Bundan 8 yıl önce çok tutkulu bir aşk yaşadım.
Her şey o kadar güzeldi ki beni ne kadar üzse bile, sevgim saygım ilk gün ki gibiydi, ne yapsa sevgimden ufacık bir şey eksilmiyordu. Lise son sınıftaydım hayat tabi toz pembe bu zamanlar, okulun en güzel kızıydım ama hiçbir erkeğe bakmazdım.
Arkadaşlarım hep çok güzel kızsın neden biriyle çıkmıyorsun ,peşinde o kadar kişi varken niye içine kapanıksın derlerdi hep . Ama ben derslerime vermiştim kendimi. Bir gün 2 arkadaş okul çıkısında öğle yemeğine bir kafe ye gittik(şuan yazarken bile ağlıyorum)...
Kafe de oturuyoruz yemek siparişlerimizi verdik bekliyoruz kafenin alt katında oturuyorduk üst katta da bir erkek bir kız kafamı kaldırdım
üst kata baktım biri bana bakıyor ama nasıl hayatımda öyle bir bakış görmedim devamlı bana bakıyor çocuk.Tabi utandım ben yemeklerimiz geldi o baktığı için yiyemiyorum ki utanıyorum yanımdaki arkadaşlarıma " çaktırmadan yukarı bakın çocuk bana acayip acayip bakıyor "dedim onlarda sağ olsun hemen" hani nerde "diye direk yukarı baktılar.
Çocukta güldü kızların o haline of dedim yanında kız arkadaşı var birde bana bakıyor terbiyesiz dedim.neyse aşşağıya indi bunlar gidiyorlar ama hala arkasını dönüp bana bakıyor bende ona bakıyorum tabi...neyse öyle bakıştık bitti..hayatımda ilk defa bu kadar etkilenmiştim birinden bir daha göremiycem onu sanıyordum.
Ertesi gün okul çıkışında kızlara söyledim hadi yine o kafeye gidelim dedim kırmadılar beni gittik bir baktım o çoçuk ve bir erkek arkadaşı bizim oturduğumuz masada oturuyorlar şok oldum!! ellerim ayaklarım nasıl titriyor açılamıyorumda yanlarınada gidemiyorum arkadaslarımıda göndermiyorum bir kız olarak kendimi ağırdan satıyorum ilk adımı karşı taraftan beklerim hep neyse biz hiç oturmadık girmemizle çıkmamız bir oldu çocukta beni gördü ama hiç oralı bile olmamıştı...
EVET ARKADAŞLAR BU BENİM İLK BÖLÜMÜM ŞANS DİLEYİN VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (askıda)
Teen Fiction8 yıl önce tutkulu aşk yaşayan tansu;her şey çok güzel giderken yaşadı her şey o kadar güzeldi ki onu ne kadar üzse bile sevgisi saygısı ilk gün ki gibiydi ne yapsa sevgisindendi ufacık bir şey eksilmiyordu..Lise son sınıftaydı hayat tabi toz pembe...