2-biz bebekken

11 2 0
                                    

Özgür-7
Yamaç-8

Yazardan

Yamaçın annesi Şeyma hanım Özgürün annesi Merve hanım ile konuşmuş ve Merve hanım Şeyma hanımı evine davet etmişti.Aslında Şeyma hanım Merve hanımın annesinin teyzesinin kızı oluyordu ancak aralarında sadece 3 yal vardı ve neredeyse beraber büyümüşlerdi ondan Özgür sürekli Şeyma hanıma Teyze diye hitap ederdi.

Şayma H-hadi oğlum zili çal bakalım

Yamaç-anne Özgür de orada olacak mı?

Şeyma H-evet oğlum sordum Merve teyzene

Küçük oğlan sevinmişti çünkü Özgürle uzun zamandır görüşmüyorlardı en son bebekken onu görmüştü ve çok sevmişti onu.

Merve Hanım kapıyı açınca Yamaç Özgürü görmesi ile hemen Özgürü kollarıyla sardı,Özgür Yamaçı biraz hatırlıyordu ama zaten birazdan oyun oynayacakları için sorun etmiyordu bunu

Merve H-özgür Yamaçı hatırladın mi bebeğim?

Özgür-evet anne Yamaç benim en yakın arkadaşımdı bebekken dimi Yamaç?

Yamaç-evet hatta sen daha bebektin

Özgür-hayır ben büyük ablaydım sen küçüktün

Şeyma hanım ve Merve hanım onlara gülerlerken onlara odaya geçmelerini ve oyun oynayabileceklerini söylemişlerdi.Özgür ve yamaç hemen Özgürün odasına gidip konuşmaya başladılar.

Yamaç-ne oynayalım

Özgür-evcilik oynayalım

Yamaç-hayır onu kızlar oynar

Ö-hayır biz öyle yapmayacağız sen benim kocam olacaksın bende senin karın, ben sana yemekler yapacağım sende işe gideceksin ve ben sana öpücükler vereceğim

Y-tamam o zaman hadi başlayalım

Küçük kız yere plastik oyun tanklarını yerleştirdi ve çocuğu çağırdı

Ö-kocacığım yemek hazır haydi sofraya gel

Y-peki karıcığım geliyorum

Berber sabreden yemek yiyip konuştular

Y-karıcığım ben doydum artık işe gitmem gerek

Ö-peki o zaman seni geçireyim ve sana görüşürüz öpücüğü vereyim

Kızın odasının kapısına doğru ilerlediler ve kız oğlanı yanağından öptü.

Y-özgür yanağından değil dudağından öpeceksin annem hep öyle yapar babama

Ö-aaa evet haklısın ama annem sadece dudak öpücüğünü evli çiftlerin yapabileceğini söylemişti.

Y-şuan bizde evli değil miyiz?

Ö-evett evliyiz tabiki

Kız hemen oğlanın dudağına uzun bir öpücük verdi,oğlan ilk defa dudağından öpülmüyordu onu annesi de öpüyordu ancak ilk defa annesinden başka biri onu öpmüştü tabiki aynı şey kız için de geçerliydi.

Kız oğlanı yolculadıktan sonra oğlanın hafif kapı açıklığından onu izlediğini görünce kıkırdadı.

Y-karıcığım ben geldim!

Ö-hoş geldin kocacığım

Diyip dudağına yine bir öpücük kondurdu

Ö-haydi gel yemek hazır.

Bu arada odaya annesi gelmiş ve onlara kek ile süt ikram etmişti.

○●○●○●○●○

Yamaç ve Özgür artık her hafta görüşüyorlardı çünkü berbaer bir sürü oyun oynuyorlardı ve birbirlerini öpmeyi çok seviyorlardı.

●○●○●○●○●○●
Özgür-10
Yamaç-11

Özgür ve yamaç aynı okula gidiyorlardı ve artık büyümüşlerdi evleri de yakın olduğu için berbaer gidip geliyorlardı ve en yakın arkadaşlardı birbirlerine hatta çoğu zaman el ele tutuşuyorlardı.

Ö-okul çok yorucu ama artık eve geldim görüşürüz yamaç!

Y-görüşürüz ama bir şey farkettim sen beni uzun zamandır öpmüyorsun

Ö-annem bir kaç yıl önce bizi öpüşürken görmüş ve bana sadece evli çiftlerin öpüşebileceğini söylemişlerdi

Y-ama biz zaten küçükken evli sayılırdık ve öpüşürdük ve ben seni öpmeyi özledim.

Ö-peki ama burda öpemezsin şuara gidelim yoksa annem bana kızar

Gittikleri yerde yamaç ve Özgür yüne uzunca öpüştüler ve ayrıldılar birbirlerinden.Bunları n hiç birini bildikleri için değil sadece saf çocuklardı.

○●○●○●○●○●○●○●○●○
O yıl Yamaç ın annesi ve babası ayrılmıştı ve başka şehire taşındılar buna ikisi de çok ağlasa da yapacak bir şey yoktu ve bir kaç yıl içerisinde bağları tamamiyle kopmuştu arada birbirlerinin aklına gelse bile büyüdükleri için küçükken ki öpüşmeleri akıllarına gelip gülümsüyorlardı. Yamaçın annesi ve babası boşandıktan 5 yıl sonra Özgürün annesi ve babası boşandı ve annesi hızlı bir karar ile Şeyma hanımın başka şehirdeki evine taşındı...

Şuan hikayenin kaderini değiştiriyorum ama böylesi daha iyi...

BEBEĞİM~Romantik KurguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin