🖤4.rész🖤

95 3 0
                                    

Reggel előbb keltem fel, 5:00-kor. Mikeal 6-kor imdulunk Steve és Robin munkahelyére ahol megbeszéljük a mai programot. Ameddig mi iskolába leszünk bevásárolnak Eddienek, és én iskola után elviszem neki. Steve elugrasztott minket az iskolába, becsöngetés előtt 5 percel értünk oda. Tesivel kezdtünk. Bementem az öltözőbe átöltözni, és az egész lány öltözőbe mindenki azt híresztelte, hogy Eddie ölte meg Chrissyt.
-Elvileg, miközben Chrissy ment haza, az az őrült Eddie Munson berángatta szegényt a kocsijába, bedrogozta, elvitte magához, megerőszakolta, eltörte a csontjait és kikaparta szemét, majd  elfutott-mondta az osztály k*rvája Angela.
Én csak halkan kiröhögtem őt és azokat akik ezt el is hiszik. Nem érdekelt a többiek fecsegései, és, hogy milyen kamu hírt terjesztenek Eddieről, ezért kimentem a terembe ahol már kint voltak a fiúk. Utánam kijött Max és Tizi. Tesin kidobóztunk. 2 csapat volt, az ellenem lévő csapatba voltak azok a lányok akik minden f@szságot terjesztenek Eddieről. Mindig amikor hozzám került a labda próbáltam őket kidobni. Angelat sikerült fejbetalálnom aki egyből behisztizett és én csak kiröhögtem.
-Mit röhögsz te ribanc?-órdított nekem Angela
-Majomnak néz ki, de lehet, hogy fogyatékos-visszaszóltam neki
Angela jött oda hozzám nagy léptekbe.
-Mit mondtál?-kérdezte Angela
-Akkor te nem is majom vagy, elnézést a tévedésért, hanem egy süket fogyatékos-mondtam felnevetve. Kicsöngettek, ezért elindultam be az öltözőbe. Gyorsan átöltöztem, kimentem az erdőbe és leültem a padra ahol Eddie szokta eladni a drogokat. Eltelt 5 perc, majd visszaindultam a többi órára. Már csak 6 órám volt vissza.
Kicsöngettek a 7. óráról és elindultam haza. Otthol lepakoltam, kajáltam, átöltöztem. Anya pont akkor ért haza, amikor készültem elmenni ottholról.
-Szia, hova mész?-kérdezte anya érdeklődve
-Megyek Steve-ékhez-mondtam
-Rendben, de időbe gyere haza!
-Okés!
-Várjál csak! Mi történt a nyakaddal?
-Hát...öm..véletlen megkarmoltam magam
-Óó, figyelj oda magadra!
-Rendben, szia!
-Szia!
Kiléptem az ajtón és indultam Robinékhoz felkapni a kajákat és az italokat. Steve volt ott egyedül.
-Szia, jöttem Eddie cuccaiért!-mondtam
-Okés, gyere be, odaadom.-mondta Steve
-Nem okoz nektek problémát, hogy ti fizetitek a kaját és az innivalókat, beszállok pénzel, ha kell
-Dehogy is! Mi szívesen vesszük addig, ameddig te elviszed neki, őszintén, nem szeretném naponta látni. Túlságosan idegesít az egész ember, de főleg a haja-mondta Steve röhögve
-Szerintem tök cuki a haja-mondtam neki én is röhögve
-És az én hajam milyen? Ez nem cuki?-Kérdezte gülüszemekkel Steve
-De, de, nyugi, a tied is cuki-mondtam neki mosolyogva
-Na, de én sietek Eddiehez, holnap találkozunk!-köszöntem el Stevetől.
Elindultam Eddiehez. Út közben találkoztam Mikeal és Tizivel, akik kézen fogva sétáltak.
-Sziasztok!-köszöntem nekik mosolyogva
-Szia!-köszöntek mind a ketten, majd mentek tovább.
Én is folytattam az utamat, ahova kis idő elteltével oda is értem. Bekopogtam, és Eddie ajtót nyitott nekem. Bementem lepakoltam a konyhapultra majd leültem a kanapéra.
-Nah, milyen az iskola?-kérdezte érdeklődően
-Szuper, olyan szaftos híreket terjesztenek rólad-válaszoltam
-Nah, miket?-kérdezte kíváncsian
-Minden baromságot, hogy mit tettél Chrissyvel
-Mint például?
-Hogy miközben Chrissy ment haza berángattad a kocsidba, bedrogoztad, hazavitted, megerőszakoltad, kitörted a csontjait, kikapartad a szemét és elfutottál
-Jesszusom, ezt ki mondta?
-Angela, az osztály k*rvája, de hagyjuk ezt a témát. Mit szoktál csinálni  egész nap?
-Eszek, alszok, nagyon mást nem tudok
-Ígérem, ha nem üldöznek és bárhova mehetsz, elviszlek valahova
-Ha lesz egyáltalán ilyen-mondta Eddie szomorúan
-Teszünk érte!-mondtam vállát simogatva
Hirtelen kocsi állt meg a ház előtt, kinéztem az ablakon és Jasonék voltak azok, és ott volt velük Lucas is. Bekopogtak az ajtón. Megijedtünk.
-Bassza meg!!! Most mi lesz?????-kérdezte Eddie beparázva
-Kimegyek, addig te próbálj meg valahova elbújni, vagy nem tudom, csak kérlek ne találjanak meg!-kértem meg Eddiet
Kinyitottam az ajtót.
-Sziasztok!-köszöntem Jasonéknek
-Szia, te mit keresel itt?
-Ezt én is kérdezhetném. Rick Lipton a bácsikám, és mire hazaér elszeretnék pakolni a házába, ti mit is kerestek itt?
-Eddie Munson nincs itt?
-Mit keresne itt?
-Úgy tudjuk, hogy a bácsikádtók szerzi a drogot.
-Én nem tudok ilyenről, de most folytatnám a takarítást, ha nem zavar úgyhogy, sziasztok!-köszöntem el, és csuktam volna be az ajtót, de Jason odarakta a lábát. Kinyitotta az ajtót, megszorította a csuklómat és megfenyegetett.
-Ha megtudom, hogy közöd van ehez az egészhez, én kicsinállak téged, és az egész csaláodat.
Szívem elkezdett verni a félelemtől. Kirántottam a kezemet, rácsuktam az ajtót és bezárkóztam. Nagyon féltem. Csuklóm bepirosodott és nagyon fájt. Eddie miután hallotta, hogy elmegy a kocsi rohant od ahozzám.
-Mi történt???-kérdezte Eddie aggódva.
Ránéztem Eddiere könnyes szememmel és átöleltem.
-Jason megfenyegetett-mondtam könnyezve
-Mivel?
-Hogy ha közöm van ehez az egészhez akkor kicsinál engem és a családomat...
-Úristen! Nem muszáj ebbe az egészbe belekeveredned, nyugodtan menjj haza, nem kell itt lenned!
-Nem tudnék abban a hitben élni, hogy veled ez van. Inkább kockátatok.
Szorosan megöleltem Eddiet, majd összepakoltam és hazaindultam. Útközben jött Steve, aki felvett kocsival. Beültem az anyósülésre és meg se szólaltam.
-Betty, minden oké?-kérdezte Steve a vállamat fogva
-Persze-mondtam lehangolódva
-Eddie tett veled valamit?
-Nem, dehogy!
-Akkor?-Steve félreállt a kocsival
-Jasonék valamiért ott voltak Rick háza előtt, és Jason megfenyegetett, hogy ha közöm van Chrissy halálához akkor kicsinál engem és a családomat...
-Jesszusom, hát ez nem normális. Bármibe tudok segíteni, nyugodtan szóljj!
-Köszönöm!-öleltem át Stevet.
Letöröltem a könnyeimet és Steve hazavitt. Kocsiból szálltam volna ki, de előtte egy puszit adtam Steve arcára. Bejárati ajtó előtt integettem neki, majd bementem. Szomorú, dühös és szerelmes voltam egyben. Lefeküdtem aludni, és másnap addig aludtam ameddig csak tudtam mivel hétvége lett. Reggel 9 fele keltem, megmosakodtam, lementem megreggelizni, és elindultam boltba Eddienek venni kajákat. Vettem neki kenyeret, felvágottakat, gyümölcsöket, zöldségeket, üdítőket és zacskósleveseket. Kimentem a boltból és folytattam az utamat Eddie Munsonhoz. Odaértem és bekopogtam. Nem nyitott ajtót senki. Még jó, hogy tegnap adott pótkulcsot a házhoz. Kinyitottam az ajtót és bementem. Eddie még aludt. Kajákat lepakoltam és csináltam neki reggelit. Tálcán vittem oda neki az ágyhoz.
-Jóreggelt!-köszöntem göndörkének
-Hmm, reggel van?-kérdezte nyöszörögve Eddie
-Lassan dél
-Nyami, kaja. Eddig senki sem hozott nekem ide reggelit
-EDDIG!-mosolyogtam Eddiere és elkezdett enni
--------------------------------------------------------------
Remélem az eddigi story tetszik nektek és nem unalmas, próbálom az eseményeket felpörgetni!

Az utolsó remény /Eddie Munson ff./Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang