NEDEN:5.BÖLÜM

72 10 1
                                    

 
Yayın tarihi:25 Temmuz 2022

Üç arkadaş,düşman ya da kardeş nasıl tabir ederseniz uçurumun kenarına gelmiş onlarla alay eden ve gülen sonlarına buz devlerine bakıyorlardı. Aniden Bifrost açıldı ve Odin elinde asasıyla buz devlerini yok etti. Diğer üçünü alıp bir çırpıda geri döndü.

  Rina bifrosta çıkınca yere dizlerinin üzerine çökmüş hayatının gözlerinin önünden geçişini düşünüyordu korkmuştu. Hiç bilmediği bir duyguyu tattı korkuyu. Loki de şoktaydı Thorun aksine yüzünde hiç bir belirti yoktu.

●♡●♡●♡♡●♡●♡●♡♡●♡●♡●♡♡●

   Thor devamlı sağa sola yürüyor Odine bir şey soracak gibi oluyor sonra vaz geçiyordu. Ben mi sadece duruyordum çok kez ölümle burun buruna gelmiştim ama hiç biri bu kadar yakın değildi. Rinaya baktım yere çökmüş bir yerlere dalmıştı zihni ne kadar berraktı az önce olanları düşünüyordu yüzümde garip bir gülümseme oldu Rinanın zihnini ilk defa okuyabiliyordum. Çok korkmuş duruyordu yanına gitmekle gitmemek arasında kaldım Odin hiç bir şey yapmadan veya söylemeden sabırla bekliyordu.

  Rinanın yanına gittim "Rina kalk saraya gidiyoruz" hiç bir tepki vermedi elinden tuttum "Thor Rinanın koluna gir saraya götürelim" ölü gibiydi "Rina orda mısın aloo" Thorun mükemmel ulaşım araçları işe yaramamıştı Odin arkamızdan sessizce geliyordu anlaşılan o da endişelenmişti... Thor için. Köprüde yürüyorduk saraya varınca Thor anneme koştu ama onun gözü bendeydi iyi olduğumuzu belli eden bir bakış attıktan sonra Rinanıyı odasına doğru götürmeye başladım.

   Bunu neden yapıyorum bilmiyorum özelliklede uçurumda bana sarılması bilmiyorum ilk defa annemden başkası bana sarılmıştı ama bunun sevgiyle alakası olcağını sanmıyorum çünkü bende Thora sarılmıştım. Yolda yine bir şey demedi odasına götürdüm yatağa oturdu. "Rina konuşmayı düşünüyor musun yoksa dilini mi yuttun"

●♡●♡♡●♡●♡♡●♡●♡♡●♡♡●♡●♡
 
Yere çökmüş her şeyi anlamaya çalışıyordum çevredeki sesler çok boğuktu bir süre sonra loki geldi konuşacak halim yoktum betim benzim atmıştı şimdi gelmiş dalga geçiyor.
"Konuşmayı düşünmüyorum Loki" Ah şu umursamaz tavırları odaya görevli geldi yemekle beraber bak bunu hatırlamıyordum işte. "Efendim yemeğinizi nereye koyayım?" Off her yerim ağrıyor yüzüm niye ıslak... kanmış Loki yüzümdeki kanı gördü "masaya bırak" görevli dışarı çıktı

♡●♡●♡♡●♡●♡♡●♡●♡●♡♡●♡●♡

  Görevli çıktıktan sonra Loki Rinanın yanına gitti elini havaya kaldırdı ve bir mendil belirdi her ne kadar belli etmesede o da çok korkmuştu. Mendili Rinaya verdi ve krem getireceğini söyleyerek kapıya yöneldi Jountheim varisi.

    "Bunu neden yapıyorsun?" Rina sonunda konuşmaya başlamıştı loki yüzünü döndü bişey diyecek gibi oldu ancak geri gitti. Kısa bir süre sonra geri geldi. Yatağa Rinanın yanına oturdu.

●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡

  Cidden bunu neden yapıyorum aramızda hiç bir güzel anı yokki sadece savaş,kin ve düşmanlık kremi Rinaya verdim tabikide ben sürmeyecektim "başka bir şey istiyor musun" Rina cevap ver lanet olası yere bakıyordu omzuna dokundum bir anda irkildi "Rina yüzün ve kolun kanıyor git yıka sonra krem sür şifacıyı çağırırım yok-" "şifacı istemiyorum!" "Hı işine gelince konuşuyorsun" Rina mendili aldı yüzündeki kanları silmeye başladı benim de bir yerlerim kanıyordu ama uyuşmuştu ayağa kalktım

    "bunu neden yapıyorsun?" Of yine aynı şeyler senin başka derdin yok mu ya kapıya elimi atıcakken kapı bir anda kilitlendi "cevap ver Loki" "kapıyı açmadan da odadan çıkabileceğimi biliyorsun değil mi?" Rina güldü cidden kafayı yedi bir dakika ne duvarlarda kırmızı renkte parlayan yazılar ortaya çıktı "hayır çıkamazsın" ona doğru yürümeye başladım bu kendini ne sanıyordu oldukça sinirliyim ama yüzüme yansımıyor galiba "ne demek bu" "bu şu demek loki bu odada sadece ben. Büyü yapabilirim şimdi son kez soruyorum.

Kalpsizler/Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin