MİDGARD:11.BÖLÜM

63 8 1
                                    

Asırlar sonra böyle bir şey yaşamıştım. Daha dikkatli olmam gerekiyor sabaha kadar uyumadım. Sabah şifacı geldi reverans yaptı ve kahvaltımı getirdi. Sonrasında Odinin yanına gittim. "Midgarda gideceğim haberin olsun" Odin kızgın bakışlarıyla beni süzdü

"neden"

"biraz dinlenmeye ihtiyacım var"

"En ufak bir sorun çıka-"

"Evettt biliyorum zindanda çürürüm görüşmek üzere"

   Rina dışarı çıktı köprüde yürürken loki geldi. Sinirliydim neden bilmiyorum.

"Emin misin?

"Ne için"

"Gitmek konusunda"

"Hiç olmadigim kadar"

"Ne yapıcaksın "

"Kafamı dinleyeceğim"

♡●♡●♡●♡♡●♡●♡●♡♡●♡●♡●♡●♡

   Midgarda vardım aslında amacım tesseractı bulmaktı ama son yaşananlardan sonra biraz dinlenmek en iyisi olucak. Şehrin biraz uzağında küçücük bir yer buldum. Buradaki ölümlülerden nefret ediyorum ama doğa... beni mest ediyor.

    İçeri de bir sürü tahta mobilya vardı taşınan bir çiftin eviymiş. Bir dükkana gittim yiyecek bir kaç şey alıcaktım ne saçma şeyler bunlar böyle bir kaç şey aldım çıkarken biri seslendi "efendim onların parasını ödemeniz gerekli" şu aptal ölümlüler her şey için para istiyor elimdeki bir kese altını verdim şaşkın bir şekilde bana baktı gözden ırak bir yere geçip eve ışınladım.

    Televizyon denen şeyi açtım haberlerde lokiyi gördüm bir binaya baskın yapmış tesseractı çalmış ve bir grup insanı rehin alıyor şu anda.

♡●♡●♡♤●♡●♡♤●♤●♤●♤♤●♤●♤●

    Loki arkada klasik bir müzik çalarken davetlilerle dolu müzeye girdi. İhtiyaçı olan adımı yaka paça mermer masanın üzerine serdi elinden bir alet oluştu ve adamın gözüne soktu. Bunu yaparken kaçan insanları hoşnut bir ifadeyle izledi. Müzeden çıkıp meydana ilerledi karşıya geçerken elinde uzay taşının bulunduğu asasıyla Rinadan gizlice çalmıştı. Bir polis arabasını devirdi. İnsanlar meydanda toplandığında illüzyonlarıyla onları çevreledi

   "siz ölümlülr bunun için varsınız yönetilmek için şimdi diz çökün" herkes şaşırmış ve korkmuş bir şekilde etrafa bakıyordu. "SİZE DİZ ÇÖKÜN DEDİM" midgarlılar yere eğildi Loki memnuniyetle onları izliyordu ama yüzü birden soldu.

   Biri ayaktaydı hayır yaşlı bir adam değil Rina. "Burda ne arıyorsun!" Rina tek taraflı bir gülümseme sundu "sadece takılıyordum sonra bir baktım kral olmak isteyen küçük bir çocuk egosunu tatmin ediyor" Loki sinirden patlamak üzereydi asasını Rinaya doğrulttu ve mavi bir ışın çıktı.

Rina kanlar içinde yere yığıldı durumu hiç hoş değildi kafasından nehir gibi kan akıyordu bir kaç saniye sonra kocaman bir kan göletinin ortasına elleri ve dizleri bükülmüş bir şekilde yerde yatıyordu. Lokiyi pişmanlıkla birlikte bir endişe sardı. Hızlı adımlarla Rinanın yanına ilerledi. Dizledinin üzerine yere eğildi. Korkuyla Rinaya baktı elini kafasına attı sesi titriyordu "rina..." ve Rina bri anda ışıklar saçarak kayboldu illizyondu.

Arkasında gerçek olan belirdi şaşırmıştı böyle bir tepki beklemiyordu sessiz ve sakin bir şekilde konuştu "senin için bu kadar önemli miyim"

   Çok uzun zamandır bölüm atmıyordum bunu bile bir çok defa silip tekrar yazdım 400 kelime çok kısa ama olay gereği:( yeni bölüm yarın ya da ertesi gün kesin gelir artık bir şeylerin olması gerekiyor çok içime sinen bri bölüm olmadı özellikle başı ama telafi ederiz umarım sağlıcakla kalın♡♡

Kalpsizler/Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin