BFF :D :D :D

80 0 0
                                    

SELENA ANLATIYOR: SABAH YİNE ALARMIMIN SESİ İLE UYANDIM AŞAĞIDAN NEFİS KREP KOKULARI GELİYORDU. HEMEN RUTİN İŞLERİMİ HALLEDİP ALT KATA İNDİM . DEMİ YİNE KAHVALTIYI HAZIRLIYORDU. OKULLAR DAHA AÇILMAMIŞTI YANİ YAZ TATİLİNDEYDİK . TESADÜFEN DEMİ , MİLEY VE TAYLOR İLE ARKADAŞ OLDUM . ONLARDA BENİ EVLERİNE DAVET ETTİLER ŞİMDİ İSE BİR EVDE 4 KİŞİ KALIYORUZ . O SIRADA MİLEY İÇERİ ŞARKI SÖYLERYEREK GİRDİ.

MİLEY : OH OH I MİSS YOU .

OH OH I NEED YOU .

AND I LOVE YOU MORE THEN I DİD BEFORE ,

AND İF TODAY I DON'T SEE YOUR FACE ....


DEMİ KOŞARAK KOLUNUN ALTINA GİRİP DESTEK VERDİ BEN SADECE BAKAKALMIŞTIM MİLEY BÖYLE ŞEYLER YAPMAZDI.

DEMİ : SELENA KOŞ !

DESEDE ALDIRMIYORDUM . O SIRADA TAYLOR KOŞTU ODA MİLEY NİN DİYER KOLUNA GİRİP ;

TAYLOR: YA SELLY YARDIM ETSENE .

KOŞARAK YANLARINA GİTTİM MİLEY Yİ KOLTUĞA OTUTTURDUK VE OLANLARI ANLATMASINI İSTEDİK ;

MİLEY : DEMİ BENİ ÇİLEK ALMAYA GÖNDERDİ . BENDE GİTTİM . MARKETTE BİR ÇOCUK İLE KARŞILAŞTIM. ÇOK TATLIYDI. BANA GİTTİĞİ KLÜBÜN KARTINI VERDİ. BENDE GELİRKEN KLÜBE UĞRADIM VE Hİ Hİ Hİ Hİ Hİ ...

BİR ANDA KIKIRDAMAYA BAŞLADI BEN VE DEMİ DURUMU ANLAYIP MİLEY Yİ KOLTUKTAN ALIP YATAĞINA GÖTÜRDÜK . TAYLOR A EVE BAKMASINI SÖYLEDİM VE TABİ Kİ MİLEY YE DE DEMİ VE BENİMDE O KLÜBE UĞRAMAMIZ GEREKEÇEKTİ ...

........... 1 SAAT SONRA KLÜPTE ........

SELENA : KLÜPTE BİRSÜRÜ ..... NE BİLİYİM İŞTE IMM NEYSE BOŞVER . DEMİ ORTAMA UYUM SAĞLAMIŞ GİBİ DURUYOR. BENDE BİR TUVALETE GİDİYİM BARİ ALTIMA YAPÇAM DERKEN AH!

SELENA : ÖNÜNE BAKSANA BE !

JUSTİN: BEN JUSTİN .

SELENA : SANA ADINI SORAN OLMADI .

JUSTİN: ŞİMDİ FARK ETTİMDE SEN DİĞER KIZLARLA AYNI DEĞİLSİN SEN BİRAZ DAHA ....

SELENA : ASABİ BEN ASABİ YİM VE ÇABUK SİNİRLENİRİM.

O SIRADA DEMİ YANIMA GELDİ.

DEMİ : AO !

JUSTİN : DEMİİ !!!

DEMİ : JUSTİN :( !!!

SELENA : HADİ AMA .

JUSTİN: HAYIR . DURUN . SEN D-DEMİ İSEN YANINDAKİDE SELENA !!

SELENA : ADIMI NERDENBİLİYORSUN ? KİMSİN SEN ? DEMİ GİDELİMMİ ? LÜTFEN !!

AĞLIYORDUM RESMEN . DEMİ BENİ KENDİNE DOĞRU ÇEKTİ . TAM TUVALETTEN ÇIKARKEN JUSTİN DENEN ÇOCUK BENİ KENDİNE ÇEKTİ BİRAZ BEKLEDİ VE ;

JUSTİN: BENİ HATIRLAMADINMI ? SELLY BEN SENİN YILLARCA PEŞİNDEN KOŞTUM AMA SONUNDA BULDUM BIRAKMAM DEDİ VE SIKICA BANA SARILDI. BANA SARILINCA HATIRLADIM. JUSTİN BENİM ESKİ SEVGİLİMDİ . KANADA DAN .

SELENA : JUSY !


DEMİ ANLATIYOR : SELENA GALİBA JUSTİN İ TANIMADI. YNE SİNİR KRİZİ GEÇİRECEK DİYE KORKUYORUM. ÇÜNKÜ SELLY JUSTİN İÇİN MİLEY İLE KAVGA ETTİ. MİLEY 3 AY BOYUNCA EVE GELMEDİ.MİLEY EVDE YOKKEN SELLY SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ. MİLEY Yİ DE ZAR ZOR İKNA ETTİK ZATEN . BEN BİR DAHA JELENA İSTEMİYORUM DOĞRUSU . YA BAŞIMIZA YİNE KÖTÜ BİR OLAY GELİRSE.

...................... TAYLOR VE MİLEY EVDE İKEN ...............

TAYLOR : MİLEY BİR İHTİYACIN VARSA SÖYLE TAMMI ?

MİLEY : TAMAM ....... ŞEY ASLINDA VAR . BENİM İÇİN ŞU KLÜPTEKİ ÇOCUĞU ARARMISIN?

TAYLOR : PEKİ TELEFON NUMARASINI VER .

MİLEY : TAMAM ********.

BFF ( best friends forever )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin