Vzbudila jsem se jednoho rána, a uvědomila jsem si, že už jsem na druhém stupni. V 6.C. Dnes je první den v 6.C jooo. A přijde k nám nějaká holka a kluk. Ale prý nejsou češi. Což je hustý. Oblékla jsem se a šla jsem do školy. Byla jsem nervózní. Vešla jsem do třídy, a všichni se na mě dívali. A sakra..byl tam ten kluk s holkou. Ale ti dva měli roušku. Ten kluk měl hezké oči. Ti dva noví seděli spolu. Sedla jsem si úplně do zadní lavice. Vešel učitel, a řekl ať se ti dva představí. Ta holka začala:
,,Ahoj, jmenuju se Jennie, a jsem z Koreji. Společně s mojim kamarádem Jungkookem jsme se tady přestěhovali. Doufám, že na mě budete aspoň trochu milí." Teď přišel ten kluk před tabuli. Sundal si roušku a já měla jen oči pro něj.
,,Ahoj, moje jméno je Jungkook. Jeon Jungkook. Přišel jsem s Jennie tady z Koreji. Líbí se mi tady ta kultura a jídlo mi tady velmi chutná. Ale ne jen to, i ti lidi tady jsou fajn. Doufám, že budu mít aspoň jednoho kámoše." málem jsem spadla z židle. Je tak hezký..asi mám školního crushe. Učitel řekl, že nás přesadí. Do teď jsem seděla sama. Teď prý budu sedět s Denisou. Konečně normální člověk. Ne jak minulý rok. A ten kluk...chci říct..Jungkook sedí s tou Jennie. Ta Jennie je taky krásná 😖. Asi žárlím. Co když spolu chodí? Dali si pusu? Objali se? Jsou nejlepší kamarádi? Zazvonilo na přestávku. Vytáhla jsem si svačinu. Máma mi zabalila bonbóny. Sakra. Hm..co když si je potajnu sním sama?
,, Poslouchejte, Jenny má bonbóny!!" zakřičela Denisa. Ach jo. Se z ní zblázním😂.
,,Já si je rozdám anoo?" Řekla jsem Denise.
,,Jenny každého obejde, takže seďte na místech!!" Zařvala. Jen je informovala😂. Obešla jsem všechny, až na Jungkooka a Jennie. Bojím se kolem nich projít. Budu muset. Počkat....Denise dám ještě 2 bonbóny, takže měla 3 svině jedna😂. Tak jo, jdu na to. Šla jsem před lavici od Jungkooka a Jennie. Podala jsem jim bonbón.
,,Dík😒" vzala to rychle Jennie a takhle odpověděla.
,, Děkuji 😳" poděkoval Jungkook a opatrně vzal. Ale díval se divně. Za mnou někdo stál? Nebo sem měla něco na obličeji?
Jungkook pov.
Ta Denisa zařvala na celou třídu, že nějaká Jenny rozdá bonbón. Beztak nejaka šprtka. Ale jméno má hezké. Ale Jennie je pro mě hezčí. Už je před naší lavicí.
,, Děkuju 😳" řekl jsem. Proč se tak na ní dívám? Proč?! Proč z ní neztrhnu oči? Je krásná. Hezčí než Jennie. A ty jména beru zpět. Jenny je hezčí než Jennie. Je nádherná. Musím na ní udělat dojem. Něco ji koupím.
Jenny pov.
Zvonilo na hodinu. Vešel učitel.
,, Dobrý den žáci, zahrajem si poznávací hru. Každý z vás si vylosuje číslo, a kdo bude mít stejné číslo, tak je dvojice na celou hodinu. Úkolem je, aby jste si o sobě řekli úplně všechno. Můžete se ptát na různé otázky, ale taky odpovídejte. Můžete se střídat." Ježíš. Koho zase dostanu?! Kéž by to byl Jungkook.
,,Deniso, pojď vylosovat" řekl učitel. Denisa tam dala ruku, a vytáhla číslo.
,, Jaké číslo máš?!"
,,10, moje oblíbené číslo" se má.
,,Jenny, pojď losovat." Řekl učitel. Šla jsem před tabuli. Jungkook se na mě díval, a dala jsem ruku do pytle. Vzala jsem číslo. Byla to.......7. Moje oblíbené číslo 😀. Kéž by Jungkook měl 7 taky. Šla jsem do lavice.
Jungkook pov.
Kéž bych byl s Jenny.
,,Jungkooku, pojď losovat" řekl učitel.
Vytáhl jsem číslo 7. Kéž by to číslo měla i Jenny.
Jenny pov.
,,Tak, 1, pojďte k tabuli"
,,2"
,,3"
,,4"
,,5"
,,6"
,,7" s Jungkookem jsme nakráčeli k tabuli. Oba jsme se usmáli ale nechtěli jsme, aby to viděl ten druhý. Byla jsem ráda.
,,10" Denisa s Jennie nakráčely k tabuli. Denisa byla šťastná, ale Jennie znechucená. Beztak chtěla být jen s Jungkookem. Až nás tady více pozná, možná si řekne že se mýlila.
,, Všechny dvojice si sedněte spolu!"
Jungkook ke mě přišel.
,,Ahoj, jsem Jungkook"
,,Ahoj, já jsem Jenny. Líbí se mi tvoje jméno."
,, Mě se líbí to tvoje. A děkuju. Máš hezké oči." On mi pochválil oči omgg.
,,Ty jsi hezký celý..."
,, Fakt? Diky...noo Vis, ty taky" řekl.
Počkat.... já to řekla nahlas?😳 Ale řekl mi, že jsem taky hezká.
,, Vždycky jsem chtěla kluka."
,,A já holku" řekl, a já jsem málem omdlela.
,,Nechces se mnou chodit?" Chvíli jsem mlčela, ale pak..
,,Joo chcuu"
,, Dobře. V kolik končíme?"
,, Myslím, že ještě 2 hodiny."
,, Dobře "
ČTEŠ
School crush
RomanceMinulost Jenny a Jungkooka. Neznají se, ale jak se poznají tak se něco stane. Něco zvláštně divného. Někdo zmizí. A proč vlastně zmizí? Budou nejlepší kamarádi? Budou spolu chodit? Po přečtení knížky všechno zjistíš 😉