16.bölüm

191 17 23
                                    

Gerçekten inanmıyordum ya. Bana böyle bir şey yapaması iğrençti. Evet Ekin'den bahsediyorum.

Ekin'in yanına gittiğim günü hatırlıyorsunuz değil mi? O günlerde ben Ekin'le yani X'le konuşmayı kesmiştim. Gerçekten hiç iletişim kurmuyordum.

Sonra Burak'la konuşup engelini kaldırtmıştı.

Engeli kaldırdığım gün bana ikizi olduğunu söylemişti. İkizini heryerde aramıştım ama ikizi yoktu.

Evet bana yalan söylemişti.

Sonra gerçekte adının Ekin olmadığını öğrendim. Bu konuda da yalan söylemişti.

Daha ciddi bir araştırma yaptığım sırada da adının Kasap olduğunu öğrendim.

Bunları Burak'a söylediğimde o da çok şaşırmış ve nasıl böyle bir şey yapabildiğini sorgulamıştı.

Burak'a çocuklar dediğim yer de bir hayvan barınağıydı. Öğrendiğim andan sonra sinirimi atabilmek için buraya gelmiştim.

Hayvanların yanında kendimi çok huzurlu hissediyordum. Bu barınağı kendim yaptırmıştım. İçinde genelde sokak köpekleri olsada, bazen kuş, kedi, tavşan hatta yılan bile getiriliyordu.

Hepsi yaralıyken getirilmişti.

Kendimi buraya attığım zamanlarda genelde yalnız olurdum. Arada da yanıma Burak gelirdi.

Neyse konuya dönelim.

X aman Ekin ay pardon Kasap beni kandırdıktan sonra buraya gelmiş ve bütün sinirimi stresimi atmıştım.

Adamın her şeyi yalanmış.

Hatta biliyor musunuz, o galeri bile Doruk adında bir çocuğa aitmiş. En yakın zamanda onunla iletişime geçmem gerekiyordu.

Kapı çaldığında yavaşça elimdeki kediyi yere bıraktım. Ve 'gir' diye mırıldandım.

İçeriye giren kişi tabi ki de Buraktı.

Bi dakika arkasında başka biri vardı.

-

Bölüm sonuuu

Yazım tarzımı düzeltmeye çalışıyorum.

Sizce birazcık bile düzelmemiş mi?

Kasap hakkında ne düşünüyorsunuz? SMSMMSLSÖSMSLSÇS

Peki sizce Berfu Doruk'la ne konuşacak?

Baş karakter mi değişiyor acaba? :)

Baş karakter mi değişiyor acaba? :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sergi ||Texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin