-Na és volt aki vállalta ezt a feladatot? Mert az biztos, hogy én nem!!
-Nyugi van Sam!!! Még nincs megbeszélve, de nagy valószínűséggel Rennel fog lenni. - felelte majd megfogta a karom és bevezetett az épületbe. Végre sikerült kezem a kötés alól kiszabadítani, de nem mertem megszólalni vagy más ellenséges mozdulatot tenni, mert mindenhonnan kaptam a gyilkos tekinteteket.
- A főnök tud fogadni? - kérdezte egy ajtó előtt álló sráctól Jack, aki csak feleletként némán odébbállt és beengedett minket.
-Főnök! Ő az akiről beszéltem. - mondta nyugodtan Jack és maga mellé húzott.
-Üdvözöllek, téged is Kate! - fordult hozzám, én meg azt se tudtam hogy hol vagyok annyira ledöbbentem hogy tudja a nevem. Valószínűleg ezt észre is vette, ezért elmagyarázta mi is fog velem történni. - Nem véletlenül vagy itt. Igen mondtam Jacknek hogy szervezzen be egy új tagot akit az alapoktól tudunk fejleszteni csak ő úgy gondolta legyen egy kis újítás amit én engedélyeztem is. Két dologgal minimum 15 , maximum 17 és a környéken lakjon. Mi sem kellett második nap jött hogy megvan az emberünk. Ő onnantól kezdve megfigyelt, kielemzett látta milyen vagy valójában és nekünk pont te kellesz. És ahogy most látlak tényleg igaza volt. - tájékoztatott röviden és nyersen, majd biccentett egyet és azzal Jack már az ajtó másik oldalán állt, így egyedül maradtam a FŐNÖKKEL!!! Istenem mi lesz velem.
-Szóval, úgy hallottam van hangod is.
-Igen... - mondtam kicsit tartózkodva.
-Akkor mondd el mit csinálsz, ha leveszem a kötelet.
Na és itt mint akit megütött az áram, a kezemből kiesett a kötél amit tartottam mivel már leszedtem a kezemről.
-Nagy valószínűséggel semmi. - mondtam amikor már a kötél földet ért.
-Rendben. Akkor most elmondom mi lesz. A 40-es szobába leszel, minden nap képzésben veszel részt, nem szöksz meg mert vagy visszahozunk úgyis vagy a másik lehetőséged hogy megölünk.
-Szülők, barátok, mindenki keresni fog egyszer úgy is megtalálnak. - próbálkoztam kevés sikerrel.
-Ó, amiatt nem kell aggódnod. Mindenkinek aki ismert, kitöröljük az emlékeit rólad. Nem fog senki se felismerni. Nincs semmi esélyed, hogy a külvilág segítsen. - közölte velem elég nyersen. Nyitottam volna a szám, de nem jött ki hang rajta. Annyi kérdésem volt, hogy miért én, mikor, el sem tudtam képzelni mi lesz velem a jövőbe.
Ezek után ismertette mi fog történni velem az elkövetkezendő hetekben és rávett arra, tájékoztassam a szüleimet jólétemről és, hogy ma egy barátnőmnél alszok. Kénytelen voltam megtenni a kéréseit vagy inkább parancsait, mivel tudtam odakint az ajtó mögött minimum 30 tetkókkal teli izomagyú verekedős kedvében lévő srác áll. A gondolataim már majdnem szétrepesztették a fejemet, amikor valaki belépett, szépen mintha jóbarátok lennénk hátbavágott majd mellém állt.
-Ren örülök, hogy megtaláltad az irodát! - mondja a fiúnak aki csak int egyet majd levágja magát a legközelebbi fotelbe és összefont karokkal figyel miket. - Ren, Kate mostantól lakótársak lesztek.
-Hogy miiiii? Nem erről volt szó!! Egy új tagról de nem egy lányról!! - kiáltott fel Ren hisztérikusan. Kb nekem is ilyen lett volna a reakcióm viszont én csak pislogás nélkül bámultam hol az egyikükre hol a másikukra.
-Te vagy az egyetlen ember a maffiában akivel ha egy szobába raknám ŐT akkor nem csinálnál vele semmi baromságot.
-Ez mondjuk jogos, de ott van Lio is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Álmodozzunk
Mistério / SuspenseKate Jones egy átlagos 16 éves középiskolás lány. Csakhogy mégsem olyan mindennapi dolgok történnek vele. A lány kezdetben szép jövőnek nézhet elébe viszont egy nap megálmodik a jövőjéből egy részletet ami később valóssá válik. Ez még nem is olyan s...