Yazarın ağzından
Zaman geçiyor hemde çok hızlı bir şekilde. Sizcede Zaman bizden aldıkları geri verir mi.? Bizden neler aldığının farkında mı zaman . Neden hiç farkında değiliz zamanın bizden aldıklarının.Ama ilk kez zaman az önce, bu iki gencin kaderini belirlemek için durmuştu. Bir kurşun kalemle yazmaya başladı onların kaderini.
Az önce doğanla erva'nın kaderi bu satırlarla birleşmişti. Doğanın söylediği kelime her şeyi bitirmişti. Kız masum olsada masumluğunu kanıtlayamazdı hiç bir zaman. Oda biliyordu o sözlerden sonra. Her kez onun savcıyla bir ilişkiye girdini düşünmüşlerdir. Ama kız masumdu hemde beyaz gülün, masumlu kadar masumdu. namusu 1 gecede dillerde gezmesi onun baş erdirmesine sebep olmuştu.Erva karşısındaki adama baktı. babası tarafından kafasına silah tutulmasını bile umursamadı genç kız. adını yeni duyduğu Doğan savcıya baktı, onun Ağzından çıkan kelimele afallatmıştı Genç kızı.
Ne demek o bendim.? Erva duyduklarına inanamamıştı çünkü o değildi, bunu en iyi erva biliyordu.Neden böyle bir şey yapmıştı ki artık ikisinin geri dönüşü yoktu bu yolda . Bu havluda ya erva ölücekti, yada doğan savcıyla evleneceklerdi. Ama erva savcıla evlenmek istemiyordu kalbinde biri varken. Ama erva anıl tarafından ihanete uğradığını öğrendikten sonra ölmeyi istemişti. Şimdi ne yapacaktı sevmediği biriyle evli kalmak istemiyordu genç kız. Evlenmek istemediğini söylese bile, her kez artık erva'ı savcının namusu olarak
biliyordu onu.Ervayı düşüncelerinden ayıran Kenan olmuştu. Çünkü kenan dağan savcının söyledikleriyle onun suratına yumruk atmıştı. Dağan bir kaç adım sersemleyerek geri geri gitti. Kendine gelerek kenanın ona attığı yumruklara, artık dayanamayarak kenana yumruğunu geçirdi. Hırsını alamayan doğan tekrar bir tanede daha attı sonra ona bakarak. "Ödeştik şimdi" demişti. Daha sonra Doğan yerdeki adama elini uzattı yerden kalkması için. Kenan elini uzatan adamın elini geri iterek kendi kendine ayağa kalktı. Ve Doğanın yakasına yapıştı hemen.!
"Hani sen değildin lan ittt. Kardeşimle evleneceksin evlenmezsen öldürüm lan seni." Doğan savcıya Bağırdı kenan delicesine. Doğan gözlerini devirerek ona baktı. Kenanın yakasındaki kolarını sertçe tutup geriye savurdu. Bütün ağalara döndü bu cümleleri sarf etti onlara.
"o kulübedeki kişi ben değilim. Erva yı gerçekten tanımıyorum. sırf babası kızı vurmasın diye.O benim dedim sizlere."
Doğanın sözlerinden hiç bir şey anlamayan ağalar doğana döndü kimseden ses çıkmadı ama Raşit ağa doğana döndü. "Savcı artık suyu çıktı bunun sen değilsen karışma o zaman ökkeş ağanın namusuna." Doğan burdaki insanlara laf anlatamayacağını anlamıştı. Ervaya baktı hala babası tarafından silah tutuluyordu kafasına. Doğan ökkeş ağanın yanına gitti elindeki silahı aldı.Adama bakıp konuştu tüm ciddiyetiyle.
"Kızına ben dokunmadım. Ama Madem sizler benim olduğumu düşünüyorsunuz o zaman benim namusuma silah uzatamazsın Ökkeş Akkor." Ökkeş ağa şaşırmıştı. Kızına dokunmadım dediği halde evlenmek istediğini söylemeye çalışmıştı namusum diyerek. Doğan erva'a baktı kızın başını eymiş olanları ağlayarak dinliyordu. Raşit ağa sesini duydu doğan kafasını ervadan çekip raşit ağa baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namus Bekçileri
Teen FictionNamus demek şeref demektir bu şehirde. bır kadının adı lekelendiğinde ya evlilik temizler yada ölüm . bu namus denen şeyi sadece 2 kişimi çekmeli yoksa tüm Midyat mı . Bunun cevabını sadece 2 kişi vere bilir oda Midyatın seçtiği 2 kurban. Bu yold...