruku a řekl ty tu se mnou počkáš. Řekla jsem mu proč? Protože se chystá to přkvapení. Usmála jsem se a řekla Chrisuldo napověz mi o co jde? Chris řekl že jde o tebe a o Vojtu. Řekla jsem paráda tos mi toho řekl. Zeptala jsem se Chrise jestli o tom ví? On Řekl ano už aspoň 14 dní. Jen jsem řekla aha a usmála se. Přišel Honza a ten řekli Chrisi utíkej za ostatníma. A my s Honzou jsme šli pomalím krokem. Byli jsme na místě. Všichni tam zvědavě stáli a čekali co se mě vypadne a Vypadlo ze mě kde je Vojta? Ostatní se báli že se nazaptát. Ale já se musela zeptat protože jsem se zbláznila do Vojty ale nikdo to neveděl ani Nikča. A to se dá co říct že to Nikča neví. Protože Nikča je jako moje sestra. Honza řekl musíme počkat na Vojtu. Hrozně jsem se bála co se bude dít. Najednou přišel Vojta nahodil ten jeho uplně sladký usměv. Přišel ke mě a chytl mě za ruku a řekl mi. Že už ti můžu říct co znamená MLIT znamená to MILUJI TĚ. Strašně jsem se zarazila a nic jsem neřekla. Všichni byli sticha a nic neříkali. Nevěděla jsem co mám dělat. Otočila jsem se abych na nikoho neviděla. Vojta mě otočil políbil mě a řekl znovu Miluji tě Rozbrečela jsem se tence a řekla mu to samí že ho taky Miluji. Všichni začali jakoby tleskat. Honza řekl a už to ptasklo máme tady dvě hrdličky ale ne že Vojta bude kašlat na skupinu. Vojta se zasmál a řeklni nikdy. Vojta řekl skupina první skupina druhá láska. Usmála jsem se a dala mu pusu. Honza řekl že si to řeknem večer že už musíme se jít připravit na klip. Klip byl natočen u koní. Byli jsme tam i my s Nikčou. Nahrávalo se to od 17:00 do 3:00 ráno byla to docela fuška. Ale nakonec jsme to všichni zvládli. Klip byl z poloviny hotový. Ale ještě se to muselo sestříhat a dopilovat to. Byla to farma na které vyrostl Vojta. Byli jsme unavení všichni. Tak jsme šli do Chatek. Ale těch Chatek bylo 5 a nás bylo 6. A Vojtu napadlo že bych měla spat u něho na pokoji. Souhlasila jsem stím. A šla k Vojtovi do Chatek <3 Byla to Vojtova Chata už od mala. A měl tam dvě postele. (Myšleno patrovky) Vojta spal nahoře a já dole. Vojta se mě zeptal jestli ho mám ráda? Já jsem mu řekla že mám a hodně víc než všechno ostatní. Já na Vojtu a ty mě máš rád? No to víš. Že ano nejvíc s celýho srdce. Vojta se mě zeptal jestli bych sním chtěla chodit? Řekla jsem mu to byl vtip nebo co? Vojta ne já se ptám doopravdy. Já jsem mu řekla že ano určitě chci a že ho už nikdy nechci stratit. Bylo už asi 5:00 ráno a my šli teprve spat. Usnuli jsme oba v momentě. A všichni už spali. Tak my taky.Doufám že se vám další a delší díl líbil. Chci vědět váš nároz na mí příběhy.