MİLEY NİN KİTABI!

38 0 0
                                    

MİLEY ANLATIYOR: SABAH UYANDIĞIM GİBİ DUŞA GİRDİM . ÇIKINCA ÜSTÜMÜ GİYİNİP ALT KATA İNDİM.DEMİ , TAYLOR VE SELENA MASADA UYUŞUK BİR BİÇİMDE KAHVALTILARINI YAPIYORLARDI.

MİLEY: HEY NABER GENÇLER?

SELENA: İYİ İŞTE NE OLSUN .

MİLEY: DEMİ SELLY NİN NESİ VAR VE DE SİZİN.

DEMİ: SIKICI BİR GÜN .

MİLEY: OF PEKİ BENDE BİRŞEYLER YAPARIZ DİYORDUM.

SELENA: NE YAPICAZ?

DEMİ: BULDUM CLÜP.

MİLEY : İYİ FİKİR. 

                                                                 KULÜPTE 


DEMİ : HEY MİLEY ŞU HOŞ ÇOCUK DURMADAN SANA BAKIYOR .

MİLEY : BİR DAKİKA SANIRIM ONU TANIYORUM . 

SELENA : NERDEN TANIYORSUN Kİ ?

MİLEY : GİDİP BİR BAKICAM. 

MİLEY: HEY BAKARMISIN!!

KAÇMAYA BAŞLADI.DURMADIM PEŞİNDEN KOŞTUM . ARA SOKAKLARDAN BİRİNE GİRİNCE ONU KAYBETTİM. DEMİ YANIMA GELDİ . ONA HERŞEYİ ANLATMAYA BAŞLADIM. 

MİLEY: DEMİ ŞİMDİ DUYACAKLARININ HEPSİ GERÇEK. İLK ÖNCE 2 HAFTA SONRA KAMPA GİTMİYORUZ.

DEMİ : NEDEN ?

MİLEY: ANLATICAM BİR DİNLE. BEN GELECEĞE GİTTİM . KAMPA GİDECEĞİMİZ GÜNE . 

DEMİ : NASIL YANİ ?

MİLEY: OLDU İŞTE BIRAK NASILINI . BEN VE TAYLOR KAMPTA BİR KİTAP BULUYORUZ VE KİTAP YÜZÜNDEN KAVGA EDİYORUZ KAVGA EDERKEN BEN ÖLÜYORUM. 

DEMİ : ŞAKA DEĞİL DEĞİL Mİ ?

MİLEY: GERCEK. HEMDE BU OLAYI JUSTİN E SORABİLİRSİN . UYANDIĞIMDA KİTAP YASTIĞIMIN ALTINDAYDI VE BENDE ONU JUSTİN E VERDİM .

DEMİ: MİLEY O KİTAP GERÇEKTEN SİHİRLİYSE NEDEN JUSTİN E VERDİN.

MİLEY : HİÇBİR FİKRİM YOK .

DEMİ: EĞER KİTAP HALA JUSTİN DEYSE ONU BULMAMIZ GEREKEBİLİR.

MİLEY: BÜYÜK İHTİMALLE 10 DK ÖNCE BİZİ İZLEDİKTEN SONRA KAÇANDA OYDU . 

DEMİ : YİNE NE İŞLER ÇEVİRİYORSUN JUSSY ?

ACABA YİNE NELER DÖNÜYOR?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BFF ( best friends forever )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin