Byl další den, a oblékala jsem se do školy. Zase šaty. Přišlo mi, ze jsem vyspělejší nez v 6. Hrozně jsem se těšila. Ale jen na jednu věc jsem myslela. Na Jungkooka. Byla jsem nervózní, protože jsem nevěděla jestli přijde, a jestli mě ještě miluje. Tak jsem šla do šatny a převlékala jsem se. Někdo mě pozdravil.
,,Ahoj" byla to Denisa.
,,Ahooj. Tak coo, jak si užíváš první den ve škole?" Řekla jsem.
,,Joo, dobře, co ty?"
,,Noo..fajn" řekla jsem nervózně. Zrovna přišla Jennie.
,,Jennie, přijel i Jungkook?" Zeptala jsem se.
,,Jo, přijde. Proč tě tak zajímá najednou?"
Byla jiná v hlase, a nekřičela. Nebyla naštvaná. Jen se normálně ptala.
,,Noo, asi k němu něco cítím."
,,Ahaa, on mi to říkal taky. Měli by jste spolu chodit. Ty a Jungkook by jste byli skvělý pár." V šatně se utichlo a všichni slyšeli co říká Jennie. Všichni začali jásat.
,,Ahoj" rekl nejdo za mnou. Otočila jsem se.
,,Aho-oj" koktala jsem. Byl hezčí než minulý rok. Oooh, chcu mu dát pusuuu. Ale nemůžu. Nikdo neví o nás.
,,Jenny prý něco k tobě cítí " řekla Jennie.
,,Abych pravdu řekl já taky" mrkl na mě, protože chtěl abych věděla, že ví že spolu ještě chodíme, a že to o nás nechceme říct. Zašeptal mi něco do ucha.
,,Na konci 7 by jsme jim to mohli říct, co ty na to?" já kývla pro souhlas. Šli jsme do třídy a mohli jsme sedět jak chceme. Zatím. Ještě nebyla hodina. Seděla jsem s Jungkookem. Protože Jennie chtěla s Denisou.
Pohled 3. osoby.
Jenny měla dneska hezkou korean sukničku. A ona se zvedla z židle, a Jungkook se jí díval "pod sukni" a měl malou erekci. Jenny si toho všimla.
Jenny pov.
Cože? Z čeho je vzrušený? Hm.. zeptám se ho.
,,Jungkooku? Z čeho máš...erekci?" To poslední slovo jsem mu zašeptala do ucha.
,,Z tebe. " Odpověděl. Wtf jak to myslí. Jungkook mi to vysvětlil a hned jsem to pochopila. Jungkook rychle šel na záchod. Učitel ale přišel do třídy.
,, Dobrý den žáci. Očividně chybí Jungkook."řekl.
,,Nee, jen šel na záchod " řekla jsem rychle.
,,Aha, dobře. Teď vás rozesadím." Všechny rozesadil. Až na Jungkooka, mě, Jennie a Denisu.
,,Jennie bude sedět s...Jenny, a Denisa s Jungkookem." Už jsem si myslela že řekne že Jennie s Denisou a já s Jungkookem. Nojo. Bohužel. Jungkook vešel do třídy.
,, Omlouvám se za zpoždění. Měl jsem problém." Řekl Jungkook. Twl on to fakt řekl nahlas. Jako fakt?
,, Pojď sem Jungkooku." řekl učitel. Přišel k němu.
,,A z čeho jsi to měl?" Zeptal se.
,,Noo z Jenny" odpověděl Jungkook. Vole já vás slyšela.
,,Aha, dobře. Bacha jo, jste mladí ještě na to.😉" Řekl učitel. Twl ale tak tohle jsem zrovna slyšet nepotrebovala. Ach bože. Jungkook si sedl k Denise. A já zase k Jennie.
,,Ahojj" řekla Jennie. Se divím že něco řekla 😅.
,,Ahoj" odpověděla jsem.
,,Jak se máš? Na první hodině 😉😂" zeptala se mě mile.
,,Joo, fajn, a ty?"
,,Taky, takyy."
Uběhlo několik minut a začlo zvonit na poslední hodinu. Ale Jungkook mě zatáhl na chodbu. Věděl, že teď učitel přijde později. Učitel mu to prý říkal. Tak me zavedl na chodbu, opřel mě o stěnu, a přibližoval se rty. Políbil mě. Měla jsem husinu.
,, Tímhle jsem ti jen chtěl říct, že tě pořád miluju. Možná o něco víc než v 6."
,, Já tebe taky ." Dala jsem mu pusu. Uběhlo zase několik měsíců, dní a nocí, a byl zase konec roku.
,,Jenny. Jako minulý rok musím do Koreji s Jennie. Zase doufám, že mě budeš milovat, a že nás v 8 nerozdělí. Moc tě miluju a budeš mi chybět."
,,Taky doufám, a taky tě moc miluju. Budeš mi moc chybět. Mame zase nové fotky takže si to přilepím na stěnu. Vlastně nepřilepím."
,, Proč ne?"
,,Segra mi to trhá ze zdí. V 8 bych měla mít svůj pokoj."
,,Aha, dobře. Tak to hlavně schovej. Miluju tě. Už musím jít."
,,Tak paa😢" Jungkook mi dal pusu. Ne malou, ale velkou. A oba jsme šli na jinou stranu. Byly prázdniny, a pořád jsem myslela na Jungkooka. Zase jsem to řekla mamce, a řekla ze to bude v pohodě. Tak jsem šla do pokoje a segra byla na mě drzá a hnusná. Rozbrečela jsem se. A řekla, že bych se s ním měla rozejít. Naštvala jsem se na ní a zbila jsem ji. Utekla jsem do koupelny a zamkla se. Jak jsem slyšela, že segra žaluje, odemkla jsem, a utekla ven. Nic jsem neměla v ruce. Ani mobil. Nic. Uběhlo pár měsíců, a byl poslední den prázdnin. Zítra jdu do 8.C.
ČTEŠ
School crush
RomanceMinulost Jenny a Jungkooka. Neznají se, ale jak se poznají tak se něco stane. Něco zvláštně divného. Někdo zmizí. A proč vlastně zmizí? Budou nejlepší kamarádi? Budou spolu chodit? Po přečtení knížky všechno zjistíš 😉