Ötödik rész - Apa....

0 0 0
                                    

Mindig is rettegtem ettől a naptól, hogy mit fognak gondolni az igazi szüleim ha megismernek vagy hogy egyáltalán kik ők. Viszont most még jobban félek mert egy szörnyűséget álmodtam meg az éjjel a találkozásunkkal kapcsolatban, de sajnos nem emlékszem a pontos dolgokra, ennek ellenére tudom hogy nagyon rossz lehetett mert könnyeztem mikor felébredtem. Reggel minden ugyanúgy történt mint ahogy "szokott" ahhoz képest hogy hol is vagyok. A nap gyorsan eltelt és én szinte már idegösszeroppanást kaptam. Olyan 19:00 körül indultunk el Red ( a főnök ) kocsijával.

-Kate ha odaértünk akkor csak mi ketten megyünk be. - szólalt meg Red, a mondatát a többi kocsiban ülőnek is címezve.

-Rendben. - bólintottam egyet.

-Addig is nyugodj le. Nem lesz abból semmi jó ha ideges vagy.

Az út alatt próbáltam megnyugtatni nem túl sok sikerrel, de megtettem amit tudtam. Arról már nem én tehetek hogy mindig a fejemben kavarok az az egy álomkép ha rágondolok mindig összeszorul a gyomrom.

-Itt vagyunk. Ó hogy eme szép helyen mik is történtek régen. Mind csupa jó dolog volt. - nosztalgiázott Red.

-Hát remélem most is olyan jó dolog fog történni.

A főnökkel bevonultunk a mibe is? Egy elhagyott raktárba. Pontosan érkeztünk, a raktárház másik végében, kalapban, elegáns hosszú kabátban állt egy ember. A sötéttől nem láttam az arcát.

-Mindig egyedül szoktál jönni. Most mi változott? - szólalt meg mély rekedt hangon a férfi és közelebb lépett amitől az ablakon bevilágító lámpa fénye megvilágította az arcát is. Abban a pillanatban ráismertem a fotón lévő férfira.

-Én is üdvözöllek. Jól mondod változott néhány dolog.

-És még hozzá lány! Akkor azok a dolgok tényleg nagyok voltak.

-Mondhatni.

-Egy új tag?

-Az is.

-És még ki! Ha nem csak egy tag?

-Ez az a dolog ami miatt tegnap idehívtalak. Mint kiderült utólag, Jack az én engedélyemmel beszervezhetett egy lányt is. Ő viszont tényleg nem egy átlagos lányt talált. - ekkor odafordult felém - Vedd elő a nyakláncot hagy legyen láthatóbb! - suttogta majd visszafordult a feltételes apámhoz - Ez a lány Silver ellen hatásosan használta a te bénító taps nevezetű technikádat.

-Ha csak tréfálkozni jöttél akkor mehetsz is vissza.

-Ha tréfálkoznék akkor itt se lennék.

-Viszont én senkinek nem mutattam meg, így senki nem tudja megcsinálni.

-Ő mégis meg tudta csinálni.

-Akkor nincs több tippem, hogy honnan a jó égből tanulta.

-Nekem van.

-Na akkor halljuk!

-Egy : az is lehet hogy az egyik ellenfeled vagy megbízód gyereke aki kisebb korában látta hogy használtad és megmaradt neki.

-Nem emlékszem, hogy volt valaha valamelyiküknek is lett volna lánya.

-Kettő : az is lehet, hogy csak hallott róla és kielemezte.

-Hat ahhoz nagy tehetségnek kell lennie.

-De nekem a harmadik elméletem tetszik a legjobban ami az igazság is egyben.

-Na most már ne húzd tovább a szót!

-A medál és a fotó alapján ami nála van ő a te lányod. - mondta Red nyugodt hangon.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ÁlmodozzunkWhere stories live. Discover now