ANLAŞMA:3.BÖLÜM

88 11 6
                                    


Bölüm yayın tarihi:19 Temmuz 2022

Robotik bir ses yankılandı "Bay Stark mutfakta efendim" Rina kıpırdadı "seni sevdim köle" ses devam etti "adım jarvis efendim" Rina mutfağa doğru yürüdü "ama kendini gösterecek kadar cesaretin yok-" Tony kendine içecek doldururken konuştu "çünkü o bir yapay zeka tanrı bozuntusu""konumuz bu değil ve bir daha bana tanrı bozuntusu dersen bu söyleyeceğin son kelime olur ona göre Stark"

Robotik bir ses yankılandı "Bay Stark mutfakta efendim" Rina kıpırdadı "seni sevdim köle" ses devam etti "adım jarvis efendim" Rina mutfağa doğru yürüdü "ama kendini gösterecek kadar cesaretin yok-" Tony kendine içecek doldururken konuştu "çünkü o...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tony her zamanki alaycı tavrıyla konuşmaya başladı " bu kadar büyük bir egoya sahipsin ama buraya geliyorsun" Rina güldü "kendini bu kadar ezik mi görüyorsun ayrıca buraya sadece eğlenmeye geldim" Tony 2 bardak içecek doldurdu Rinaya doğru yürümeye başladı

"Nedir bu eğlence anlayışın" Rina Tonye doğru bir adım attı ve elindeki bardağı aldı "15 dk sonra Hydra denen bir yere baskın yapıcaksınız o yüzden bende geleceğim bir yerlere baskın yapmak-" "öldürmek diyelim biz ona" Rina elindeki içeceği bir içimde bitirdi ve bardak kayboldu "Hey o bardak çok değerliydi" bardak tezgahın üzerinde belirdi "çok daha iyi" "baskın yapmak benim için oldukça eğlenceli bende geliyorum" Tony şaşırmıştı "bunun bir oyun olduğu belli Rina direk Midgardı ele geçirmeye geldim diyebilirsin"
"İşte siz ölümlüler burada kaybediyorsunuz zaman tony zaman benim bu planım oldukça uzun vadeli ve şuan dünyanızı ele geçirme zamanı değil" Tony oldukça tedirgin olmuştu eskiden Midgardın içinden geçen biri şuan yardım teklif ediyordu. " Hayır,bize ihanet etmeyeceğini nereden bileceğim" Rina cama doğru yürüdü. "Size ne konuda ihanet edebilirim bay Stark eğer sizleri öldürmek gibi bir amacım olsaydı şuan cesedinizi bulamazlardı. Umarım yeterli olmuştur."

Rina camı tek yumrukla tuzla büz etti ve aşağı atladı "HYDRADA BULUŞALIM STARK" Tony şaşırmıştı elindeki bardağı bıraktı o sırada ekip salona girdi Natasha şaşkınlığını gizleyemedi "Tony burada ne oldu!" "Ha şey bir misafirim geldide" Steve devam etti "misafirin camdan mı girdi 10 cm solunda kapı olmasına rağmen" Tony cama baktı ve gülümsedi "hadi millet geç kalıyoruz jarvis konumu aç"

Ekip oraya varmıştı sessizce içeriye girmeye çalışıyorlardı amaçları tesseracı almaktı ama bir patlama oldu Hydra duvarı çökmüştü ve askerler akınla dışarı çıkıyorlardı.

Tony zırhın içinden konuşmaya başladı "Bu patlama dinamitle bile yapılamaz o şey bir süperasker olmalı ya da- devam millet" Natasha salona ilk girdiğinden beri Tony'nin bir şeyler karıştırdığını fark ermişti "Tony ya da ne bizden bir şeyler saklıyorsun ve bu şey şuan göreve zarar veriyor!" Tony şu anlık Rinayı söylemek istemiyordu "Ajan şuan konumuz bu değil içeride iki çocuk olduğunu öğrendim süper güçleri olan onları bulmamız lazım"

Rina duvarı patlatmış önüne geleni bıçaklıyordu. Sonrasında diğer 'yenilmezler'in yanına gitmeye karar verdi ışınlandığında kırmızı kıyafetli elindede aynı renkte enerji topları olan bir kız gördü yanına gidiyordu o sırada kız Rinanın zihnine girmeye çalıştı.

fakat başaramadı aksine Rina kızın zihnine girdi ve kırmızılı kız Rina'nın önünde eğildi. "Efendim çok özür dilerim beni affedin" Rina kahkaha attı ve yenilmezler çoktan onların etrafını sarmıştı.Barton okunu Rinaya doğrulttu "Ne yaptığını sanıyorsun büyücü" Rina gülümseyerek döndü "bu tatlış kızımız zihnime girmeye çalıştı ancak işler biraz tersine döndü" o sırada hızla bir şey aralarından geçti ikinci geçişinde Rina süperhızda koşan çocuğu bileğinden yakaladı "görev tamam millet hadi gidelim." Natasha silahını Rinaya doğrultarak konuşmaya başladı" niye bize yardım ediyorsun ve Tony sen bize bir katilinde göreve geleceğini söylemedin!" Rina Tony konuşamadan bağırdı "HEMDİELL BİFROSTU AÇ" ve Rina gökkuşağı köprüsü ile Asgarda vardı ancak onu orada bekleyen biri vardı.

Loki

Oldukça sinirliydi eğer karşısında Rina değilde başka biri olsaydı şuan ölüydü "ÖNCE İHANET EDİYORSUN SONRADA KAÇIYORSUN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN ODİN SENİ BEKLİYOR APTAL!" Rina bu konuşmaya karşılık sadece gülümsedi ancak o sırada Loki Rinayı bileğinden tutup saraya sürüklemeye başladı. "LOKİ KENDİM YÜRÜYEBİLİRİM" Lokinin siniri başından aşkındı ama nedenini bilmiyordu Rina. "KAPA ÇENENİ VE YÜRÜ RUFEL" Rina bir anda durdu Loki onu çekmeye çalıştı ama Rina bir milim kıpırdamadı. "Benimle düzgün konuşmanız konususunda ne demiştim Bay Odinson" "Bana bak seni oraya kadar sürüklemeye meraklı değilim tamam mı Odin 7 saattir seni bekliyor ve Hemdıll seni midgarda veya herhangi bir yerde göremiyor şimdi o kafanı çalıştır Strateji Tanrıçası neden sinirlenmiş olabilirim!?"

Rina gülümsedi "Bak beni isterlerse günlerce beklesinler sence Odin gelip benimle mi uğraşacak güldürme beni Loki ayrıca o bekçine söyle beni en son ne zaman görmüşki 16 mı muhtelemen. O yüzden benle uğraşmayı kes yoksa ben seninle uğraşırım."

Loki söylediği lafları ağzına tıkılmasının verdiği sinirle hançerlerini çıkardı ama bir şeyi unutuyordu karşısında sıradan biri değil Asgardın ve 9 Diyarın en iyi savaşçısıydı kimse bilmese dahi. Rina bunu fark etmiş olacak ki havada 3 4 tane küçük üçgen demir bıçak oluşturdu eliyle sadece işaret ve orta parmağı birbirine yapışık kalacak şekilde diğerlerinini kapattı iki eliyle bıçakların arkasından ittirdi. Bıçakların iki tanesi Lokiye saplandı oraya kanlar içinde yığıldı Rina muhafızların Lokiye koştuğunu görünce taht odasına girdi.

Alaylı bir tavırla konuşmaya başladı "Merhaba yüce odin duydumki yokluğumda beni çağırmışşın ha oğlunu merak ediyorsun değil mi-" Odin şaşırmış ve korkmuş bir şekilde dinlemeye devam etti. "-evlatlık olanı" Odin derin bir nefes verdi "yaşıyor merak etme ama pek merak ediyormuş gibi bir halin yok her neyse ne istiyorsun" "Midgardda ne işler çeviriyordun bizlere gittiğine dair haber vermeden hem bekçi de seni görememiş" Rinanın yüzüne yine o gülümsemesi yerleşti "Ney sadece yenilmezlere yardım ediyordum Thor şahit biraz geçte kalsa beni görmüştü ayrıca o bekçine sorsana ne zaman beni görmüş" Thor atıldı "evet baba yanlış bir şey yapmadı ancak daha sonraya dair pl-" Rina şaşırarak Thora döndü ona az da olsa minnet duyuyordu "sen ne zamandan beri beni korumaya başladın ha Odinson" Thor bir adım geriye annesinin yanına çekildi olayın sonunda Rina aklanmıştı

Odasına giderken aklına Loki geldi sonuçta kraliyet ailesi onun sorumluluğundaydı yaşadığını hissedebiliyordu ama ne kadar iyiyiydi orası tartışılır. Şifacılara gitti "Hey Luna Loki nerede" şifacı çok tedirgindi aynı tedirginlik sesinede yansıdı "e-efendim bi-biz kanamayı engelleyemiyoruz Kraliçenin yanına g-gidiyordum" Rina anlık bir şok geçirdi "odası nerede!" Luna odayı gösterdi Rina içeri girdiğinde ikinci bir şok geçirdi her yer kandı bir sürü kanlı peçetede cabası. Lokinin yaşaması mucizeydi.

•♡•♡•♡♡•♡•♡♡•♡•♡•♡•♡•♡♡•♡•
Loki aklıma gelince bir şifacıya sordum odasını gösterdi kapıyı açınca çok geçirmiştim ve korkmuştum yerlerde kanlı peçete ve havlular vardı bir sürü merhem sedyenin yanındaki şömineye yerleştirilmişti 2 şifacıda korkudan elleri titreyerek çözüm bulmaya çalışıyorlardı içimden kendime sövdükten sonra kapıya yöneldim.

Tamı tamına 1000 kelime düşüncelerinizi merak ediyorum sizce Rina kapıdan dışarı mı çıkıcak yoksa yardım mı edecek yorumlarınızı bekliyorum♡♡♡ bir sonraki bölümde görüşmek üzere <3


Kalpsizler/Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin