Dün Burak biraz daha oturduktan sonra Barlas'ı bırakıp gitmişti. Barlas sokakta büyüyen bir köpek olduğu için arada burada köpeklerle oynamaya gelirdi. Yalnız kalmaması onun için en iyisiydi.
Burak gittikten sonra bakıcılarla vedalaşmış ve eve gitmiştim.
Şimdi ise ne giyineceğimi düşünüyordum. Rahat bir şeyler giyinmek istiyordum. Hem eğer onu dövmem gerekirse falan rahat olabilmem açısından.
Siyah bir kot şort üstüne beyaz bir t-shirt giyindim ve Kasap'a mesaj attım.Yani X'e.
(Ekin kişisinin engelini kaldırdınız.)
( Ekin kişisi E. K. Xolarak değiştirildi)
Berfu: 10dk ya oradayım
E. K. X: Bekliyorum
Çağırdığın taksiye binip galerinin yerini tarif ettim.
Yaklaşık 15 dakika sonra varmıştım.
Ekin içerideydi. Resim çiziyordu."Merhaba." dedim kapıyı açarken, Ekin hemen kafasını kaldırmıştı.
Gözümün içine bakıyordu. Tabi ki o gözünü çekmeden çekemezdim. Bu kendimle olan bir yarışımdı.
Gülümsüyordu. Gamzeleri vardı. Bu bir anlık beni de gülümsetmişti.
"Hoş geldin." dedi hâlâ gülümsüyor olması beni şaşırtıyordu. Manyak mıydı bu adam?
Neden sarhoş kedi gibi gülümsüyor?
"Gel otur" dedi, ve yanındaki koltukları işaret etti.
Sanırım o an gelmişti.
Hâlâ sırıtması garibime giderken konuştum.
"Oturayım, Kasap." derken gülümseme sırası bendeydi.
Gözlerimi gözlerine dikerek gülümsedim.
Bu daha çok şeytani bir gülümsemeydi.
Yüzü bozguna uğramış gibi solmuştu. Sanki söylememem gereken bir şey söylemiş gibi hissediyordum.
-
Sonn
Sarhoşum ben
Düşünmekten
Öldüm ben, ah
Hep sevmekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sergi ||Texting||
Random(Kısa bir texting) X: Sergime gelmişsin X: Kendi resmini çalman da ayrı olay ama KSMSAJALAŞAÖAMALAÇAM