9.C

20 0 0
                                    

Byl další den ve škole. Ale tentokrát v 9.C.
Těšila jsem se na Jungkooka. Měla jsem sukničku zase. Protože chci Jungkookovi připomenout co se mu stalo😏. Šla jsem ke škole a byl tam nějaký dav lidí. Asi tam někdo prochazel. Ten, který byl uprostřed tak běžel do školy.
,,Ahoj Jenny " řekl ve spěchu ale běžel do šatny. Všechny holky za ním běžely. Přišla jsem do šatny a tam kolem něho byly ty holky. Twl jich tam bylo hodně. Někdo mě vzal za ruku. Byl to Jungkook. Přitáhl si mě k sobě, a dal mi velkou pusu. Ty holky začaly křičet a jásat. Ale pak odešly.
,,Ahoj Jenny, miluju tě. Tady máš moje telefonní číslo."
,, Děkuju. Hned ti prozvonim." Funguje to. Mám jeho telefonní číslo. Konečně.
,,Tady máš tvůj asi oblíbený drink. Korejské banánové mléko."
,,Omg ty jsi přivezl něco co jsem dlouho chtěla vyzkoušet. Děkuju ti moc, moc tě miluju zbožňuju. Udělám cokoliv abych ti to oplatila."
,, Nemáš zač. Noo, uvidíme co budu chtít 😏" Řekl. O jedné přestávce mě Jungkook na chodbě políbil. Potom měl erekci. Postavil se mu hodně. Vzal mě za ruku a zavedl mě na dívčí záchody. Co to dělá? Zavřeli jsme se v jedné kabince a začal si svlíkat kalhoty. Já ale řekla, že tady ne. Klidně by mohl spát u nás a potom. Ale ted ne. Byl konec školního dne. Seděla jsem zase s Jungkookem. Máme hodného učitele. Jungkook šel zase k nám. Koukali jsme se na filmy. Byl další den, ale Jungkook nepřišel. Napsala jsem mu kde je. Neodepsal. Uběhla jedna hodina. Volala jsem mu. Položil to.
,,Rozcházím se s Jungkookem!!" Byla jsem ve třídě a zařvala jsem to. Všichni se ptali, co se stalo. Všem sem to vysvětlila s všichni řekli že je to mrzí. Denisa a Jennie přišly ke mě, a řekly.
,,Vyser se na něho. Vymaž si jeho telefonní číslo, vymaž si jeho fotky, a nevzpomínej na něho. Byl to playboy. Ted beztak má jinou. Asi tě podváděl"
,, Cože? Dobře, ale jen tak na něho nezapomenu"
,,Tak choď ven, a třeba večer než jdeš spát tak se podívej na něco, na co ses s ním nedívala."
,, Dobře, díky holky "
Pohled 3. osoby.
Jungkookovi ve škole přišlo oznámení, že hledají někoho do skupiny. Budou tančit, zpívat. Jungkook ihned letěl do Koreji. Ale nechtěl, aby to Jenny zjistila. Zlomilo by ji to srdce. Skupina se bude jmenovat BTS a v budoucnu budou mít hodně moc fanoušků. Fanoušci se jmenujou ARMY. A Jenny bude jednou z nich. V knížce My little butterfly je pokračování, co se stane potom.
Jenny pov.
Vyzvání
*Hovor přijat
,,Noo?" Řekla Niki.
,,Jdeme ven? Potřebuju ti něco říct"
,,Jo, muzem. Přijdu k vám"
,,Ok"
O 10 minut později
*Zvonek zvoní*
,, Už jduu"
,,Ahoj Niki, pojď dál"
,,Co mi chceš říct?" Zeptala se Niki.
,,Noo, chodila jsem s Jungkookem ale dneska mi nebere telefon, a nic mi neřekl. Řekla bych, že mě podváděl, že je playboy."
,, Zapomeň na něj. Půjdeme ven a budem se smát."
,, Dobře " řekla jsem. Byly jsme venku. Smály jsme se. Kupovaly čipsy a pití a všechno možné. Bylo to super.
Pohled 3. osoby
Uběhlo několik dní, nocí, a Jenny úplně zapomněla na Jungkooka. Vzpomínala si na něho, ale už nevěděla jak vypadá, jaký ma hlas, a jak se jmenuje. Když na něho pomyslela, tak nebyla smutná. Prostě ho neřešila. Denisa a Jennie ji pomohly. Niki ji taky pomohla. Chodily spolu ven. Jenny byla šťastná.
O několik let později
Jenny pov.
,,Mami jdu si jen sbalit věci a dám si je už do mého domu" hrabala jsem do stolu a byly tam fotky. Byl to ten kluk kterého jsem měla ráda. Ale byl tam zamazaný obličej. Začla jsem brečet. Vzpomínala jsem na to, co jsme všechno spolu udělali. Kéž bych ho našla. Mam 19 let, ale chcu ho vidět. Chcu s ním chodit znova.















Konec

School crush Kde žijí příběhy. Začni objevovat