6✨ Kabus✨

21 4 13
                                    

Kabus

Changbin aniden rüyasından korkuyla uyandı. Nefes nefeseydi. Tüm zihnini kaplayan o kötü düşünceler rüyasına girip kabus olmuştu ve çok gerçekçiydi. Neye uğradığını şaşırmıştı. Çok korkuyordu.

Bir süre gördüğü rüyanın şokuyla kalakaldı. Hala nefes nefeseydi.
Çok fazla korkmuştu. İçi daraldı. Su içmek için kalktı zorla. Mutfağa zor gitti, gözü kararıyordu sürekli. Fenalık geçiriyor gibiydi. Kalbinde bir sancı... Zorla bir bardak su içti sonra yere oturdu kaldı bir süre.

Kendine yavaş yavaş geldikten sonra gördüğü rüyanın etkisinden hala çıkamıyordu. Tekrar içeri gitmek istedi ama yattığı yeri gördükçe içi daha çok daralıyordu.

Ceketini aldı ve zor bela evden çıktı yine. Resmen korktuğu düşüncelerinden kaçmaya çalışıyordu.

Hava çoktan kararmıştı. Zor yürüyordu. Her an düşüp bayılacak gibi hissediyordu. Bir ara kendini kaybedip yere oturarak yığıldı. Kendine gelmeye çalıştı. Önünü göremiyor, gözü kararıyordu. Derin derin nefes almaya çalıştı. Kafasını kaldırdı. O an dolunayı gördü. Sonra gözlerini kapatıp derin derin nefes almaya devam etti.

Kendini biraz daha iyi hissettiği an yine ayağa kalktı. Yürümeye devam etti.

Nihayet normalde yarım saatlik mesafede olan yolu yaklaşık bir saatte kendini sürükleyerek gelebilmeyi başardı. İşte yine oradaydı. Kendine ait yer olan,kendini bulduğu "Yalnız Sokak"

Kendini sokak lambasının önüne zor attı. Tam önünde yine oturarak yığıldı ve zorla yaslanabildi. Yine derin derin nefes alıp vermeye çalıştı. Uzun bir süre kendine gelmeye çalıştı. Rüyası aklından çıkmıyordu. İçi daralıyor, kalbi sıkışıyor, gözü kararıyor, içi bunalıyor, fenalaşıyordu. Uzun bir süre oturup sakinleşmeye kendine gelmeye çalıştı. İyi değildi.

___________________________________
Bölümü oylamayı unutmayın lütfen
✨🥺💝
___________________________________

Lonely St. and Streetlight / Yalnız Sokak Ve Sokak Lambası | minificHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin