İyi Okumalar:)
-
Osaka'daydım ama tektim.Sözümü tutmak istediğimden dolayı cenazenin Osaka'da gerçekleşmesini istemiştim.
Ve şuan sevdiğim adamın mezarının başındaydım.
"Sevgilim.Böyle olmasını istemezdim.
Keşke söyleseydin,birbirimizi daha çok sarılıp sarmalardık.
Üşüyorum yokluğunda."Ellerimi toprağa bulaştırıp yaydım.
Ağlamaya başladım.Toprak buz gibiydi.
"S-sen üşümüşsün.Her ağladığımda üzülüp sende ağlardın.
Seni çok özledim,ne kadar açıklayabilirim bilemiyorum ama içim sana olan özlemle dolu.
Bana hep"Her şey seninle güzel" derdin.
Sen gittikten sonra hiçbir şey güzel değil.Sabahları açan gökkuşağı suratına vurduğunda o şirin yüzünü izleyemiyorum.
Her gece seni görüyorum,sana ulaşmaya çalışıyorum,elim eline değdiği an uyanıyorum.
Sen aşk kokardın hep,aşk dolu bakardın,aşk dolu öperdin.Aşk dolu severdin.
Bizim son yaprağımız aşktı Jonghyun.
Beni özledin biliyorum.2 günlük iş seyahatlerinde seni almaya geldiğimde ağlayarak sarılırdık birbirimize.
Ama yanına geleceğim sevgilim.Kavuşacağız birbirimize.
Bunu sen yanımdayken yapsaydım bana engel olurdun ama olamazsın artık.
Korkma,acılarımdan kurtuluyorum sadece,canım hiç acımayacak tamam mı?"Gök gürlemeye başladı.Yağmur damlaları mezarına vururken son kez fısıldadım gülümseyerek.
"Ölüm bile seninle güzel sevgilim."
Silahı yavaşça başıma dayadım ve tetiği çektim.
İnce bir sızı doldu vücuduma,gözlerim kapanmadan önce onun o tatlı gülümsemesi geldi bulanıklaşmış gözlerimin önüne.
Hiçbir şey bitmemişti,tam tersi her şey daha yeni başlıyordu.
-
ağlarım ama ya
ühühühühühühü
umarım beğenmişsinizdir:)
hoşçakalın:)