Zase byl ten den, kdy jsem musela do školy. Dnešní den je první v 8.C. Měla jsem zase sukničku. Tentokrát jsem měla úplně Korean style. Už mám svůj pokoj, takže mam automaticky Jungkookovy fotky na stěně. Přišla jsem ke škole, a tam šel nějaký hodně hezký kluk. Všechny holky i kluci se na něho dívali jako na svatý obraz. Rychle jsem šla k šatnám. A někdo na mě promluvil.
,,Ahoj" otočila jsem se, a ten velmi hezký kluk byl Jungkook.
,, Ahoj" řekla jsem s nadšením.
,,Jsi nádherná" chtěl mi dát pusu ale já jsem ho jen objala.
,, Ještě jsme to nikomu neřekli. Po tobě jdou hrozně holky. Měl by jsi utéct."
,,Dneska jim to řekneme. Uteču s tebou. Mužem?"
,,Jo" utíkali jsme do třídy, a před třídou mě chytil kolem pasu a šli jsme do třídy. Všichni se na nás koukali, dokonce i na mě.
,, Dobrý den žáci. Přesadím vás" lekla jsem se. Nevěděla jsem, že tady je učitel.
,, Jelikož vám to sluší, Jenny, Jungkooku, budete sedět spolu. Denisa s Jennie. Kuba s..." Pokračoval. Byla jsem ráda. Sedli jsme si do zadní lavice, aby jsme měli soukromí. Jenže neměli. Každý se otáčel. Jungkook zařval.
,,Nikdo se nebude na nás otáčet. Chceme mit soukromí trošku!" Všichni se otočili zpátky. A otáčeli se jen když potřebovali pomoct. Byla přestávka, a Jungkook mě zavedl před tabuli.
,, Musíme vám s Jenny něco říct. My dva spolu chodíme." Všichni řekli, ať to dokážeme. Tak mě Jungkook chytl kolem pasu, přitáhl si mě k sobě, a políbil mě. Všichni začali jásat, křičet, všechno možné. Jen co Jungkook odstoupil, všichni mi šli gratulovat. Bo jsem s Jungkookem. Potom jsme s Jungkookem nafotili pár fotek. Už byl konec školního dne, a já jsem volala mamce jestli přijede. Řekla že už tam je. Jungkook mi v autě něco pošeptal.
,, Nemůžu dneska k vám domů?"
,,No můžu se zeptat, ale čím víc jsme starší, tím víc se bojim co si bude mamka myslet že děláme."
,, Ježíš tak at nás třeba pujde zkontrolovat nebo něco "
,, Dobře lásko 😉"
,,Mami?"
,,No?" Odpověděla.
,, Může Jungkook dneska k nám?"
,, Jo, ale nejdříve musíme pouklizet doma. Takže Jungkooka zavezu domů, a pak mu půjdeš naproti Jenny. Co?"
,, Dobře " řekla jsem. Tak Jungkooka zavezla domů, a já jsem uklízela. Mamka ke mě přišla, a řekla.
,,Co budete dělat?"
,, Nevím, asi poslouchat písničky nebo na něco se dívat"
,,A ještě něco?" Dělá jako kdybych byla na nějakém vyslechu twl.
,,Ne? Co jineho by jsme dělali?"
,,Nevim, hlavně ne nějaké prasečiny."
,, Ježíši mami. Jsme na to ještě moc malí, přestaň prosím. Stejně se bojím něco takového udělat. Tak prosím, věř mi. Já bych tohle neudělala, řekla bych ti to. Možná. Kdyby si to neprozradila úplně všem co znáš 😒"
,, Dobře" odpověděla jenom tohle. Asi ji došly slova.
*Zvonek zvoní*
,, Půjdu otevřít!"
,,Ahoj Jungkooku!" Řekla jsem.
,,Ahoj😉"
,, Pojď dál" Šli jsme do mého pokoje a sedli si na postel.
,,Můžu tě teďka prosím líbat? Máme trošku soukromí."
,, Dobře" Tak začal. Začal víc dravěji. Měla jsem husinu až se mi to líbilo. Mamka zaklepala. Odstrčila jsem Jungkooka.
,,Ahoj, nechcete něco? Nemáte hlad?" Oba jsme řekli naráz.
,,Ne"
,, Dobře " a zavřela.
,, Můžu pokračovat?"
,,Joo prosím " Pokračoval. Bylo to super. Ale bylo to pomalé. Tak jsem ho polechtala. Usmál se a málem spadl z postele.
,,Jak chceš, jak si přeješ, teď zažiješ peklo" začal mě lechtat hrozně moc že jsem řvala na celý barák.
,,Co to tady je?!" Vešla mamka.
,,Mami-i prosím pomoccc!! On mě ulechtá k smrti 🤣🤣🤣🤣🤣"
,,😂Tak se mějte " a zase odešla.
,, Už stačí prosím 🤣🤣 koukneme se na film?🤣🤣 Něco ano ale ne lechtání prosím" prosila jsem ho moc. Neměla jsem si začínat 😒😂 Dala jsem mu pusu. On přestal lechtat.
,,Uff konečně " ale začal mě líbat na krku. A tím že me lechtal, tak když mě líbá na krku, tak mě to lechtá.
,,Neee😂😂"
,,Holka, neměla jsi si začínat 😉😂"
,, Pustíme si něco prosím? Chcu se mojinkat"
,,Horror?😉" Nabídl Jungkook.
,,Joooo"
,,Tak třeba....sirotek? nebo jak se to jmenuje."
,,joo na sirotka jsem se chtěla kouknout dlouho."
,, Dobře." Jungkook to pustil. Objímali jsme se. Bylo to cute. Bylo mi hezky bezpečno, teploučko, a příjemně. Objala jsem ho když tam byly strašidelná scénka.
,,Neboj se Jenny" řekl Jungkook uklidňujícím a docela hot hlasem.
,, Už se nebojím " málem jsem se roztopila 😂. Uběhlo několik měsíců, dní a nocí zase, a byly prázdniny. Jungkook zase jel do Koreji s Jennie. Ta škola s ním byla zábavná, hezká. Děkuju ti moc Jungkooku 💞
ČTEŠ
School crush
RomanceMinulost Jenny a Jungkooka. Neznají se, ale jak se poznají tak se něco stane. Něco zvláštně divného. Někdo zmizí. A proč vlastně zmizí? Budou nejlepší kamarádi? Budou spolu chodit? Po přečtení knížky všechno zjistíš 😉