Harmadik rész - Az első álom

4 1 0
                                    

" A maffia ebédlőjében voltam egyik oldalamon Ren, a másikon Silver, ők beszélgettek majd egy éles sípoló hang és az ablakok megrepednek majd ki is törik néhány. Körülöttem kb mindenki felpattan és fegyvert rántott."

Elég fura és élethű álmom volt az éjjel, de reggel ahhoz képest mik történtek tegnap és tudatában annak hogy a világon már senki se ismer fel, egész jól keltem. Ránéztem a telómra és csodálkozva néztem hogy már 08:00 van. Ren még aludt, de nem sokáig, mert megcsörrent a telefonja. Mikor a telefont lerakta kisietett a szobából az ajtaját rám zárva. Az ágyon ülve gondolkoztam, hogy mi lesz most velem amikor is kinyílt az ajtó és Silver lépett be egy tállal a kezében. Lerakta az asztalra majd nekidőlt a falnak.

-Edd meg, utána megyünk elkezdjük a kiképzésed. - mondta nyersen.

Én egyszer hol a kajára hol pedig rá néztem kb mint aki nem értené mi van.

-Na gyerünk vonszold ide szépen magad reggelizz meg gyorsan és utána kezdjük a dogokat. - mondta ellentmondást nem tűrő hangon.

-Rendben - feleltem és dünnyögve leültem enni.

-Mi van most már nem is annyira ellenkezel? Tegnap úgy hallottam eléggé harcias voltál.

-A tegnap az tegnap, ma meg ma van. Akkor még volt esélyem, ma már senki sem ismer, minek bárhova is elmenni?

-Igazad van, jó kislány vagy te.

-Inkább csak intelligens és már kértem, hogy hívjatok a nevemen?

-Nyugi kiscica ha megérdemled akkor majd úgy hívunk ahogy te akarod, de még most nem érted el azt a szintet, hogy befogadjunk.

Mikor végeztem a reggelivel végignéztem magamon és úgy éreztem nem vagyok kiképzéshez öltözve. Szoknya, matróz blúz, bőr cipő volt rajtam ami tegnap eléggé feltörte a sarkam szóval nem volt olyan nagyon kényelmes.

-Majd elfelejtettem! - szólalt meg végül Silver és kiment az ajtón. Nem kellett sokáig várni 5 perc múlva vissza is tért, kezében három ugyanolyan ruhaszettel, fehér ing, fekete bőrnadrág, fekete kapucnis pulcsi és végül kaptam egy fehér cipőt is. Ezeket a kezembe nyomta és csak állt ott mintha valami ruhabemutatón lenne.

-Megtennéd, hogy kimennél ameddig átöltözök esetleg??

-Miért? Zavarok? - kérdezte ártatlan arckifejezéssel.

-Hát eléggé.

-Rendben, már itt sem vagyok. Kapsz két percet. - és feltett kézzel kisétált szép lassan, komótosan.

Gyorsan átöltöztem bár a pulcsi kicsit nagy volt de azért kényelmes is egyben.

-Jól nézel ki cicus. - nyitott be hirtelen Silver - Akkor mehetünk? - kérdezte.

-Hát - fújtam ki a levegőt - Mehetünk. - mondtam bátortalanul majd ő mutatta az utat előttem.

A folyosón sétálva elég sok gyilkos tekintést kaptam. Nem is tudom miért. Talán mert lány vagyok vagy ki tudja. Egy nagy kétajtós terem előtt megálltunk és egy mozdulattal már a bejárat nyitva állt, majd szemem elé tárult a küzdőtér. Egy régi mélygarázs, szőnyegekkel, néhány asztal amiken felsorakoznak a fegyverek. A helyiségben nem csak mi voltunk. Az egyik szőnyegen Jack és Sam harcoltak, mellettük néhány ismeretlen alak gyakorolt és célzott a késsekkel.

-Szóval az első órákon fegyver nélkül fogunk megtanulni verekedni. Vedd le a pulcsit. Állj a szőnyegre. - biccentett a fejével - Megmutatom hogy védd meg magad. - mondta és nekem nem is volt kedvem ellenkezni ezért csináltam amit kért. - A tested legyen merev mint a beton és legyen mozgékony, hogy ne tudjanak követni. Figyeld mindig az ellenfeled tartását, minden kicsi, apró mozdulatát amiből rá tudsz jönni a következő lépésére. - magyarázott miközben ő is felállt a szőnyegre majd hirtelen nekem jött. Én egy pillanatig sem bírtam aztán megfogta a lábam és egy lendülettel már a földön is találtam magam..

-Áúúú! - dörzsöltem meg a fejem és rögtön feltápászkodtam.

-Még egyszer!! - szólt rám.

-Lehetnél egy kicsit finomabb is.

-Akkor nem tanulod meg mennyire fontos a védekezés. És nehezebb lesz kibírni a fájdalmat.

-Oké ez jogos. - mormogtam.

-Én is így gondoltam.

Még egyszer kétszer földre terített, de utána minden egyes támadását egyre jobban ki tudtam védeni. Elég fárasztó volt, de azt mondta gyorsan fejlődök. Hát nem tudom, hogy ez most jó vagy, hogy mi lesz a jövőben de ha neki jó akkor lehet nekem is. Az edzés délig tartott így rögtön utána mentünk ebédelni. Elég sokan voltak kicsit frusztráló volt. Silverrel leültünk, gondolom ő kapta azt a feladatot hogy tartson szemmel. A másik oldalamra végül Renék ültek le, ők jól elbeszélgettek minden maffiás dologról. Két perc se telt el és egyszer csak hallottunk egy éles hangot aminek következtében az ablakok először megrepedtek majd hirtelen ki is törtek a kereteikből. A körülöttem lévők közül szinte mindenki felpattant és fegyvert rántottak. Ja, hogy náluk mindig minden esetben van fegyver!

-Ez meg mi a jó ég volt!!?? - kérdezte magában zsörtölődve egy hang a távolból.

Semmi nyoma nem volt valamiféle robbanásnak vagy ki tudja minek, ezért mindenki zajongva helyet foglalt. Öt perc múlva jött a főnök és bejelentette, hogy a másik maffiacsoport tagjai megajándékoztak minket egy hangrobbanással melynek következtében az összes ablak kitört, de szerencsére nem sérült meg senki sem. És nekem akkor villant be valami. Valami olyan mintha én ezt már egyszer átéltem volna ami elég furcsa a helyzetet nézve. Baszki értem már!! Azért volt ilyen ismerős ez a szituáció mert éjjel az álmomban, az álmomban ugyan ez történt meg!!! Nem lehet igaz, ez nem lehet igaz, láttam a jövőt!! Ezt követően más pillanatok is beugrottak az álmomból. Például olyanok hogy éppen Lioval beszélgetek arról, milyen egyszerű lehet átlátni az emberek személyiségén vagy gondolatain, vagy éppen olyan kép amelyen Rennel beszélek a szexualitásáról. Az elmélkedésemből Silver ébresztett fel.

-Kate, ha végeztél akkor a délutánra leadlak Lionak, holnap találkozunk. - köszönt el Silver majd fel is állt az asztaltól és otthagyott minket.

-Én kész vagyok. Ha muszáj menni akkor menjünk most. - fordultam Lio felé aki csak bólintott egyet majd feláll. Én is követtem a példáját és nagy léptekben próbáltam utolérni.

Egy elemzőlaborba értünk ami tele volt aktákkal meg minden ilyen fontos anyaggal. Az intelligensebb mentorom, inkább mondom úgy hogy a gondolatolvasó és emberelemző bevezetett a titkai részleteibe is. Úgy négy óra lehetett amikor már nem bírtam tovább és mivel két álomkép is bebizonylatolt rákérdeztem, hogy ilyen történhet-e.

-Alap esetben nem. Viszont ha azt állítod,hogy mind a két álomkép megtörtént a valóságban és nézve azt a tényt hogy elég sok dolgon mentél keresztül tegnap ami miatt trauma érhetett akkor kijelenthetem, hogy lehet erre esély, hogy az ember megálmodja a jövőjét vagy egy hozzá közelállóét. - érvelt hosszasan. - És ha ez tényleg igaz aminek a valószínűsége 1:1 000 000 akkor még nagyobb hasznodat fogjuk venni és ezzel bebiztosíthatod az egész életedet.

-Köszi, de nem ezt vártam volna az életemtől.

Kb 20:00-ig elemeztünk, segítettem a dolgokban és kaptam mellé még egy jó adag instrukciót is. Elkísért, vagyis inkább elvezetett a 40-es szobáig majd ott is hagyott. A nap többi részében nem történt sok minden, csak annyi, hogy az utolsó álomképem is bebizonyosodott mert Rennel beszélgettünk elalvás előtt és nem én hanem ő hozta fel a szexualitásos dolgokat szóval eléggé meglepődtem.

ÁlmodozzunkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz