ŞAKA

16 0 0
                                    


DEMİ ANLATIYOR : HEMEN STERLİNG E DÖNDÜM VE ;

DEMİ : YOKSA SENDEMİ VAMP-

STERLİNG: EVET BENDE VAMPİRİM.

DEDİ VE SONRASI KARANLIK.

EVDE .

MİLEY ANLATIYOR : O OLAYDAN SONRA EVE GİTTİK. DEMİ STERLİNG İNDE VAMPİR OLDUĞUNU ÖĞRENİNCE BAYILDI . ŞİMDİ BİZİM EVDE OTURUYORUZ . SELLY VE TAYLOR İKİLİ KOLTUKTA,BEN TEKLİ KOLTUKTA VE STERLİNG İKİLİ KOLTUKTA OTURUYORDU VE DAVİD SELLYNİN YANINDAKİ SANDALYEDE OTURUYORDU. DEMİ Yİ MERAK ETTİM ON DAKİKADIR UYUYORDU. DEMİ YAVAŞÇA MERDİVENLERİ İNERKEN STERLİNG E BAKTI. ORDA KALDI.STERLİNG KOŞARAK YANINA GİTTİ.KUCAĞINA ALDI VE YANINDAKİ YERE OTURTTU.

STERLİNG : NASILSIN AŞKIM ?

DEMİ: NE ?

STERLİNG : NE ? NE ?

DEMİ : YANİ NEDEN BANA AŞKIM DİYORSUN ?

STERLİNG: BİZ SEVGİLİYİZ DE ONDAN AŞKIM .

DEMİ: HAYIR . BEN SİZİ TANIMIYORUM BİLE . MİLEY BUNLAR KİM ?

MİLEY: BUNLAR?

DEMİ : SARIŞIN KIZ, YANINDAKİ ESMER KIZ ,ESMER KIZIN ELİNİ TUTAN ÇOCUK VE YANIMDAKİ SARIŞIN.

MİLEY: BEN DIŞINDA KİMSEYİ HATIRLAMIYORMUSUN ?

DEMİ : SANKİ SARIŞIN KIZI TANIYOR GİBİYİM AMA...

TAYLOR : DEMİ BENİ TANIMADINMI ? AMA AMA NEYSE HERKESE İYİ GECELER .

TAYLOR TAM GİDECEKKEN. DEMİ ;

DEMİ: TAYLOR ŞAKA ŞAKA GEL GEL.

STERLİNG : YÜREĞİMİ AZIMA GETİRDİN DEMİ.

DEMİ İLE SARILDILAR . BENDE SARILDIM DERKEN HERKES SARILDI.

DEMİ : STERLİNG BUNU SAKLAMANA GEREK YOKTU. BEN SENİ HER HALİNLE SEVERİM.

DEDİ VE ÖPÜŞTÜLER.

DAVİD: HEYY . HADİ AMA AYRILIN.

AYRILDILAR . DEMİ ;

DEMİ: MİLLET BİR DAHA ASLA KİMSE BİRŞEY SAKLAMAYACAK SAKLAYAN VARSA ŞİMDİ SÖYLESİN.

SELENA : BEN VARIM . ŞEY DAVİD VE BİZ ÇIKIYORUZ .

TAYLOR: BENDE VARIM . ŞEY BEN BEN. BEN BİR HAFTALIĞINA LONDRA YA GİDİYORUM.

MİLEY: NE HADİ AMA . NEYSE BENDE VARIM. JUSTİN HAKKINDA BİLMENİZ GEREKEN BİRŞEY VAR.

SELENA: NEY?

MİLEY: SELENA. BEN VE JUSTİN ESKİDEN SADECE SENİ KISKANDIRMAK İÇİN SEVGİLİ OLDUK.VE JUSTİN SADECE SENİ SEVDİĞİ İÇİN BİRAZ KISKANMIŞ OLABİLİRİM. BENİM VE SENİN KAVGALARINDA BEN HEP SANA HAFİF DAVRANMAYA ÇALIŞTIM AMA OLMADI. BENİ AFFEDEBİLECEK MİSİN SELENA?

SELENA: MİLEY BİLİYORUM.

MİLEY: NE ? NASIL ?

SELENA: UYKUNDA KONUŞUTORSUN.

SARILDIK.
HERKES ODASINA GİTTİ VE GECEDE BURDA BİTTİ.

NOT : ARKADAŞLAR KISA YAZDIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM AMA BU ARALAR İŞİM ÇOK . ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER #R5 ER #SMİLER

BFF ( best friends forever )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin