Final ₪

27.4K 2.2K 2.1K
                                    

Haiii, ben geldiiim. Final yazısıyla epeyce bir bakıştık. Ah Tiger Claw için de yolun sonuna geldik. İçim buruk bitiyor olduğu için, ama bir yanımda bu macerayı yarım bırakmadan sonlandırabildiğimden dolayı mutlu. Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi, Tiger Claw'ın da sonuna geldik.

Yazım yanlışlarım varsa affoluna, son kez keyifli okumalar dilerim yavru kaplanlarım! Xx

**

"Yoruldum ahh çok yorulduuum!" Taehyung yatağa devrildiğinde kıkırdayarak vücudumu yan çevirecek şekilde omzumun üstüne dönüp ona sarıldım.

"Çocukların karnını doyurdum, bezlerini de değiştirdim, gazlarını da çıkarmalarını sağladım, uyuttum da. Ah çok yoruldum aşkım." diye bana yaptıklarını sıraladı. Hepsini gözümün önünde yaptığı halde açıklama ihtiyacı duymuştu.

Göğsünü sıvazlayarak uzanıp çene çizgisine dudaklarımı bastırdım. "Sen gerçekten çok güzel bir baba oldun Taehyung." dediğimde başını yastıkta kaydırarak bakışlarımızı buluşturdu.

Geri çekilme ihtiyacı duymadığım için burun buruna gelmemiz kaçınılmaz oldu. "Gerçekten mi?" diye sordu gözleri ışıldarken.

"Evet, gerçekten." dedim tüm içtenliğimle, bir an bile tereddüt etmeden. "Senin kadar olamasam da, çabalıyorum." dedi ve yüzüne yapışan tatlı gülümsemesi eşliğinde, ellerini vücuduma dolayarak beni yeterince yakınında değilmiş gibi kendi bedenine çekti.

Başıma dudaklarını bastırdığında huzurlu bir şekilde tebessüm ettim ve en güvenli yerimin kollarına sığındım.

**

2 ay sonra |

Taejae kaplan bedenine dönüşmüş etrafta koştururken, Jimin ve Yoongi diğer çocuklarla ilgileniyordu.

Taehyung ile alışverişe gitmiştik. Kaplana dönüşsem dahi bir kere bile çiğ et yememiştim. Taehyung, Jimin ve Yoongi benim gibi değildi. Acıktıkları zaman gidip avlanıyorlardı.

Ama Taehyung bana ayak uyduruyor ben ne yersem tadı güzel değil dese de yiyordu.

"Taehyung, nereye kayboldun yine? Tanrı aşkına şu poşetleri boşaltmama yardım etsen?!"

Kesin yine uyumaya çekilmişti. Ah Tanrı aşkına...

"Hayır, uyumaya çekilmedim aşkım." dedi ve ellerini aniden arkamdan uzatarak bana sıkıca sarıldı.

Karnımda birleştirdiği ellerini okşayarak başımı çevirip omzuma doğru eğdiği yanağına dudaklarımı bastırdım.

"Yardım eder misin kocacığım bey? Gerçekten yorgunum." diye homurdanıp dudaklarımı büzdüğümde, hırlayarak dudaklarını ağzıma kapattı sıkıca.

Taejae koşturarak yanımıza gelip paçama asılarak çekiştirdiğinde, dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırıp geri çekildim ve Taehyung'un kolları arasından sıyrılarak eğilip Taejae'yi kucağıma aldım.

"Çok sıkıldım babalarım." diyerek kulaklarını indirerek ofladı. Pamuk gibi yumuşacık olan tüylerini okşayarak başına ufak bir öpücük kondurdum.

"Taejae, Taehyung baban seninle oynayacak ama önce şu poşetleri boşaltmak için bana yardım etmesi gerek. Biraz sonra tamam mı babacım?"

"Off tamam Taehyung baba çabuk ol." dedi ve kollarımın arasında kıpırdandı.

Taejae kucağımdan atlamak için hazırlanırken Taehyung yavaş bir şekilde Taejae'nin kalçasına vurdu. "Emredersiniz Taejae efendi." dedi kıkırdayarak.

TIGER CLAW • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin