8.Bölüm-Yıkılış

9 0 2
                                    

İyi Okumalar:)

-

Gördüğüm görüntüyle en acı yıkılışımı hissetmiştim.

Jonghyun yerde, sandalyeye bağlı ve bağlı olduğu sandalye yere düşmüştü.

Vücudundan kanlar süzülüyordu ve herhangi bir yaşam belirtisi göstermiyordu.

Histeri kriziyle önüne atıldım,ipleri çözmeye başladım.Büyük bir hızla çözdükten sonra ambulansı aradım.

-

Sessizce bekliyor ve Tanrı'ya dua ediyordum.Ameliyat iyi geçecekti,o çok güçlüydü.

Bacaklarımı karnıma çekip oturdum.

"Her şey seninle güzel sevgilim."

Bu cümleyi her hatırladığımda istemsizce gülümserdim. Sanırım 28 yıllık hayatımda en içten ve aşk dolu cümle buydu.

Burnumu çektim.

Her mutsuz hissettiğimde bu cümleyi söyleyip gülümsetirdi beni.

 Yine öyle olacaktı, sabah beni omuzlarımdan veya alnımdan öperek uyandıracak, beni sinirlendirdiği zaman hıncımızı alana kadar birbirimizi tırmalayıp sonunda ise beraber bira içip saçma sapan şeyler üzerine konuşacaktık, kavga ettiğimiz zamanlarda belim tutulmasın diye salonda yatacak ve ben gecenin bir yarısı pişman olup onun uyuduğu kanepeye gidip ona sokulacaktım, ben çalışırken bir kez olsun esnediğimde beni masadan alıp kollarıyla sarmalayacaktı ben uyuyana kadar.

Böyle olacaktı, bir şey değişmeyecekti.

Yarım saat sonra doktor çıktı, kalbim adeta ağzımda atıyordu.

"Üzgünüm Bay Kim, ne yazık ki eşinizi kurtaramadım, gerçekten çok üzgünüm."

Ondan sonrasını ise parça parça hatırlıyordum. Koluma takılan serumun acısını,sakinleştiriciye ikna etme ve sessizlik.

-

bölüme cem adrian dinleyerek başladım ve şuan bu yüzden dinliyorum

finale 1 bölüm kaldı.9.bölümde tamamlayacağım 10.da tamamlamayacağım ehehehe

10.bölüm de belki özel bölüm olur

hoşçakalın:)











cliff and sea//jongkeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin