konec 6.C

24 2 0
                                    

Byla přestávka. Jungkook mě zavedl na chodbu, a chtěl mi dát asi pusu. Ale nebyla jsem připravená.
,,Co je?"
,, Nejsem připravená. Nikdy jsem kluka neměla"
,,Aha, noo, tak můžu ti dát jednu pusu?"
,,Noo, ok" zavřela jsem oči. A ucítila jsem, jak mi dává pusu. Pak jsem ale viděla, jak někdo byl u dveří. Byla to Jennie. Odešla do třídy. Vypadala naštvaně. Přišli jsme s Jungkookem do třídy, a Jennie ignorovala Jungkooka. Byla hnusná na mě. Byla hodina.
,, Teď uděláme to samé, ale já vás popřehazuju." Mě dal k Jennie, a Denisu k Jungkookovi.
,,Ahoj, jsem Jenny"
,, Čau "
,,Tak..mas sourozence?"
,,Co tě to zajímá?"
,,Jennie máme se ptát na otázky a odpovídat"
,, Já odpovídám "
,,Ale normálně"
,, Odpovídám normálně "
,,Chci říct, jako normální člověk 😒"
,, Cože?!"
,,Nic" ať už skončí hodina.
Po další hodině později
Konečně je konec. Mamka by si pro mě měla přijít.
,,Ahoj"řekl Jungkook.
,,Ahoj, kudy jdes?"
,, Noo rovně, ale pak do leva"
,,Ahaa, kde bydliš?"
,,Na lyski" řekl.
,,Faktt? Já taky, mamka tě tam odveze." Řekla jsem.
,,Fakt? Dobře " řekl. Mamka už tu byla, a zavezla Jungkooka domů, a se mnou taky jela domů. Každý den ve škole byl stejný. Potom se jen změnilo to, že jsme se učili. S Jungkookem jsme si dávali pidi pusy. Nebylo to nic extra. Ale mě to zatím stačí. Byl poslední den v 6.C. Seděla jsem s Denisou. A Jungkook seděl s Jennie. Takhle jsme seděli celý školní rok. A nikdo o nás nevěděl. O mě a o Jungkookovi. Rozdávali jsme si vysvědčení. Měla jsem pár dvojek. Měla jsem hezké šaty. Jungkook se na mě pořád otáčel. Byl konec 6.C. Jungkook jel zase s náma domů. Další den mě Jungkook pozval ven. Hezky jsem se oblíkla, a šla jsem s ním ven. Natrhal mi kytky, chodili jsme po obchodech, byli jsme v takzvaném městském lese, kde jsme byli na pódium kde se konaly radovánky každým rokem. Seděli jsme na pódium a jen tak čuměli na stromy. A jen jsme si povídali. Potom Jungkook sklopil pohled na mě. Viděla jsem Krajíčkem oka že se na mě dívá, tak jsem to tak nechala. Pak jsem se ale podívala na něho, a přišla jsem blíž. Dala jsem mu malou pusinku.
,,O prázdninách nebudu mít čas. Pojedu s Jennie do Korei. Takže se neuvidíme."řekl z ničeho nic Jungkook.
,,Ahaa, to je škoda. Bych chtěla s vama."
,,Noo ale my nemáme lístky "
,,Ahaa. Mamka by mi to stejně nedovolila."
,,Ahaa, tak jo. Zítra odlítáme."
,, Aha. Dobře."
*Telefon od Jenny zvoní*
,, Ano mami?"
,, Pojď už domů."
,, Dobře" řekla jsem. Položila jsem už hovor a zeptala se Jungkooka.
,, Jdeš se mnou domů?"
,,Ne ja musím ještě čekat na Jennie"
,,Ahaa, tak..papa🥺 budeš mi hodně chybět. Mám s tebou hodně fotek tak si to nalepím na stěny."
,, Dobře, taky mi budeš chybět 🥺 papa" dal mi obrovskou pusinku na rozloučenou. A doufala jsem, že se uvidíme v 7.C. Doufám že nas nerozdělí do jiných tříd 🥺. Šla jsem domů a řekla jsem to mamce.
,,Ahaa, to mě mrzí Jenny. Ale taky tam má rodinu víš. V 7 se zase uvidíte neboj😉. Jen musíš být trpělivá "
,, Dobře, děkuju mami" objala jsem ji. Byl večer. Ale já jsem byla u mamky. Šla do sprchy a přišla ji s Facebooku zpráva.
*Jeon ........ si vás chce přidat k přátelům* to je přece od Jungkooka taťka. Odemkla jsem ten mobil, a dala přidat k přatelům. A poslal zprávu.

Jeon
Ahoj Jenny, to jsem
já Jungkook. Chtěl
jsem ti jen napsat, že
tě miluju, a že doufám,
že nás nerozdělí v 7. Táta
si dává pryč Facebook takže
si nemůžeme psát. Tak ahoj.

V tom přišla mamka.
,,Co děláš na mojim mobilu?"
,,Jungkook napsal přes tátův mobil. Chci mu odepsat."
,, Dobře. Ale pak spát."
,, Dobře"

Jenny
Ahoj Jungkook. Dobře,
taky doufam, a taky tě
miluju. Ahoj.

,, Už jsem to dopsala"
,, Dobře, tak jdi spát."
,,Dobrou" řekla jsem.
,, Dobrou"
Uběhlo několik měsíců, dní, nocí, a zase zítra je další školní rok. Zítra zase budu zpět ve škole.

School crush Kde žijí příběhy. Začni objevovat